PostitusPostitas SiimS » E Mai 12, 2014 6:34 pm
Vaatasin üle mõlemad masinad
Pajero:
Pildid on vapustavalt kenad, reaalsus vastupidine. Kipskruvidega kõik plastpolstrid kinnitatud, koledad värviparandused ja mõnusad mõlgid. Ostumõte maha maetud aga proovisõitu tahtsin ikkagi, et saada mingi ja võrdlusmoment GC-ga. Interjöör iseenesest päris ruumikas, materjalid kvaliteetsed-maasturi kohta. Käivitades hakkasid pöörded mängima, nagu bensukal kui kliima lükkab järgi ja järelt. Tagumine amort oli arvatavasti läbi kuna kere kergelt kreenis ja juhitavuses oli meeletu ujumine. Kiirenduses ootasin enamat, mootor möirgas aga kiirus tõusis suht aeglaselt-ATM mängib oma osa. Rohkem ei hakanud edasi uurima kuna see isend ei olnud sellist hinda väärt. Mingi noorem müügi härra tõi põhjuseks, et maasturil peabki kere nii pekkis olema- nõus, aga tehku hind ka vastavaks (koos uute piltidega) või kere korda, et mingigi huvi tekiks.
GC:
See variant oli kaltsu sisuga, mida tegelikult otsisingi. Ei pidanud pettuma salongis, hoopis mõnusam istuda ja silmale ilusam vaadata kui nahaga variant. Masin oli müratasemelt vaiksem kui Pajero ja eelmine proovitud GC (ei teagi miks). Ei ostnud ka seda masinat. Pamper tagant puruks, kõik akna liistud olid ära mädanenud. Juhitavuselt oli veel hullem kui Pajero, ei suutnudki sirgelt sõita-meeletu ujumine võrreldes eelmise proovitud GC-ga mis käitus suht stabiilsena. Õlivarras näitas õlitaset alla miinimumi, mis ei sisendanud just eriti kindlustunnet. Tahmalont jättis kaasliiklejad päikesevarju, õhufilter must aga mitte kõige hullem-seega võib ka midagi muud umbes olla.
Kokkuvõtteks:
Ei osta endale masinat, vaid minu isa palus abi. Turul valikut on ja ei pea leppima kohe esimese masinaga.