Eclipse 1g sarniir

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
RainR44
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Dets 14, 2009 11:15 am
Asukoht: Rakvere/ Tallinn

Eclipse 1g sarniir

PostitusPostitas RainR44 » T Juun 29, 2010 11:34 am

Eclipse 1g 2.0

Et sarniirid on kulunud ja tahaks küsida et kuidas see vahetus käib, kas pean terve õõtshoova ära vahetama või saab ainult sarniiri ka vahetada, sest pakutakse nii eraldi sarniiri kui ka komplektset õõtshooba.

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Eclipse 1g sarniir

PostitusPostitas Janar » T Juun 29, 2010 3:32 pm

Tee nii kuidas rahakott kannatab. Õõtsa vahetuseks enamasti põhjust ei ole. Kui aga õõtsa pakutakse koos õõtsa puksidega + eelnevalt sissepressitud sharniiriga ja hind ei ole "märkimisväärselt" kõrgem (peale õõtsa pukside hinda lisamisega), siis võib ju komplektis ka vahetada. . .

Enamasti siiski vahetatakse ainult sharniiri.

Edu!
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Eclipse 1g sarniir

PostitusPostitas Sander147 » T Juun 29, 2010 4:55 pm

Isegi kui rahakott kannatab täis õõtsakomplekti vahetada, siis eelista ikkagi originaal õõtsa säilitamist. B õõts ei ole nii hea. Ning üldjuhul on eraldi ostes odavam. Eriti veel 1G-l
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
RainR44
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Dets 14, 2009 11:15 am
Asukoht: Rakvere/ Tallinn

Re: Eclipse 1g sarniir

PostitusPostitas RainR44 » T Juun 29, 2010 5:30 pm

suured tänud, eks ma siis säilitan originaal õõtsa, see üsna heas vormis ka.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Eclipse 1g sarniir

PostitusPostitas cartman » K Juun 30, 2010 5:40 am

Õõts alt ära, sharniiril stopper eest ärja ja haamriga välja lyya. Tagasi tuleb sharniir pessa pressida(hea mees, võid haamriga kah yritada)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

kivilo1
Tösine huviline
Postitusi: 179
Liitunud: K Dets 31, 2008 3:23 pm
Asukoht: Tapa

Re: Eclipse 1g sarniir

PostitusPostitas kivilo1 » N Juul 01, 2010 7:23 am

Vabandust , et solgin teemat aga : mis võtteid keegi kasutab, et sharniir koonuspesast kätte saada? (nt. 91a galandil) Kas on olemas mingeid tõmmitsaid vms ? Siis kui asi tuleb välja vahetada, siis saab lihtsamalt selle kätte, olen julmalt peksnud selle välja, aga kui ei tohi rikkuda olemasolevat sharniiri, siis asi läheb raskeks..
Mitsubishi Galant 1.8 (1991)

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

Re: Eclipse 1g sarniir

PostitusPostitas Nusta » N Juul 01, 2010 9:49 am

kivilo1 kirjutas:Vabandust , et solgin teemat aga : mis võtteid keegi kasutab, et sharniir koonuspesast kätte saada? (nt. 91a galandil) Kas on olemas mingeid tõmmitsaid vms ? Siis kui asi tuleb välja vahetada, siis saab lihtsamalt selle kätte, olen julmalt peksnud selle välja, aga kui ei tohi rikkuda olemasolevat sharniiri, siis asi läheb raskeks..


Tõmmitsaga sinna kahjuks ligi ei saa. Kaks varianti: Paned sõbra kangiga õõtsa alla suruma ja ise põrutad samal ajal õõtsa või sharniiri kinnitust käändtelje küljes. Või siis anna Paar head aga täpset kopsu koonuse väiksema osa külge ja sharniir peaks ise välja hüppama( Liiga palju pekstes võid aga Käändtelje sharniiri kinnituse ära purustada.) Muidugi lase ka enne sharniiri vahele mingit möksi mis roostet hävitaks ja lase sellel imenduda.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Eclipse 1g sarniir

PostitusPostitas Sander147 » N Juul 01, 2010 11:42 am

Sarniiri koonuse pihta ära küll löö. Sarniiri põhja taod nii ära. Eriti kui vaja säilitada ja tagasi panna. Muidu tekib lõtk. Sarniirikahvel on selliseks tööks loodud!!!
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

Re: Eclipse 1g sarniir

PostitusPostitas Nusta » N Juul 01, 2010 12:21 pm

jah, kõige parem on kahvliga.

Sander147 kirjutas:Sarniiri koonuse pihta ära küll löö. Sarniiri põhja taod nii ära. Eriti kui vaja säilitada ja tagasi panna. Muidu tekib lõtk. Sarniirikahvel on selliseks tööks loodud!!!
Ei mõtlend sharniiri koonust, vaid käändmiku koonust. Raske nii seletada.

Kasutaja avatar
RainR44
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Dets 14, 2009 11:15 am
Asukoht: Rakvere/ Tallinn

Re: Eclipse 1g sarniir

PostitusPostitas RainR44 » N Juul 01, 2010 5:03 pm

ma just sain vahetatud, käedki veel kergelt õlised:D
mina tegin ka sarniirikahvliga.Kui keegi tahab sarniiri kätte saada nii, et see terveks jääks ,oleks tark määrida kahvel mingi määrdega kokku, sest muidu rebib kahvel kaitsekummi lõhki.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist