Galant 2.5 V6 AT 11/98 (OEM "EVO" spoiler piduritulega)

et, lihtsustada AUTO(mitsubishi) ostmist. Siia küsimused "mida arvate "sellest" autost, kumba valida?" jne. Kohustuslik on link mis viitab auto müügikuulutusele.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
tyler
Uus Kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: K Juun 07, 2017 1:31 am
Asukoht: Nõmme

Galant 2.5 V6 AT 11/98 (OEM "EVO" spoiler piduritulega)

PostitusPostitas tyler » K Juun 07, 2017 1:35 am

http://www.auto24.ee/used/2415743see on link kuulutusele auto24s

kas keegi teab midagi antud auto käekäigu kohta? plaanis see ära osta omale igapäeva beateriks. see on äge et basskõlari jaoks on ka juhtmed veetud juba nagu ma aru saan. selle raha eest selliste lsiadega autot polegi võimalik saada. ameeriklastel on tavaliselt midagi puudu v katki ja galandi välimus on ka super muidugi. mu 1 auto oli galant 91a 1.8 66kw,, meeletult äge.

kui keegi oskab midagi head või halba öelda üldiselt 2.5V6 AT algusaastate Galantide kohta või selle konkreetse auto kohta, palun andke tulla.

Aitäh Teile.

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Galant 2.5 V6 AT 11/98 (OEM "EVO" spoiler piduritulega)

PostitusPostitas rdl » K Juun 07, 2017 8:37 pm

Reaalne kütusekulu linnas on 12 ja kilo+ euri saad kohe sisse matta nagu iga roikaga.
Müügis on vist viimased paar aastat juba või siis koguaeg omanikke vahetanud.
Foorumis infot päris palju kõiksugu Galantide kohta. Muidu suht odav üleval pidada(loe: odavam kui E39) ning kestab ka hästi. Eeldusel, et eelmine omanik pole hiina juppidega remontinud.

Kasutaja avatar
tyler
Uus Kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: K Juun 07, 2017 1:31 am
Asukoht: Nõmme

Re: Galant 2.5 V6 AT 11/98 (OEM "EVO" spoiler piduritulega)

PostitusPostitas tyler » N Juun 08, 2017 2:07 am

miks sa arvad, et ta praegult mingi rullnokkade poolt ära vägistatud õnnetu auto juba on? pitlide pealt ei paista üldse hull, sisu ka oleks ilma hooldamata palju hullem, aga paistab täitsa kena välja istmenahk. teine asi et miks sa arvad et ta tehniliselt nii halvas korras on et ca 1k sinna sisse peab panema? terve sumps vaja ära vahetada täies mahus? rattalaagrid? mootori remont? mis värk see nii palju kokku maksab? lisad ka töötavad kõik nagu ma aru sain. e39t ma ei soovi kindlasti omada, ma tahan tavalist a>b sõidukit mitte elukutseliseks remonditöökoja külastajaks hakata, ise ma autosid näppida ei oska ja poleks vastavat ruumi ka kusagilt võtta, seega olen alati JPN autode peal olnud ja kuna mind huvitab auto välimuse puhul ta sisemine ilu ehk salong siis on mul roostest suva. See ongi nagu sünnimärk vms, teeb auto huvitavamaks :D
ma tõesti ei oska midagi neg. selles 666TEK'is näha nagu. samas kui Sa väidad et ta on olnud pidevalt müügis jne siis ega see väga hea asi muidugi pole, aga otseselt halb ka mitte - iga uus omanik on kindlasti alguses auto saades midagi ikka seal parandanud/teinud ja siis korraga vaja maha müüa alles.

kas keegi midagi sellise Galandi kohta oskab öelda? http://www.auto24.ee/used/2533099
2002a, ilma nahksisuta ja katuseluugita, aga Eestist ostetud auto. lisaks on veel tegu ka 2.4 106kw mootoriga, mis V6'ga võrreldes mäletamist mööda kõvasti rohkem probleeme omas. ainukesed plussid on et tln ostetud ja tln asub. 828MDF on reg. nr. äkki keegi on kokku puutunud ja oskab seda kommenteerida.

Aitäh.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Galant 2.5 V6 AT 11/98 (OEM "EVO" spoiler piduritulega)

PostitusPostitas SiimS » N Juun 08, 2017 11:37 am

See ostusumma on tühine, et põdeda. Käi kohal ja vaata üle, tee proovisõit. Mädad on kered 97,65% tõenäosusega ja pahtliga müügiks peidetud.

rdl
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: E Okt 17, 2011 5:18 pm

Re: Galant 2.5 V6 AT 11/98 (OEM "EVO" spoiler piduritulega)

PostitusPostitas rdl » N Juun 08, 2017 10:01 pm

Katuseluuk, nahktuba ja woofri juhtmed pole just eriline lisavarustus, mille pärast tasuks end kiima ajada.
2 min googeldamist ja leiab nii mõndagi 666TEK kohta.
Ülevaatust pole ning sõiduk on registrist ajutiselt kustutatud kuni 08.03.2019.
Lisaks aasta tagasi tehtud kuulutus http://www.auto24.ee/used/2323007

828MDF
Miinuseks on Eestist uuena ostetud - Põhjamaa kliima ja meie meresoolatatud teed teevad päris kähku oma töö ära.
ls 190k km - Kui see tõesti õige on, siis eeldan et enamus tüüpvead on kõrvaldatud ning esimese suurema hoolduse ehk ka saanud? Veepump, rullikud, rihmad, küünlad, hüdrotõukurid(põhimõtteliselt mootori kapitaalremont), sillajupid, piduritorud jne tüüpilised kuluosad, mis igal autol ca 170k km peal ära hakkab surema.
Sul endal parem, kui lähed viid mõne auto kuskile kontrolli. Teed endale selgeks suuremad kulutused, mis lähi ajal kaasneda võivad.

Kasutaja avatar
tyler
Uus Kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: K Juun 07, 2017 1:31 am
Asukoht: Nõmme

Re: Galant 2.5 V6 AT 11/98 (OEM "EVO" spoiler piduritulega)

PostitusPostitas tyler » K Juun 28, 2017 9:20 am

Jutt oli Teil kõigil siin täiesti õige - kui rohkem infot küsisin auto kohta, tuli välja et ülevaatust pole ja teha on seal vägaväga palju.
ostan 2.4 GDi mootoriga '01 auto millel on isebi webasto peal, rääkimata kõigist teistest lisadest (nahk,katuseluuk,2xel,cruise) ja faktist, et ta on heas korras ja korraliselt hooldatud. Hind on selle võrra kõrgem muidugi (1700).

palun rääkige keegi 2.4 mootorist, kes midagi oskab öelda. ma ei ole kunagi seda isegi kaalunud sest 2.5 v6 on nii loogilisem variant lihtsalt, aga hetkel ei ole neid ühtegi ja see auto on vägaväga heas korras ja generaalselt hea variant, kuna kõik on olemas, mis tehasest kaasa tuli va Avance välimuse jne (mitmel galandil on webasto peal? see on minu jaoks megahea lisa mida samas ise elusees paigaldama ei hakkaks).


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist

cron