JEEP võ PAJERO

et, lihtsustada AUTO(mitsubishi) ostmist. Siia küsimused "mida arvate "sellest" autost, kumba valida?" jne. Kohustuslik on link mis viitab auto müügikuulutusele.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

JEEP võ PAJERO

PostitusPostitas SiimS » E Mai 05, 2014 5:25 pm

Plaan vaatama minna 2 isendit:

http://www.auto24.ee/used/1015732
Puudub hetkel TÜV pisivigade pärast. Olen samalaadsega sõitnud ja ei jätnud väga head muljet. Natuke lärmakas ja liiga uimane mootor (MB oma), kuid õõtsumine oli veel täitsa talutav. Põhi oli roostekirmega kaetud (kuulutuse müüja väitis et tema omal põhi OK).

http://www.auto24.ee/used/1540909
Ruumikuselt küll väiksem kuid see ei olegi prioriteet. Ei ole kunagi sellise PAJERO,ga sõitnud, kuid väike kere ja suur mootor ehk teeb tegusi? Kuidas roostekindlusega lood? Kuulutuse masinal pidi rool raske vms olema, ei saanud täpselt arugi, kuid rootetõrjet olevat tehtud.
Diffri lukud puuduvad vist mõlemil?
Muidu ei küsiks kui nii kaugel neist ei asuks.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: JEEP võ PAJERO

PostitusPostitas Zafari » E Mai 05, 2014 6:56 pm

No jeepi kohta loe läbi see http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2079
Eriti hea auto ta just ei ole. Kui just eelmised omanikud väga kukupaid pole olnud.
Sellist pisikest Pajerot mõtlesin ka ise kunagi osta (ma olen üldse palju asju mõelnud :P ), peaks olema tükk maad töökindlam aga faktidega paugutada ei oska.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: JEEP võ PAJERO

PostitusPostitas SiimS » E Mai 05, 2014 7:08 pm

GC kohta lugesin seda jah, huvitabki just Pajero vastus sellele, kuid sellist testi tema kohta ei ole leidnud.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: JEEP võ PAJERO

PostitusPostitas jaan mmc » T Mai 06, 2014 7:06 am

Ma ei tea kas see saab üldse mingi argument Pajero kasuks olla aga Jeebi kohta ei saa siit foorumist suure tõenäosusega tehnilist nõustamist. Pajero kohta aga küll.
Lühike Pajero on pikast üksjagu ebastabiilsem, kui pikki otsi tuleb rohkem, kui metsa või linna, soovitaks pigem pikka keret. Pajero puhul tuleks võimalusel vaadata taga-paremas porikoopas olevat kütusetankimis torustikku, kui torudest kasvõi 1 on läbiroostetanud (mis on nende tüüpviga) võib masin vajada kõrgsurvepumba remonti. Pumba probleeme võib omakorda kahtlustada, kui käivitamisel või sõidul esineb mistahes faasis suitsemist või mootori pöörete ebastabiilsust.
Roostetanud kerega Pajerosid võiks võimalusel vältida sest peale kütuse on kõhuall teisigi trasse ja halvemal juhul tuleb need kõik väljavahetada.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: JEEP võ PAJERO

PostitusPostitas SiimS » T Mai 06, 2014 8:51 am

Hea info! Eks lühike kere ongi ebastabiilsem kuna telgede vahe väiksem, samas mass ka väiksem (kuid isegi lühikesel sama mass mis suuremal GC-l). Kas Pajerol on kastiõli kontrollimiseks varras ikka olemas, õli peab olema mis värvi? Kas kasti käitumine peaks olema sujuv ja suhteliselt kiire või hoiab kaua pöördeid üleval?
Kui näen mootoril kuskil õliniiskust kas võib midagi hullu olla (tüüplekkeid?), näiteks võtan maha turbo lõdviku ja seest õliniiske.

Masin hakkab põhiliselt sügama maa piirkonna teid mida talvel eriti lahti ei lükata.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: JEEP võ PAJERO

PostitusPostitas jaan mmc » T Mai 06, 2014 5:26 pm

Varras on olemas, nagu ka õlivahetust hõlbustav väljalaskekork, kuigi filtrivahetuseks tuleb ka põhi eemaldada. Õli peaks olema selline "veinipunane" ja sama läbipaistev, loomulikult ilma metallitolmuta. Käiguvahetused on sujuvad ja pöörded vahetusel, sõltuvad sellest kui järsku ja põhja pedaal vajutada. Mootor on hea ja töökindel nii ka turbo, turbotorudes tohivad seest õliniisked olla.
Mootori õlileketest võib ette tulla nt. õlirõhu andurid kipuvad lekkima (ploki paremal külje keskel), või väntvõlli tagumise kaelustihendi kulumisel. Õline mootor viitab tavaliselt lohakale luksepatööle st. on reguleeritud klappe vms. ja halvasti kokkupandud.
Roolilatid võivad halvastihooldatud masinatel lekkida. Roolivõimendis on a/t kastiga identne õli.

Maa teid kannatab edukalt kuigi killustikurahe vastu tuleks nt. põhjaaluseid AC trassile mõningatese kohtadesse kaitseid paigaldada, on teised alumiiniumist ja kohati liiga paljad. Nii ka tagumise soojendusradika trass. Nt. taga-parema rattakoopa porilapp olgu terve, sest koopa taga asub radikate plokk.
Pajerol on kesk ja tagadifri lukud, nende olekut märgivad oraanzid tuled armatuuril, veoskeemi ikoonis. Rataste (sildade) ikoonid on rohelised ja nt. esisilla töötamisel, põlevad ikooni 2 esi ratta tulukesed. Vahekastidel võib esineda elektriprobleeme siis ei toimi reeglina ka difrite või sildade olekut märkivad tulukesed. Mõnel juhul on streikinud nt. vahekasti lülitusi sooritav elektrimootor või ka lülitusi jälgivad andurid.
Roostekindlus on "harju keskmine" põhjaalla tuleb kindlasti vaadata aga mingi ettekujutuse saab ka esimeste porikoobaste kapotiall asuvaid osi vaadates. Korosioonitõrjega autodel tuleb osata muidugi sellest "läbinäha" sest tõrje tökatit saab kasutada ka rooste varjamiseks.
Tüüpvigadest esineb nt kütuse ja ka mootori temperatuurinäidikute "lolliksminemist" viga peitub kelladeploki taga ja on enamasti jootekolviga parandatav.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: JEEP võ PAJERO

PostitusPostitas SiimS » E Mai 12, 2014 6:34 pm

Vaatasin üle mõlemad masinad

Pajero:

Pildid on vapustavalt kenad, reaalsus vastupidine. Kipskruvidega kõik plastpolstrid kinnitatud, koledad värviparandused ja mõnusad mõlgid. Ostumõte maha maetud aga proovisõitu tahtsin ikkagi, et saada mingi ja võrdlusmoment GC-ga. Interjöör iseenesest päris ruumikas, materjalid kvaliteetsed-maasturi kohta. Käivitades hakkasid pöörded mängima, nagu bensukal kui kliima lükkab järgi ja järelt. Tagumine amort oli arvatavasti läbi kuna kere kergelt kreenis ja juhitavuses oli meeletu ujumine. Kiirenduses ootasin enamat, mootor möirgas aga kiirus tõusis suht aeglaselt-ATM mängib oma osa. Rohkem ei hakanud edasi uurima kuna see isend ei olnud sellist hinda väärt. Mingi noorem müügi härra tõi põhjuseks, et maasturil peabki kere nii pekkis olema- nõus, aga tehku hind ka vastavaks (koos uute piltidega) või kere korda, et mingigi huvi tekiks.

GC:

See variant oli kaltsu sisuga, mida tegelikult otsisingi. Ei pidanud pettuma salongis, hoopis mõnusam istuda ja silmale ilusam vaadata kui nahaga variant. Masin oli müratasemelt vaiksem kui Pajero ja eelmine proovitud GC (ei teagi miks). Ei ostnud ka seda masinat. Pamper tagant puruks, kõik akna liistud olid ära mädanenud. Juhitavuselt oli veel hullem kui Pajero, ei suutnudki sirgelt sõita-meeletu ujumine võrreldes eelmise proovitud GC-ga mis käitus suht stabiilsena. Õlivarras näitas õlitaset alla miinimumi, mis ei sisendanud just eriti kindlustunnet. Tahmalont jättis kaasliiklejad päikesevarju, õhufilter must aga mitte kõige hullem-seega võib ka midagi muud umbes olla.

Kokkuvõtteks:

Ei osta endale masinat, vaid minu isa palus abi. Turul valikut on ja ei pea leppima kohe esimese masinaga.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: JEEP võ PAJERO

PostitusPostitas jaan mmc » T Mai 13, 2014 4:39 pm

Teisi ei tea aga konkreetne Jeebi mudel ongi kummalise, merehaigust tekitava vedrustusega. Töökindlus jätab ka pehmelt öeldes soovida.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist

cron