Space Wagon 2,4GDI AT

et, lihtsustada AUTO(mitsubishi) ostmist. Siia küsimused "mida arvate "sellest" autost, kumba valida?" jne. Kohustuslik on link mis viitab auto müügikuulutusele.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

suzi

Space Wagon 2,4GDI AT

PostitusPostitas suzi » P Okt 18, 2009 8:38 pm

Tere,

huvi siis pealkirjas mainitud masina vastu.

head ja vead? Kuidas need AT kastid on? Mootorid tahavad korraliku bensu? Sillad? Osade saadavus ja maksumus?

Jagab keegi kommentaare?

Galancer
liige
Postitusi: 594
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:00 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Galancer » E Okt 19, 2009 9:30 am

Kastidel üldiselt pole viga midagi, pigem on need GDI bensukad kapriissed ja võid tõelise peavalu osaliseks saada. Samas korralikult hooldatuna ilmselt päris viisakas veidi suurem, veidi kõrgem liikur.

GDI VÕIMALIKE porbleemide kohta kasuta otsingut-siin lausa mitmeleheküljelised teemad täiesti olemas...

Ei ole eesmärk hirmutada!
Ja oma silm on kuningas...kui ikka meeldib, siis meeldib ja on korralik ka, siis miks mitte proovid, kui huvi/vajadus on ikka suur
Ei pretendeeri absoluutsele tõele!!!:-)

Nüüd peres ainus mitsu : Lancer `94 1,6 AT
Minevikust veel:Galant 2,5 Wagon `01 Tiptronic, Lancer 1,3 `98 manual, Galant 1.8 `88 manual,Lancer 1,5 `91 manual jmt

suzi

PostitusPostitas suzi » E Okt 19, 2009 9:53 am

Galancer kirjutas:
GDI VÕIMALIKE porbleemide kohta kasuta otsingut-siin lausa mitmeleheküljelised teemad täiesti olemas...

Ja oma silm on kuningas...kui ikka meeldib, siis meeldib ja on korralik ka, siis miks mitte proovid, kui huvi/vajadus on ikka suur


olen ilmselt kõik gdi kohta foorumist läbi lugenud. Saan aru, et leidub äärmusest äärmusesse isendeid.
Vajadus ja huvi on suur :lol:

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » E Okt 19, 2009 10:03 am

kastid peaksid olema nagu kõik ülejäänud mitsude kastid-töökindlad ja vastupidavad. AT soovib ka hooldust ja kasutusoskusi. nagu iga teine AT.

GDI pihustid nõuavad jah head kütet.üleüldse tiba rohkem tähelepanu kui muud mootorid.
varuosade kohta-usun et hinnaklass on keskmine. kui ise autot et lõhu põldudel,avariisse ei satu,siis ei tule ka üleliigseid kulutusi.

endalgi huvi sama mitsu vastu. :)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » E Okt 19, 2009 10:14 am

AT kast peaks sellel olema "õppiv" ehk siis kohandab käiguvahetused vastavalt sõidustiilile.
Mootori toimivus peaks tegelikult sõidu käigus tuvastatav olema. Kui töötava mootoriga paigal seistes mootori pöörded kõiguvad, siis see võiks natuke ettevaatlikuks teha - see viitab üldiselt mingile gaasiklapi jamale (klapi asendi andur otsa saanud või miskit muud). erinevate juttude põhjal tundub, et sellele on mingi lahendus leitud. Süsteemi väljavahetamine maksab suurusjärgus 25 000 kohalikku raha.
Aga üldiselt normaalset kütust (korralik 98) kasutades ning korraliste hoolduste graafikust kinni pidades ei tohiks probleeme tekkida.
Kui leiad korralikku bensiini oktaanarvuga 99 (mille jaoks see GDI tehtud on), siis peaks olema väga hea ja vastupidav mootor ning ka erinevates tabelites märgitud suhteliselt väikesed kütsekulu näitajad peavad paika.

GDI probleem pole mitte pihustites, vaid pigem EGR'i tahmamises mingi jama kütusega sõites.

Ja vahepeal lihtsalt mootori tervise huvides oleks mõistlik n.ö. lõõrid puhtaks lasta mootoril.

Sõites võiksid jälgida ka seda, et kas armatuuris läheb põlema GDI ECO tuluke
Pilt

See viitab sellele, et sellest GDI aretusest ka reaalselt kasu midagi on - mootor läheb üle nn lean burning mode'i ning seeläbi peaks vähenema kütusekulu ning heitgaasid. Toimima hakkab see ainult sooja mootoriga ühtlastel pööretel sõites. Kiirendades lülitatakse mootor tagasi normaalsele kütusetarbimisele.

suzi

PostitusPostitas suzi » E Okt 19, 2009 11:35 am

keegi sinna gaasi on peale aretanud? Või pole võimalik/mõtet?
Remonti ei kard, võtmed seisavad peos küll.
Kas on nn "pädevaid teadjaid" ehk alternatiivseid remondikohti lisaks esindusele?

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » E Okt 19, 2009 12:02 pm

Kindlasti on ka teisi remondikohti. Infot peaks ka siit foorumist leidma. Jutt võib küll erinevates teemades laiali olla, kuid siiski olemas. Mõned soovitused peaksid olema ka nendes GDI probleeme lahkavates teemades.

Gaasiseadmest: erinevate põlvkondade gaasiseadmetest on juttu siin: http://www.gaznet.ee/index.php?idc=10
Arvestades seal olevat infot, siis see 4. põlvkonna süsteem võiks toimida. Aga seda pead täpsemalt seadmete paigaldamisega tegelevatest ettevõtetest uurima.

suzi

PostitusPostitas suzi » N Okt 22, 2009 6:53 pm

kuhu Pärnus auto ülevaatuseks vedada? Kes tunneb Mitsubishi hingeelu.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » N Okt 22, 2009 10:19 pm

kasutaja Jaan_mmc juurde kindlasti.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

suzi

PostitusPostitas suzi » L Okt 31, 2009 6:01 pm

keegi seda isendit on vaatamas käinud?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » L Okt 31, 2009 6:15 pm

selle hinna eest võtaksin kindlasti ära. kui ülearust raha oleks :D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

Re: Space Wagon 2,4GDI AT

PostitusPostitas intu » T Veebr 02, 2010 8:35 pm

On keegi proovimas käinud või saab keegi minna proovida kuidas mootor ja kast töötavad ning kuidas on masina üld mulje?

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Space Wagon 2,4GDI AT

PostitusPostitas Zafari » T Veebr 02, 2010 10:47 pm

kui nädalavahetusel aega siis katsun läbi käia sealt korra ;) aga lubada ei saa päris
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Space Wagon 2,4GDI AT

PostitusPostitas jaan mmc » K Veebr 03, 2010 7:21 pm

Kui tõsiseid huvilisi on antagu teada, mul testriga ja ka tõstukil kontrollimis võimalused olemas.
Esmesel piisab ilmselt testriga kohaleminekust tõstukile jõudmiseks tuleks masinat 6km. minujuurde sõita/vedada.
Viimati muutis jaan mmc, T Juul 06, 2010 2:49 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

mesasja

Re: Space Wagon 2,4GDI AT

PostitusPostitas mesasja » P Juul 04, 2010 8:36 am

käisin vaatamas seda isendit....kerel ikka väga palju värvivigu...
stange kohati teist värvi....sisu tundus ilus puhas, aga jah välimine osa jama...

vunts
Uus Kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: L Mär 06, 2010 8:09 pm

Re: Space Wagon 2,4GDI AT

PostitusPostitas vunts » K Juul 14, 2010 3:53 pm

Endal samasugune,ainult manuaalkastiga.Üle aasta sõitnud ja ühtegi paha sõna ei ütleks.Muidugi,kui välimus juba niru,siis võib ka sisemuses midagi viltu olla.Välimus näitab ju autost hoolimist.Parem juba tark spets kaasa võtta.Muidu mugav ja võimas auto.

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Space Wagon 2,4GDI AT

PostitusPostitas erku » L Juul 17, 2010 3:50 pm

Olen ka vaadanud neid mudeleid. Ise mõelnud et ostaks ühe sellise.

Küsimus; kas tollel see kütusekulu üle 8l maanteel on püsiväärtusega asi. Ja kas seda vähemaks ei saa?
Auto kaalust lähtuvalt pean seda natukene paljuks just manualkasti korral, olenemata sellest et mootor on 2,4l.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Space Wagon 2,4GDI AT

PostitusPostitas cartman » L Juul 17, 2010 5:53 pm

Mis see auto kaal siis on, et 8 on maanteel palju? Mahtuniversaali ja 2.4mootori kohta arvan, et igati normaalne nr.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Space Wagon 2,4GDI AT

PostitusPostitas erku » L Juul 17, 2010 7:51 pm

Sai piilutud hiljuti üht masinat, mis seisis saksas.
JMBLNN84WX...
Tühim: 1510kg
Mootor: 4G64,
Maht: 2,351 l
Kast: F5M42
Hind oli 2554 euri, + oleks läinud äratoomine sealt.

Samas kimasin ise täismasinaga ringi. Mass oli kindlalt üle 1500kg (ämm on juba 100 :lol: ; kokku 4 täis ja 3 last masinas) Mootor on 1,8 GDI, arvut kõikus trassil 5,6 ja 5,8l vahel sajale. Ok kui pressid kah, tuleb 6,2l/100km kandis.

Selle pärast mind huvitabki, juba puht tehnilises mõttes, mille taga see kesmine mis taval antakse ca 9,2L/100km kinni on Wagonil.
Mootoril on suurem kupatuur, selge, samas on tal ka hulka suurem jõud et 5. käiguga maanteel liikuda.
Tahan "õrnemale" poole ja laste tarvis sõidukit, aga seal on küllalti rasked jalad sõitmisel..
Selleks uuringi, et kas ja mis oleks võimalik teha... kui selline osta :)

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Space Wagon 2,4GDI AT

PostitusPostitas cartman » L Juul 17, 2010 10:51 pm

Kas käigukasti ylekandeid tead? Minu eclipsel näitex maanteel pöörded nats alla 3000 90-100 vahel. Auto tyhimass 1450kg, pidev AWD ja turbo. Maantee kulu 9-10 kanti. Kindlasti oleks ökom kui oleks 2500 pöörded näitex, samas jällegi suht voolujooneline. Samas wagonil, suht suur tuuletakistus juba. suurem mootor näiteks ei tunne niipalju tyhja ja täis masina kulu erinevust. Kui ikka 7-8 maanteel on kulukas, siis peaks põllumajandusliku kyttega masinate poole vaatama v siis väikeste pe....ute poole(2-3 ukselised, mis tyhjalt sõites ökod)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist