Eks see oleneb ka laagrist - kuullaager, rulllaager, koonuslaager, nõellaager, (koonduslaager)
jne. Erinevatel laagritel erinevad nM-id.
Üldlevinud "lukksepp Mati" rusikareegel on see, et keerad kõvasti kinni ja 20 minutit tagasi (kui kella vaatad, siis 20 minutit, ehk siis 1/3 ringi). Mitte nii, et keerad puruks ja siis pool ringi tagasi
.
Mine võta kinni, kas peab see ka paika aga eks ta sinna kanti kisub küll umbes. Ise ei ole eriti kunagi selle mõõdikuga võtmega keeranud, vaid kõik tunde järgi. Eks ikka heasti kinni ja siis katsud-veeretad, et ikka laager liigub vabalt ja loksu sisse ei jääks. Seni on kõik vahetatud laagrid kestma jäänud.
Ettevaatlik tasuks olla laagritega, kus separaatorid (mitte tšeburaatorid
) sellised õrnavõitu. Ühe säärase uue laagri olen kunagi osanud puruks ka keerata, õnneks mitte autol.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)
Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)