1. leht 1-st

Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: K Aug 19, 2020 7:45 pm
Postitas Laiskfons
Tere
Ei leidnud uuema kolmana generatsiooni kohta siin teemat, ehk tekitan uue. Kas keegi oskab kommenteerida beniini ja CVT koosluse vastupidavust ja võimalike tüüpvigu. Eelarvest tulenevalt on valikus 2012/2013/2014 aasta mudelid. Tänud!

Re: Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: N Aug 20, 2020 3:30 pm
Postitas Zafari
Ju Sander147võtab sõna kui aega saab. Autolehel veel kasutatud auto testi sellest mudelist pole.

Re: Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: L Aug 22, 2020 9:59 am
Postitas Sander147
Tere!

Väga lühidalt öeldes, tasub osta küll.

Head on väga palju, alustades ruumikusest, toimivast originaal varustusest, lihtsus, mõistlikke kuludega ülalpidada (OE detailidega remontides ei lagune pm üldse).
Veermik kestab 150-200 000km, kui on heaperemehelikult käitutud. Alles siis saab esisillas õõtshoovapukse vahetada, vb ka mõne sharniiri.
Amorte ei teagi, et oleks vahetanud mõnel.
CVT kastid on siiani toiminud. 2008-2012a mudelitel on neid küll vahetatud, aga esineb c 1x aastas seda.
Diislil on klassikaline turbiiniga automaat, samuti probleemideta.

Algusaasta mudelitel, 2012-2014 esineb mõningasi vigu.
1. Etacs ploki rike (mugavusmoodul, mis vastutab ülejäänud moodulite töö eest, näiteks kojamehed lõpetavad töö (kuigi kojamehe mootor toimib), esitulesid ei saa ümber lülitada (kõik jäävad ees igas asendis põlema) jne.
2. Salongi kliimaradiaator on mõnel lekkima hakanud, toote uuendust pole ning uus radiaator ei leki (tõenäoliselt tehase praak toode).
3. Tagumised pidurisadulad jäävad peale. Tehase tagasikutse raames vahetati neid tasuta välja mudelitel 2012-2015. Sama kehtis ASX-idel 2010-2015. Uuematel pole piduritega probleeme esinenud.
4. Väga puuduliku hoolduse korral on mõnel üksikul korral 2.0 bensiini mootor lõppenud, 90% gaasiseadmega autod ning ülejäänud säästuõli/pikkvälp.
5. Krown põhjatöötlus sööb enamus tihendeid ära (ukse alumised, kapote ääres jne).
6. Tehase tagasikutse raames vahetati välja ka generaatori rihm ja pinguti.

2.2 diislil on esinenud väljalaske kollektori mõranemist ( saab keevitada). Kõigil kel on kollektor katki, on olnud probleeme DPFi ummistumisega ja liig kõrge õlitasemega(kehv hooldus, lühikesed sõidud linnas jne).
Pihusti põhjaseibid on hakanud lekkima, õigel ajal jaole saades on remondikulu väike (aga see kehtib absull kõikide diislite kohta).
Balansiirvõllide ajam on urisema hakanud, jällegi kehv hooldus, vahetamata õli ja pikk välp ( 2-l autol hetkel vahetatud).

Vahekastide ja tagadiffri kohta pole kurtmisi olnud.
Lisavarustus, lülitid, aknatõstukid jne jne on kõik toimiv. Salongimüra üle saab alati nuriseda iga Japsiga, aga väga palju rolli mängib ka all olev rehv. Kulunud ja vana pastal teebki põrgu lärmi ja loobib 18" ratastega üleraja (proovisõidul annab tunda, uus ja värske rehv ei loobi).
Selliseid lolle saksa autole omaseid andurite ja juhtmete probleeme ei ole ! Et ei pea iga kuu midagi välja vahetama või igaks juhuks esimene päev pärast palgapäeva teeninduses rahakotti kergendama.
Enne ostu tasub auto asjatundjate juures üle lasta kontrollida.
Kui hooldusraamat on puudu ja auto pole Eestist, siis on tõenäoliselt keritud ning hoia eemale.

Re: Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: P Aug 23, 2020 6:26 am
Postitas Ruslan
Lisaks, et Outlander GF tüüpveaks on veel CVT õliradiaatori lekkimine - remont 1000+ eur.
Pidurid vajavad regulaarset hoolt ja vahetust.
Vanematel võivad olla probleemiks tagasilla õõtshoovad ja reduktori kinnitused.

Re: Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: P Aug 23, 2020 8:30 am
Postitas Sander147
Ruslan kirjutas:Lisaks, et Outlander GF tüüpveaks on veel CVT õliradiaatori lekkimine - remont 1000+ eur.
Pidurid vajavad regulaarset hoolt ja vahetust.
Vanematel võivad olla probleemiks tagasilla õõtshoovad ja reduktori kinnitused.



CVT radiaatori remont maksab tegelikult c 70 eurot. Mida esineb meie majas c 1-2x aastas. Lisaks c 1l OE õli ja radiaatori eemaldus-paigaldus.
1000e eest saad uue radika, mis on ebaotstarbekas.
Sama hinnaskaala kehtib ka 2008-2012 mudelite AT kastide radika remondil.
Tagasilla õõtshoobade puhul oleme vahetanud ainult regulleervardaid, kuna reguleerpolt on sees kinni ja silda ei saa reguleerida.
Reduktori kinnituse probleem, ehk siis pukside väsimine oli 2003-2008a autodel. 2008-2020 mudelitel seda muret enam pole olnud.
GF seerial on taga diffri puksid väsinud ainult PHEV mudelitel, kus elektrimootor on kordades suurem ja võimekam, kui tavamudelil.

Pidurid vajavad kõikidel autodel hoolt, pidevat vahetust küll mitte. Meie kliimas on soovituslik pidurid kord aastas lahti võtta, klotsid liikuma panna ja liugureid määrida, kuna sool ja liiv ajab nad pesadesse kinni.
Keskmiselt sõidetakse ketastega 60-80000 km ja klotsidega 40-80000km. On olnud ka 20000km pealt vahetamist, aga see on juba juhi viga. Siin kohal räägime kas OE varuosadest või Brembo-Ferodo seeriast.
Kui panna Japanpartsi või LPR 15eurosed varuosad, siis ilmselgelt nendest midagi oodata ei saa.

Minu näited on välja toodud kogemustel, kus igapäevaselt külastab meie teenindust 2-3 2012-2020a Outlanderilt. See teeb aastas c 550-800 autot.

Re: Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: E Aug 24, 2020 11:43 am
Postitas Laiskfons
Tänan sisuliste ja põhjalike vastuste eest. Kuhu ettevõttesse peaksin pöörduma, et ostukontrolliks teie asutuse abi kasutada? Parimat

Re: Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: E Aug 24, 2020 12:39 pm
Postitas Sander147
Kuna profiilis pole asukohta kirjas, siis raske täpselt öelda.

Üldiselt soovitaks ikkagi esindusi, kuna nemad näevad neid autosid igapäev ja oskavad tuvastada tuleviku muresid. Universaalsed diagnostika seadmed ei loe enamus veakoode välja või kirjeldavad neid vastuoluliselt.

Palju valikuid pole:
AGR Autokeskus OÜ, Tallinn
Metro Auto OÜ, Tallinn
Silberauto AS, üle eesti.

Re: Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: E Sept 07, 2020 2:04 pm
Postitas Laiskfons
Auto kontrollitud ja ostetud. Loodan nüüd muretuid kilomeetreid ja eks annan siia teema alla aasta pärast kogemustest märku.

Seoses põhjatöötlusega, siis kas see tihendite söömine on Krowni eripära või sama probleem ka teiste töötlusvahenditega. Tänud!

Re: Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: N Sept 10, 2020 11:10 am
Postitas intu
Laiskfons kirjutas:Auto kontrollitud ja ostetud. Loodan nüüd muretuid kilomeetreid ja eks annan siia teema alla aasta pärast kogemustest märku.

Seoses põhjatöötlusega, siis kas see tihendite söömine on Krowni eripära või sama probleem ka teiste töötlusvahenditega. Tänud!

Ootaks ka sellele vastust. on plaani tellida just Krowni töötlus.

Re: Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: N Sept 10, 2020 11:47 am
Postitas Sander147
Oskan kommenteerida vaid Krowni kohta.

Re: Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: N Sept 10, 2020 3:54 pm
Postitas intu
Mis oleks alternatiiv?

Re: Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: N Sept 10, 2020 8:49 pm
Postitas Sander147
Olen kuulnud Raptori ja Dinitroli kohta. Täpsemalt peate ise guugeldama.

Noo näiteks mu Grandisel ei juhtunud Krowniga miskit.
L200 ja Pajero puhul pole ka tähendalnud, et miskit kummiga juhtuks. Võib-olla on Outlanderi tihendi materjal lihtsalt saast, või on tegu kehva kokkusattumusega.
Puusalt meenub lihtsalt 3 Outlanderit, millel see jama oli.
Ühel ASXil lasti seda liiga palju ning ronis velje ja rummu vahele, kus siis veljepolte ei saanud õige Nm kinni.

Re: Outlander 2012+ head ja vead

Postitatud: R Nov 26, 2021 1:05 pm
Postitas juku99
Küsiks rohkem Outlander 2012+ diisli kohta, eelistan pigem manuaalkasti.

Kuidas temaga lood on? Natukene juba aimu sai seda foorumit lugedes, aga tahaks rohkem teada. Kas on mingeid tüüpvigu? Kuna diislitega rohkem kogemusi, siis pihusti põhjaseibide tööpõhimõtte ja sellega, millist kahju nende lekkimine teha võib, olen kursis. Samuti DPF-i ja muu säärasega.

Kuna Eestis hetkel neid väga müügis ei ole, siis kas tasub välismaa saitide poole vaadata või on see pigem mittesoovitatav?