Said korda asja?
93-96a Galant el. skeemide järgi on vaid 2 asja, mis selle tulukese põlema saavad panna - käsipiduri lüliti ja pidurivedeliku taseme andur. Ei ole muidugi 100% kindel, et uuema kerega mudelil on samamoodi see asi.
Kui on tõsi, et 97a Galandil ei ole mingisuguseid lisa andureid piduritega seotud, siis peab probleem käsipiduri anduriga seotud olema, kuna ei olnud vahet kas vedeliku taseme andur oli taga või mitte.
Ehk keegi saab järgi vaadata 97a Galandi el. skeemidest, et mis signaalid sinna pirnikesesse jooksevad.
See konkreetne teema huvitab mind ennastki, kuna ka vahest lööb selle tulukese põlema - minu masinal (E50) siis piduri tallamise peale: 3-4 korda vajutad põhja ja siis iga järgnev kord kui vajutad pidurit läheb see tuluke põlema. Hetkel ei saa seda lähemalt ka uurida, kuna asun kuni Oktoobrini autost suht kaugel.