Mitsubishi Lancer 2009a. 1.8 Sooviks abi

et, lihtsustada AUTO(mitsubishi) ostmist. Siia küsimused "mida arvate "sellest" autost, kumba valida?" jne. Kohustuslik on link mis viitab auto müügikuulutusele.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Essvee
Uus Kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: R Juul 13, 2018 1:10 am

Mitsubishi Lancer 2009a. 1.8 Sooviks abi

PostitusPostitas Essvee » R Juul 13, 2018 1:18 am

Tere, soovin soetada uut autot ning minu pilku haaras Mitsubhishi lancer. Kuna mul ei ole mittemingit kokkupuudet veel mitsubishidega olnud ning tutvusringkonnas ka neid ei liigu lootsin siit saada infot. Mis on nende autode tüüpvead, vastupidavaim mudel ja mootor.

Lisan lingi autost mis hetkel väljapaistis teiste seast: http://www.auto24.ee/used/2877186

Tänud ette !

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Lancer 2009a. 1.8 Sooviks abi

PostitusPostitas Zafari » L Juul 14, 2018 5:28 pm

Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Lancer 2009a. 1.8 Sooviks abi

PostitusPostitas Zafari » P Juul 15, 2018 8:41 am

Kui veel 2000ndate alguses pakkus Mitsubishi Euroopas kolme sedaani – peale Lanceri ka Galanti ja Carismat, siis 2007. aastal müügile jõudes oli piltidel olev Lancer jäänud mudelivalikus ainsaks. See pole tegelikult aga sugugi imestusväärne: Mitsubishi on vähemalt Lääne-Euroopas pisitegija ning suuremate sedaanide seas ei õnnestunud ei Mitsubishil ega teistel juba ammu „sakslaste” vastu saada.

Uus Lancer valmistati küll Jaapanis, kuid sel on rahvusvahelised juured: platvormi jagatakse näiteks hiljuti samadel lehekülgedel kirjeldatud Chrysler Sebringu / Dodge Avengeriga ning mootorina kasutati nagu teistegi Mitsubishide puhul ka Volkswageni kaheliitrist diislit.

Viimastel kordadel, mil oleme uuematest pruugitud Mitsubishidest kirjutanud, on vastupidavuse kohta olnud peamiselt öelda vaid head. Sama tõdeme Lanceri puhul: see on osutunud väga usaldusväärseks autoks, millel on tüüpilisi vigu märksa vähem kui kas või eelnimetatud Galandil ja Carismal.
Seest odav

Eelkäijast tehti järjekorras juba seitsmenda põlvkonna Lancer igas suunas natuke suurem, samuti pikema telgede vahe ja palju laiema rööpmega. Mõõtudest ehk olulisemgi on aga muutus disainis: kui „kuues” Lancer on täiesti anonüümne, eriti veel sedaanina, siis uus mudel sai „kurjema” nina ja sportlikuma üldilme, mis meenutab mõneti viimaseks jäänud, tõesti ilusat Galanti. Seda ka põhjusega – autod on disaininud sama mees! Universaalkere enam ei pakutud, selle asemele tuli 2008. aastal luukpäraga Sportback.



Mitsubishi on seda Lancerit algusest peale kirjeldanud kui sportsedaani (või luukpära) ning sellega käivad hästi kokku kere eelkäija kõrval umbes 50% võrra paranenud jäikusnäitajad. Sellega annab Lancer silmad ette ka varasmale sportversioonile EVO IX.



Lanceri tugevuseks on varustus, seda ei müüdud küll n-ö päris paljana ühelgi turul, kiitust baashinna sisse kuulunud konditsioneerist, elektriakendest, istmesoojendustest, paljudest turvapatjadest ja muust võib lugeda sisuliselt kõikidest omaaegsetest ülevaadetest. Täpselt sama moodi ollakse ühte meelt sõitjateruumi viimistluse osas: materjalid on odavavõitu kõledast plastist ning sisemüra vali. Eelkäija juures kokkuhoid sedavõrd ilmne ei olnud!



Antud autoklassi mõistes on ruumikusega enam-vähem kõik korras. Tagumisel istmel on hea sõita kahel inimesel – jala- ja küljeruumi jätkub. Aga nii sedaanis kui ka Sportbackis jääb juba 185sentimeetrise reisija jaoks tagaistmel pearuumi väheks. Samuti pakuvad mõned rivaalid mahukamat ja suurema laadimisavaga pakiruumi.



Sõitjate turvalisus on ootuspäraselt väga hea: EuroNCAP-ilt teenis Lancer Sportback maksimaalsed viis tärni.



Vigadest suurt rääkida pole, ostul tasuks igaks juhuks üle vaadata vaid küljekarbid ja põhjaalune, osal autodel on roostet esinenud!
Probleeme vähe

Mootorivalik oli esitlusel „jaapanlasele” iseloomulikult napp: tavamudelitele pakuti ainult kaht bensiinimootorit ja üht, Volkswagenilt pärinevat kaheliitrist diislit. Esimestest saab 1,5liitrine 80 kW / 109hobujõuline üsna kerge autoga (tühimass alates u 1200 kg) täitsa talutavalt hakkama ja on ka säästlik, kuid üsna rabeda häälega. Kui lepite umbes liiter-poolteist suurema keskmise kuluga, tasub eelistada 2007. aastal täitsa uuena esitletud 1,8liitrist topeltklapiajastusega DOHC-mootorit (105 kW / 143 hj), mis on märksa reipam ja sõidab „sajani” 9,8 sekundiga. Kui võtate selle aga koos CVT-käigukastiga, peate arvestama, et ära kaob suur osa mootori temperamendist ja ka kütusekulu võib taluvuspiiri lähedale tõusta.



Nagu mainitud, pärineb diisel Volkswagenilt, kannab Mitsubishi puhul tähistust DI-D, on võimas ja säästlik küll, aga ka üsna tugeva müra ja vibratsiooniga. Kui Volkswagenitel kummitavad seda mootorit paljud hädad, siis Mitsubishi esinduse kinnitusel töötavad need Lanceritel ja ka teistel mudelitel peaaegu veavabalt. Nüanssides on kahe margi jõuallikad küll erinevad, kuid ometi paneb imestama, et Mitsubishidel kestavad hästi nii toitesüsteemid kui ka hoorattad, mida väga paljudel VW-del remonditakse-vahetatakse. Tõsi küll, arvestada tuleb märgatava õlikuluga (tavaline on kuni paar liitrit 10 000 km kohta). Kuna õlitaseme andur puudub, peab juht ise hoolas olema ja varrast aeg-ajalt kontrollima. Ka on esinenud turbolõdvikute lahtitulekut.



Järelturul on diisel haruldus (samuti hilisemad 1,8liitrine diisel ja 1,6liitrine bensiinimootor), teiste jõuallikatega autosid pakutakse mitut. Ligi pooled müüdavatest sõidukitest on aga „kiired” Lancerid: EVO X-d (217 kW / 295 hj) ja Evo ning tava-Lanceri vahele jäävad Ralliartid (177 kW / 240 hj).



Evo X-i pidamiskulud ja iseloom on kallile sportautole kohased. Kui seda kasutatakse tavasõidul, on see ka töökindel ja väga vastupidav, kui kihutatakse, hüpatakse ja käiakse võidu sõitmas, annab enne muud järele sidurikomplekt, samuti võivad siis kiiresti kuluda veermikuosad.



Nagu öeldud, kombineeritakse 1,8liitrist mootorit variaatorkäigukastiga, 1,5liitrist aga tavapärase neljaastmelise automaatkastiga. Mõlemad on end siiani väga töökindlana näidanud. Diislit saab ainult manuaalkäigukastiga.
Kestab hästi

Veermiku ehitus on traditsiooniline: ees vedrupüstmikud ja taga mitmikhoovad. Sõiduomadused on Mitsubishil hästi paika timmitud ning nendega on kasutajad reeglina igati rahul. Eks ole siin oma osa ka ralliradadel omandatud kogemustel.



Veermik on ka vastupidav ning tüüpilisemalt kuluvaid osi on vähe: näiteks käib margiesinduses õppesõiduauto, millel on 170 000 km jooksul (peale summuti tihendi) vahetatud vaid esimese stabilisaatorvarda puksid ja üks esirattalaager – need on ka tavalisemad detailid, mis sel autol kuluvad.
Kallis auto, madalad kulud

Lancer pole Eestis eriline müügihitt olnud ja ka Euroopast tuuakse neid sisse vähe. See kajastub pakkumises: müügil on kümmekond n-ö tavalist Lancerit ning sama palju EVO X-e ja Ralliarte. Hinnad jäävad 7500–9000 euro vahele ja sellega on Lancer kallis: sama aastakäigu Golfe, Focuseid, Auriseid ja Civicuid jne saab kas odavamalt või isegi palju odavamalt! EVO-de hinnad algavad 20 000 eurost kõrgemalt.



Tehnohoolduse välp on sõltuvalt mudeliaastast ja mootoritüübist kas 15 000 või 20 000 km. Bensiinimootorid on kettajamitega, tänu millele on hoolduskulud madalad, näiteks 100 000 km hoolduse hind on suurusjärgus 230 eurot. Kaheliitrisel diislil vahetatakse 120 000 km tehnohoolduses ka hammasrihmakomplekt. Originaalvaruosadega on selle hoolduse hind suurusjärgus 700 eurot.
Ranno, Mitsubishi Lancer 1,8, 2008Omanik

Auto sai valitud seetõttu, et ostuhetkel oli see täiesti uudne mudel ja EVO-nägu disain meeldis. Nüüd on sõiduk müügil: müümise põhjus on pragmaatiline, kuna liisingleping hakkab lõpule lähenema. Üldiselt olen autoga rahul, kuna sõit on olnud täiesti murevaba ehk tehniliste probleemideta. Auto iseloom on nagu jaapanlastel ikka, kuigi pisut meelehärmi teeb CVT-automaadist tulenev kesine kiirendus. Samuti võiks sõitjateruumis olla vähem plasti. Muus osas etteheiteid ei ole, veermik ja kapotialune on erakordselt töökindel.



Kütusekulu on tänapäeva mõistes mitte kõige parem, kuid eks selles ole oma osa ka automaatkastil. Siiski, 7,5 l / 100 km keskmine kulu on täiesti talutav. Remondikuludest meenub ainult paari puksi vahetus, kusjuures üllatavalt on isegi 80 000 kilomeetri läbimisel algsed piduriklotsid veel kulumata. Kokkuvõttes võib öelda, et kui auto agressiivse välimuse ja rahuliku iseloomu vastuolu ei häiri, soovitan soojalt.
Tauno Strus, Silberauto Ülemiste esinduse teenindusjuhtSpetsialist

2007. aastal turule toodud Mitsubishi Lancer on osutunud töökindlaks ja muretuks ka meie küllaltki karmides oludes ning murettekitavaid kohti on sel vähe.



Veermik, pidurid, roolisüsteem, jõuülekanne ja elektrisüsteem on aastate jooksul näidanud end heast küljest ning kvaliteediga seonduvad probleemid on pigem harvad kui sagedased. Sisemuses kasutatavad materjalid on kõrge kulumistaluvusega.



Tagasikutsumiskampaaniatest puudutas üks vaid kaheliitrise diiselmootoriga Lancereid, mida meie teedel on väga vähe, ning see hõlmas mootori juhtmooduli juhtmestiku kontrollimist, teine bensiinimootori, automaatkäigukasti ja CVT-ga varustatud Lanceri mudeleid, kus tuli vahetada pidurivõimendi vaakumklapp.



N-ö lastehaiguseks võiks liigitada 1,5liitrise bensiinimootoriga Lanceri summutisse talviti kogunenud kondensatsioonivee jäätumist (kui sõidetakse harva ja lühikesi vahemaid). Siis ei pruugi mootor käivituda.



Korrosioonikindlus on hea, välistele vigastustele altitele kohtadele, nagu küljekarbid, uste alumised servad ja tagumiste tiibade tõusud, tasuks siiski aeg-ajalt tähelepanu pöörata, kuna esirataste alt paiskuvad kivid võivad värvkatet kahjustada.



Veermikuga seoses esineb rooliosade, stabilisaatorvarda pukside (u 8 €/tk) ja mõningate rattalaagrite (esirattalaager 71,76 €/tk) kulumist.



Nii 1,5-, 1,6- kui ka 1,8-liitrine bensiinimootor on usaldusväärsed. Volkswageni kontserni toodetud kaheliitrine diiselmootor on mõningasele lärmakusele vaatamata kütusesäästlik ja liigutab Lancerit üsna reipalt.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist