meelis11 kirjutas:Siit jääb natuke segaseks kas:
1) rehv oli seisnud pooltühjana ja seetõttu üks koht ära vajunud
2) rehv kulus lohistamisega alt ära ja seetõttu sealtkohast muster rokem kulunud ja seetõttu viskab
Sandri jutust loen välja et tema mõtles 1. varianti, mis võib vajunud koha uuesti nö. punni ajada
Ise lugesin välja 2. variandi. Selle 2 variandi puhul äkki kõva burnout aitaks :) kui just kummipõletamisel just suure vibraga autot päris ära ei lammuta, siis äkki võiks katsetada. Vähemalt saab fun'ida nende rehvidega, kui neist asja ei saa :)
Meelis
2. variant on ikka õige.
Aga kõva burnouti tehes kulutab ta ju ikkagi ühtlaselt rehvi ja kokkuvõttes on ovaalne rehv.
Käis ka mõte läbi et saaks kuidagi rehvipingis teda maha treida(kulutada) aga see vist liiga aega nõutav ja keeruline.
Sander147 kirjutas:Kui ta sul juba väga pikalt seisnud, siis nöörid ja traadid võivad olla välja veninud ja deformeerunud. Mis ei anna enam rehvile sama kvaliteeti, mis alguses.
Pm pikalt ei sõidaks ma sellega. Pagassi tagavaraks kindlasti sobib.
Kuid aitab täis pumpamine a la 2.5 bari ja lasta tal seista nii. VÕi siis jätta vähe tühjemaks. a la 1.8 bari ja siis sõita temaga. Ehk läheb tagasi normaalseks. Nii teeks mina.
Rehv ei ole seisnud tühjana, struktuuri vaadates pole kuskilt näha ei lohke ega muhke.
Mul on neli ühesugust rehvi millest kaks on kandilised(lohistamisest), niiet tagavaraks kahte pole ka mõtet jätta, kuna orig. tagavara rehv on olemas ja võtab tunduvalt vähem ruumi!