Vot täpselt. Amordi käigupikkusest oleneb suuresti. Kuid olen enam kui kindel, et sul hakkab amort töötama vägagi alt poolt. Ka selle -30mm. Kokku surutuna ei tee ta enam oma tööd efektiivselt, ning on suure pinge all. Mille tõttu ta eluiga väheneb.
Msnis rääkisid, et 50K on ok Sn amortidel. Kui paned -30mm siis kahaneb 35K peale. Kuid see kehtib tutika amordi kohta. Ning vaevalt sa tutikat ostad. Selle raha eest saaks juba uued sport amordid. Või siis peab natuke juurde lisama. Ning isegi kui su autokene hakkab sõita 10K aastas, siis enamus ajast ta seisab, ning amordid on pidevalt ühtlase pinge all. Mõikad mees?????
Ning miks räägid, et see -60mm oli lampi. Tagant järgi võime kõike muuta ja oma juttu keerutada.
Ning 18" velg all... hmm. Ei soovita vapsee.
Näitena võin tuua oma selle reede. Sõitsime 5-kesi minu autoga Tallinnast Türile peole. Iga in kaal a la 60-70kg. Lisaks pagassis olev kraam a la 200kg ning in süles olevad kotid. Kui muidu on mul off roader, siis tookord oli küll velje äärest rehvi näha a la 10mm üles poole.
All on 225/45 R17 velje laius 7.0 ja kõrgus 17".
Süüdistada saab ka kindlasti vanu vedrusid, kuid siiski. Mis sis saab kui veel madaldus on. Nii palju jäigemad nad ka pole.
See minu arusaam asjast
Peace.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli