Kuidas saaks rehvi kuju ümmarguseks tagasi?

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

Kuidas saaks rehvi kuju ümmarguseks tagasi?

PostitusPostitas Nusta » P Mai 16, 2010 7:17 pm

Et siis suverehv on ühe koha pealt kandiline. Põhjuseks oli see et auto oli pikalt seisnud ja oli vaja liikuma saada, aga tagumised rattad oli kinni kiilunud. Panin siis teise auto ette ja hakkasin teda tirima(mööda asfalti), nii umbes 50-70 meetrit sai tiritud, selgus ikkagi tõsiasi et lahti nad ei tule! Võtsin rattad ikkagi alt ära ja lasin käsipiduri trossid lahti, mis olid kinni kiilunud.

Kuna need suverehvid on väga hea mustriga(umbes 7mm), siis mõtlesin et keriks rattast asfaldi peal ringi ja kulutaks ümmarguseks. Aga kas ikka niimoodi asjast asja saab? Küsimus ongi siis et kas ma pean nad maha kandma, sest sõites rool ja auto üleüdse väriseb?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kuidas saaks rehvi kuju ümmarguseks tagasi?

PostitusPostitas Sander147 » P Mai 16, 2010 7:58 pm

Kui ta sul juba väga pikalt seisnud, siis nöörid ja traadid võivad olla välja veninud ja deformeerunud. Mis ei anna enam rehvile sama kvaliteeti, mis alguses.

Pm pikalt ei sõidaks ma sellega. Pagassi tagavaraks kindlasti sobib.
Kuid aitab täis pumpamine a la 2.5 bari ja lasta tal seista nii. VÕi siis jätta vähe tühjemaks. a la 1.8 bari ja siis sõita temaga. Ehk läheb tagasi normaalseks. Nii teeks mina.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Kuidas saaks rehvi kuju ümmarguseks tagasi?

PostitusPostitas morgan » P Mai 16, 2010 8:12 pm

mina isiklikult arvan, et sellest head nahka enam ei saa. Tagavaraks paneks mina
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

Re: Kuidas saaks rehvi kuju ümmarguseks tagasi?

PostitusPostitas meelis11 » E Mai 17, 2010 7:42 pm

Siit jääb natuke segaseks kas:
1) rehv oli seisnud pooltühjana ja seetõttu üks koht ära vajunud
2) rehv kulus lohistamisega alt ära ja seetõttu sealtkohast muster rokem kulunud ja seetõttu viskab

Sandri jutust loen välja et tema mõtles 1. varianti, mis võib vajunud koha uuesti nö. punni ajada
Ise lugesin välja 2. variandi. Selle 2 variandi puhul äkki kõva burnout aitaks :) kui just kummipõletamisel just suure vibraga autot päris ära ei lammuta, siis äkki võiks katsetada. Vähemalt saab fun'ida nende rehvidega, kui neist asja ei saa :)

Meelis
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

Re: Kuidas saaks rehvi kuju ümmarguseks tagasi?

PostitusPostitas Nusta » E Mai 17, 2010 9:58 pm

meelis11 kirjutas:Siit jääb natuke segaseks kas:
1) rehv oli seisnud pooltühjana ja seetõttu üks koht ära vajunud
2) rehv kulus lohistamisega alt ära ja seetõttu sealtkohast muster rokem kulunud ja seetõttu viskab

Sandri jutust loen välja et tema mõtles 1. varianti, mis võib vajunud koha uuesti nö. punni ajada
Ise lugesin välja 2. variandi. Selle 2 variandi puhul äkki kõva burnout aitaks :) kui just kummipõletamisel just suure vibraga autot päris ära ei lammuta, siis äkki võiks katsetada. Vähemalt saab fun'ida nende rehvidega, kui neist asja ei saa :)

Meelis

2. variant on ikka õige.
Aga kõva burnouti tehes kulutab ta ju ikkagi ühtlaselt rehvi ja kokkuvõttes on ovaalne rehv.
Käis ka mõte läbi et saaks kuidagi rehvipingis teda maha treida(kulutada) aga see vist liiga aega nõutav ja keeruline.
Sander147 kirjutas:Kui ta sul juba väga pikalt seisnud, siis nöörid ja traadid võivad olla välja veninud ja deformeerunud. Mis ei anna enam rehvile sama kvaliteeti, mis alguses.

Pm pikalt ei sõidaks ma sellega. Pagassi tagavaraks kindlasti sobib.
Kuid aitab täis pumpamine a la 2.5 bari ja lasta tal seista nii. VÕi siis jätta vähe tühjemaks. a la 1.8 bari ja siis sõita temaga. Ehk läheb tagasi normaalseks. Nii teeks mina.

Rehv ei ole seisnud tühjana, struktuuri vaadates pole kuskilt näha ei lohke ega muhke.
Mul on neli ühesugust rehvi millest kaks on kandilised(lohistamisest), niiet tagavaraks kahte pole ka mõtet jätta, kuna orig. tagavara rehv on olemas ja võtab tunduvalt vähem ruumi!

Kasutaja avatar
commer
Uus Kasutaja
Postitusi: 8
Liitunud: T Apr 06, 2010 5:50 am
Asukoht: Tallinn-Klooga

Re: Kuidas saaks rehvi kuju ümmarguseks tagasi?

PostitusPostitas commer » T Mai 18, 2010 7:11 pm

burnoutiga saaksid kandid maha igaljuhul

lammutaja

Re: Kuidas saaks rehvi kuju ümmarguseks tagasi?

PostitusPostitas lammutaja » T Juul 06, 2010 11:17 am

Oli mul sama kogemus, et rehvid läksid kandiliseks blokki pidurdamisega ilma abs-ta. Peale seda oli suht võimatu sõita-meeletu vibratsioon esisillas. Proovisin siis seda burnouti kuigipalju teha, kuid mingit kasu sellest polnud, kulutasin vaid viimsegi mustri ära. Ostsin uued rehvid ja vanad lendasid prügimäele.

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

Re: Kuidas saaks rehvi kuju ümmarguseks tagasi?

PostitusPostitas Nusta » T Juul 06, 2010 4:53 pm

Töötlesin siis nendega asfaldit ümber ja natuke läks paremaks. Lõpuks panin nad tagasillale ja nüüd on rahulik.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist

cron