lancer 91 rattalaagri pingutus

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

chavezconzalez
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: K Apr 02, 2008 7:40 pm

lancer 91 rattalaagri pingutus

PostitusPostitas chavezconzalez » K Juul 28, 2010 11:29 pm

lancer 91 tagumise rattalaagri pingutus.mis nm selleks õige on,ise keerasin tunde järgi ei vägistanud kinni vaid pigem tugevasti mingit lõtku küll ei jäänud ,aga liiga kõvasti on ka paha,uus laager läheb nii kiiremini läbi,on äkki kellegil infot asja kohta.Peale sõitu oli ka soojem kui teised rattad :roll:
91a Mitsubishi Lancer glx 1,5 66kw(müüdud)
98a Chrysler Voyager 2.4 110kw
96a Fiat Fiorino 1.4 49kw

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

Re: lancer 91 rattalaagri pingutus

PostitusPostitas muffik » N Juul 29, 2010 9:21 am

tugevalt ei tohi jah.Ise oma galandil keerasin nii palju et lõtku ei jäänud,siis mingi ajaga keerasin veits peale kui oli loks sees jälle.aga eks neid laagreid ikka kulub-endal 1 kord koos sillaga vahetatud,jooksis kinni :lol:
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

Re: lancer 91 rattalaagri pingutus

PostitusPostitas margusvk » N Juul 29, 2010 11:03 am

Eks see oleneb ka laagrist - kuullaager, rulllaager, koonuslaager, nõellaager, (koonduslaager) ;) jne. Erinevatel laagritel erinevad nM-id.
Üldlevinud "lukksepp Mati" rusikareegel on see, et keerad kõvasti kinni ja 20 minutit tagasi (kui kella vaatad, siis 20 minutit, ehk siis 1/3 ringi). Mitte nii, et keerad puruks ja siis pool ringi tagasi :).
Mine võta kinni, kas peab see ka paika aga eks ta sinna kanti kisub küll umbes. Ise ei ole eriti kunagi selle mõõdikuga võtmega keeranud, vaid kõik tunde järgi. Eks ikka heasti kinni ja siis katsud-veeretad, et ikka laager liigub vabalt ja loksu sisse ei jääks. Seni on kõik vahetatud laagrid kestma jäänud.
Ettevaatlik tasuks olla laagritega, kus separaatorid (mitte tšeburaatorid :)) sellised õrnavõitu. Ühe säärase uue laagri olen kunagi osanud puruks ka keerata, õnneks mitte autol.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist