Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas Zafari » P Juun 20, 2010 4:03 pm

Oskab keegi anda pädevat kommentaari, et kuidas käituvad amordid kui ma vahetan vedrud 6 cm madalamate vastu. Hetkel all KYB gaasikad ja tegelikult ei ole plaanis neid vahetada veel.
Kuskilt olen nagu kuulnud et orig. amortidega ei ole soovitatav üle 35 mm madaldada aga kuidas reaalne elu on?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas Sander147 » P Juun 20, 2010 4:39 pm

Loe mu teemat- Homemade madaldus
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas Zafari » P Juun 20, 2010 8:28 pm

mmm no see maha lõikamine on porr. ma ikka tahan korralikke vedrusid mis selle asja jaoks tehtud :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas Sander147 » P Juun 20, 2010 8:41 pm

Mis sa nagu ei saanud aru w??

Olgu nad ise lõigatud või poe omad. Üle 30mm madaldust orig amortidele on liig. 60mm on mõttetult palju. Eriti kui surud 17" velje alla. Kui raha ülearu igati pidi, siis osta coilid alla. Siis on millest rääkida.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas Zafari » P Juun 20, 2010 8:48 pm

60 on palju muidugi, tõin selle vaid näiteks :) Reaalsuses jääb see number mul siiski 35-45mm ja kui arvestada juurde et need vedrud on juba oluliselt jäigemad siis ma arvan, et ei tohiks probleeme tekkida eriti.
Ja veljed on siiski 18" plaanis :twisted:
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas Sigma » P Juun 20, 2010 9:21 pm

Zafari kirjutas:60 on palju muidugi, tõin selle vaid näiteks :) Reaalsuses jääb see number mul siiski 35-45mm ja kui arvestada juurde et need vedrud on juba oluliselt jäigemad siis ma arvan, et ei tohiks probleeme tekkida eriti.
Ja veljed on siiski 18" plaanis :twisted:


Sander tegi sulle asja puust ja punaseks ette ning sa ikka ei taha aru saada, madaldusvedrud ja orig amord on no go

ka -30mm
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas Zafari » P Juun 20, 2010 9:51 pm

No Sander ja mina oleme selles suhtes sarnased, et mõlemale meeldib vaielda.
Lugesin ka sellist juttu http://www.mazda3forums.com/index.php?topic=21461.0

Selle põhjal tundub et pole nagu hullu midagi, iseasi kui meie nn. tänavad seda lihtsalt imekiirelt peeti ei keera.

Paluks siis ka nende kommentaare, kes oma autot madaldanud on korralike vedrudega ja kuidas eluolu on meie teedel.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jossike
Tösine huviline
Postitusi: 227
Liitunud: K Apr 22, 2009 11:29 am
Asukoht: Tallinn

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas jossike » P Juun 20, 2010 10:23 pm

Madaldused ilma uute amortiteta läheb 30-45mm. Kui tahad rohkemat pead uued spets amordida ka ostma, et muidu võib juhtuda et lihtsalt rattat istuvad koopas ja ei liigu kuhugi enam :P.
Mitsubishi Galant V6 120KW 98a. Sport Edition Wagon
Honda Civic 66KW 91a.
Ford Escort .... Cabrio Coming soon
GalantEclipseClub

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas Zafari » P Juun 20, 2010 10:34 pm

eks siin tuleb arvestada niikuinii olemasolevate amortide töökäigu pikkusega, seda ei saa vähemaks võtta aga lihtsalt amort hakkab töötama altpoolt. Iseasi on see kuidas meie kuumaastikul sõites amortide eluiga kujuneb siis.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas Sander147 » P Juun 20, 2010 11:22 pm

Vot täpselt. Amordi käigupikkusest oleneb suuresti. Kuid olen enam kui kindel, et sul hakkab amort töötama vägagi alt poolt. Ka selle -30mm. Kokku surutuna ei tee ta enam oma tööd efektiivselt, ning on suure pinge all. Mille tõttu ta eluiga väheneb.

Msnis rääkisid, et 50K on ok Sn amortidel. Kui paned -30mm siis kahaneb 35K peale. Kuid see kehtib tutika amordi kohta. Ning vaevalt sa tutikat ostad. Selle raha eest saaks juba uued sport amordid. Või siis peab natuke juurde lisama. Ning isegi kui su autokene hakkab sõita 10K aastas, siis enamus ajast ta seisab, ning amordid on pidevalt ühtlase pinge all. Mõikad mees?????

Ning miks räägid, et see -60mm oli lampi. Tagant järgi võime kõike muuta ja oma juttu keerutada. :P
Ning 18" velg all... hmm. Ei soovita vapsee.

Näitena võin tuua oma selle reede. Sõitsime 5-kesi minu autoga Tallinnast Türile peole. Iga in kaal a la 60-70kg. Lisaks pagassis olev kraam a la 200kg ning in süles olevad kotid. Kui muidu on mul off roader, siis tookord oli küll velje äärest rehvi näha a la 10mm üles poole.
All on 225/45 R17 velje laius 7.0 ja kõrgus 17".
Süüdistada saab ka kindlasti vanu vedrusid, kuid siiski. Mis sis saab kui veel madaldus on. Nii palju jäigemad nad ka pole.

See minu arusaam asjast :P Peace.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
zerowatt
liige
Postitusi: 168
Liitunud: R Okt 13, 2006 4:24 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas zerowatt » P Juun 20, 2010 11:39 pm

Vaheta julgesti ära-pole midagi hullu.Suurematel kiirustel tunned(kurvides eriti) kuidas auto sulab teega ühte :twisted:
Samas jah-täislastis söites on oht et väiksemgi auk hakkab peavalu tegema.
Omal olemas-selline variant nagu soovid.Jöudu
Ärge uimerdage teel ees...

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas Sigma » E Juun 21, 2010 12:49 pm

üks asi on kas amord hakkab põhja peksma, ja läheb oma tööpiirkonnast välja... see on halb...

hoopis tähtsam asi on see et sul hakkab auto hüppama kui vedru on jäik ja amord on pehme ja siis ei ole mingit juhitavust
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas Janar » N Juun 24, 2010 12:02 pm

Ei kattu küll konkreetselt selle margiga, aga omal oli kunagi Audi 90 millel ikka suht madal sari all ... täpset mm ei tea pakkuda, kuna oli selline juba ostes (püstise suitsupaki sõitis ikka pikali). Kasutasin sellega originaal amorte ja mingeid komplikatsioone ei esinenud. Ei tagunud nad põhja ega ei olnud ka muid anomaaliaid. + 3-4 aastat kui mina seda autot kasutasin ei juhtunud nendega ka midagi.

Kindlasti oleks kasulikum vahetada täis komplekt. Aga kui sa just ringraja mees ei ole ja oluline on ainult välimus+ "jäigem" sõit siis peaks ka sellest varjandist abi olema.

Terv :)
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas Zafari » N Juun 24, 2010 4:44 pm

Vaatasin maal autot nüüd eile ja silmaga hinnates võiks 35 mm madalam olla küll, vähemalt eest, siis ei ole koopa serv nii kõrgel.
Variant on jätta ka orig. vedrustus ja teha lühemaks esimeste amortide alumised hargid aga see on juba üsna riskantne töö :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
kristjan128
liige
Postitusi: 157
Liitunud: P Juun 05, 2005 5:05 pm
Asukoht: Tartu

Re: Madaldusvedrude sobivus originaal amortisaatoritega.

PostitusPostitas kristjan128 » P Juun 27, 2010 4:11 pm

tere!

-35 pole hullu midagi, oma autol olnud üle aasta, vanade amortidega ning kõik ok, sõit palju mõnusam. Kui kruusateid v väga lõhkiseid tänavaid ei kasuta, siis on väga hea.
Subaru Legacy 2007


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist