Galanti Amordid

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

waildy

Galanti Amordid

PostitusPostitas waildy » E Juul 19, 2010 9:52 pm

Mul on 2000a galant GDI ja amordid on nii läbi, et lihtsalt ei ole võimalik põhimõtteliselt sõita, esi spoiler on niimadalale vajunud et väiksest august läbisõitmisega peab palju vaevanägema ja pakiruumi ei saa enam üldse midagi pannan nii et kumm vastu koobast ei käiks ning sama probleem on ka tuttaval kes omab galanti, küsimus on selline kas amordid on lihtsalt tehasepoolt nõrgad või asi hoopis teedes. Ning kas keegi oskaks üelda plaju maksavad terve ring amorte B-varuosa ning palju maksab vahetus ?

Ette tänades Kristjan. :!:

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galanti Amordid

PostitusPostitas Zafari » E Juul 19, 2010 10:04 pm

auto teevad madalaks vedrud mitte amordid. kui vedrud on väsinud siis vajuba auto madalamale. amordid on selleks et auto vedrude peal n-ö lainetama ei jääks.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galanti Amordid

PostitusPostitas Sander147 » T Juul 20, 2010 6:33 am

Nuu sellel Galandil on ees tõenäoliselt õlikad, mis ei hoia autot üleval(nagu kõikidel autodel). Ehk siis ees on probleem vedrudes, võimalik et mõni on ka pooleks.
Taga on tal nivooamordid, mis hoiavad lisaks vedrude abile tagaotsa üleval. Kui amort tagant läbi,siis vajub ka auto allapoole. Sellise amordi eesmärk on auto tagumiku kõrgust säilitada ühtlasena ka koormatud sõiduki puhul.

B-varuosana sa tagumisi vist ei leiagi. Silber küsis vist mingi 7K tükist amordil. Juhul kui sul on universaal kerega.

Kuid täiesti vabalt lähevad alla sedaani omad. Kuid sellisel juhul pead vahetama nii amordid, kui ka vedrud taga. Ette lähevad universaalil ja sedaanil ühesugused amordid ja vedrud.

Ehk oli abiks.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist