2007 outlander 2.0 103kw. head ja vead

et, lihtsustada AUTO(mitsubishi) ostmist. Siia küsimused "mida arvate "sellest" autost, kumba valida?" jne. Kohustuslik on link mis viitab auto müügikuulutusele.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Papz
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: T Veebr 12, 2008 9:53 pm
Asukoht: paide

2007 outlander 2.0 103kw. head ja vead

PostitusPostitas Papz » E Veebr 08, 2016 2:11 pm

Küsimus siis selle auto kohta. Et mis temas head ning mis halba. On kellelgi kogemusi???
Manuaal kastiga isend pakub eriti huvi. Olen tänulik iga info eest.
Väikestviisi tavotinippel!

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: 2007 outlander 2.0 103kw. head ja vead

PostitusPostitas Zafari » E Veebr 08, 2016 4:45 pm

Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Papz
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: T Veebr 12, 2008 9:53 pm
Asukoht: paide

Re: 2007 outlander 2.0 103kw. head ja vead

PostitusPostitas Papz » E Veebr 08, 2016 4:47 pm

Tänan. Olen seda lugenud. Tahaks teada et kas kellelgi on isiklikult nende isenditega kogemusi.
Väikestviisi tavotinippel!

verekaan
Uus Kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: E Juun 06, 2016 11:28 am

Re: 2007 outlander 2.0 103kw. head ja vead

PostitusPostitas verekaan » E Juun 06, 2016 11:51 am

Oman nüüd kuuendat aastat outlanderit. Aasta on 2008, mootor 2,0 - 103 kW. Ls - kohe 170 Tkm.
On tekkinud palju tähelepanekuid.
Üldjoontes on tegu väga hea autoga. 5 aastat sõitsin( ostes oli 70 T km ees) ja ei remontinud midagi. Vaid 2 parktule pirni 5 watist läks.
Kuuendal aastal siis paar esisilla konti ja rattalaagrid. Hooldused on tehtud õigeaegselt. Kindlasti ei ole pidamiskulu kuidagi suur ega kallis. Mingi audi või vw osutub kindlasti kulukamaks. Mootor on vw oma, aga see on pikas plaanis pisut parem kui psa mootor. Psa mootor on küll mõnusama hääle ja minekuga, kuid just kübemefilter ning sellega seonduv on kulukam. Samas saab need ju välja amputeerida, nagu ka egr-klapi ja veel paar ökoterroristide poolt väljamõeldud jubinat ning auto sõidab. See eeldab aga ka aju programeerimist. Üldiselt ei ole nüüdsel ajal ükski diisel sellest jamast pääsenud. Seega võib volkari mootori juures veel kergemalt hingata. Mootori resurss on umbes 350 - 400 T km. Nii et piisav. VW mootor muidugi möliseb külmalt kõvasti ja käiguosa on kastil puine. Just esimene ja teine käik. Muidu on kast ok ja toimib. Sillad nagu öeldud tugevad. Mis on kehvasti läbimõeldud - on suured veljed. Mul olid kaasas 18 tollised. Esiteks on nad minu arust koledad, teevad autost mingi vankri ja suured veljed kolisevad ning sõita on jäik. Ostsin ise 16 tollised, kõrge profiiliga rehvid - asi väga hea. Mugav, vaikne....Salongi müraisolatsioon on keskmine. Kehva rehvi müra on üsna tugevalt kuulda. Siin aitab kas hea, teada, tuntud vaikne rehv või lisa mürasummutus. Soojaks läheb auto talvel erinevalt enamusest uutest autodest väga hästi ja kiiresti. Istmed mugavad. Mis mind häirib on see, et tagaluuk käib kahes osas. Mulle meeldiks kui see avaneks kõik üles. Kuna konks on nagunii taga ja seda ei hakka ju ära võtma. Pealegi see konks kolises. lõin sinna paar rattalohviriba vahele ja peksin jalaga pessa. Nüüd on vaikne ja kätte ei saa. Aga no konksu ei peagi kätte saama. Pealegi see lukustusvõti ja võtmeava on soola täis ning ei toiminud nagunii. Lisaks võiks tagaistmete allalaskmisel jääda ilus sile pind. Istmed võiks käia ka kuidagi teistmoodi. Hea oleks ju kui saaks sees pikutada. Aga no see pole iseenesest mingi viga. Suurim viga on see, et auto on tõeline sitamagnet. Tõmbab tolmu, pori kere külge. ja seda hämmastavalt kiiresti ja hästi. Ehk siis osta hõbedane või beež. Mitte must. Kütusekulu on suvel keskmine - 6 talvel 7. Pluss miinus 200 grammi. Samas kui suur furgoonkäru on taga, siis on 10.
Olen autoga rahul, sest ta on tõesti vastupidav. ja kui oleks vaja - siis ostaksin samasuguse. Vb ainult teist värvi. Nelikvedu on nii ja naa. Mul on ka Pajero sport, nii et outlanderi nelikveost ei saa siin midagi rääkida. tegu on nelikveolise, kõrge põhjaga sõiduautoga. Läbib küll, aga ega siis nagunii keegi ei lähe võssa sellega. Ja suur lumi pole probleem, ag aedasi tagasi nõksutamine kärsatab siduri ära. Libedal on ag asee nelikvedu enam vähem ok - ehki muarust elektroonika kohitseb õige nelikveo ära. Ma ei mõista miks peaks üleüldse olema valikus esivedu või midagi vahepealset. Selle grammi kütuse kokkuhoiu pärast pole ju mõtet seda tüüpi autot osta. Mul on ta pidevalt 4 lock asendis. Tilka ei näpi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist

cron