Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

et, lihtsustada AUTO(mitsubishi) ostmist. Siia küsimused "mida arvate "sellest" autost, kumba valida?" jne. Kohustuslik on link mis viitab auto müügikuulutusele.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Jants1
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Nov 03, 2013 10:33 pm

Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas Jants1 » P Mär 16, 2014 3:13 pm

Sooviks osta sellist ja huvitab rahva arvamus. Roostes, halvasti keevitatud, aga mootor korralik ja auto isegi liigub.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas Zafari » P Mär 16, 2014 4:42 pm

Ega me sind keelata ei saa, kuigi kui vaadata, kui kiirelt Galant müüki läks siis on sul motivatsiooni sellest autost midagi teha?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas Sander147 » P Mär 16, 2014 5:39 pm

Pane pilte või kontaktid, kes müüb. Keegi on kindlasti motiveeritum seda autot taastama.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Jants1
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Nov 03, 2013 10:33 pm

Re: Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas Jants1 » P Mär 16, 2014 10:58 pm

Kui ma poleks seda teist Galanti Leedust välja kaevanud ja siia toonud siis poleks ka meie omadele võimalust antud. Kahjuks ei huvita see auto kedagi peale soomlaste. See vanem auto on ka kaugemalt ja vaevalt keegi viitsib järele minna. Mind huvitaks lihtsalt arvamus selle aastakäigu mudeli kohta. Selle aasta Sapporo kupee huvitab rohkem, aga otsuse tegemine raske. Hind esimesel tuleks koos reg. kusagil 800 kanti ja vaevalt sellise hinnaga keegi siin ostab. Minu turbo eest pakuti 700 koos transaga Tallinna, mis näitab ostuvõimet. Samas Soomlased tahavad ainult mootorit 1000 eest mis tähendab auto lammutamist. Tahaks näha kas tavaline autoomanik viitsiks sõita kaheks päevaks mingit autot tooma ja pärast maksaks veel peale. Miks müün, ju siis on midagi muud silmapiiril. Eks kokku võib ikka osta ja pärast valid välja mida alles jätta.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas Zafari » E Mär 17, 2014 7:02 am

Too vana kupeekerega GalantSigma on ka Euroopas väga vähe levinud auto aga ega Eestis palju rahvast pole, keda vana japsid huvitaksid. Sellest on muidugi kahju.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Jants1
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Nov 03, 2013 10:33 pm

Re: Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas Jants1 » E Mär 17, 2014 11:07 am

See on tõsi, aga millegipärast kisub ostma. Ei tea kas nooruspõlve mälestuste pärast. Eks see omamise protsess on muidugi meeldiv. Teine lugu on taastamisega ja kui oled pedant siis terendab ees suur ettevõtmine. Selliste sõidukitega aga ei saa pikalt mõelda, tuleb kohe minna ja osta.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas Zafari » E Mär 17, 2014 7:06 pm

kui odavalt kätte tuleb siis normaalselt säilitades see pigem kogub tulevikus hinda. Vajalike varuosade saadavus on taastamise juures muidugi kõige raskem osa.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Jants1
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Nov 03, 2013 10:33 pm

Re: Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas Jants1 » E Mär 17, 2014 8:26 pm

Eesmärk on osta ikka vanemaid ja selle nimel tuleb ka mõnest loobuda. Parem paar korralikku kui hoovitäis rappeid. Paistab lisaks teistele üks sõitev Cordia 1,8 T silmapiiril ja jälle ostumõtted peas.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas Sander147 » E Mär 17, 2014 9:05 pm

Suuresti abiks oleks, kui need autod ka EV registrisse saavad. Vastasel korral on jälle huvitujate hulk väiksem. Hind küll tõuseb, samuti ka huvi nende vastu.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

sugraM
Tösine huviline
Postitusi: 111
Liitunud: N Dets 19, 2013 11:33 am

Re: Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas sugraM » N Mär 20, 2014 2:05 pm

Kuna mina olen see, kes selle 700.- se pakkumise tegi, siis võtaks ka sõna. Esmalt küll täpsustus, et soovisin masinat Tallinna, arvele ja oma nimele ning selle eest olin nõus välja käima 1000 eur, ehk siis 700 on enam vähem see hinne, mis jääb järgi kui toomine ja arvelevõtt maha arvestada. Nagu aru saan, on see seni ka kõige reaalsem pakkumine sul olnud. Mis puutub Eestlase ostujõudu, siis on see klindlasti olemas, lihtsalt suhteliselt Saksakeskne Eestlane ei kuluta oma raha 80-date japsile. See, et Ungaris ja Serbias olid kaks masinat müügis üks 3200 (lõpuks 2500) ga ja teine 10000-dega, pole näitaja. Seda näitab ka see, et hoolimata kuulutamisest Nettiautos, on see Galant sul senini käes (Soomlasel ei tohiks ju ostujõuga probleemi olla). Ma võin küsida vana eskordi eest ka 5000 eur - küsimus on selles, mis hinnaga need masinad reaalselt turgu lähevad. Võttes auto enda, siis hetkel on tegu sellise ei liha ega kalaga, Turbo on küll selle mudeli puhul suhteliselt haruldane aga see ei muuda seda masinat veel mitte mitsu fännist isikule ihaldusväärseks. Tegu ei ole klassikaga vaid enamiku jaoks vana mädaneva japsiga (ühtepidi liiga uus ja teist pidi liiga vana). Märgatavalt tõstaks huvi, kui masinal oleks peal tolle aja kohta vägagi luksuslik varustus (el aknad, püsikiirus, kondiga kliimaseade, ABS, digi kellad jne) ning korras kere. Müügile aitaks kaasa ka hulgim pilte, selge korrektne kirjeldus ka masina seisukorrast ning juba mainitud Eestis arvelolek. Kui ühes kohas võib lugeda, et masin tibens ja samas leiad googeldamise peale posti, kus otsid juppe, kuna eelmine omanik oli suht lohakas, siis see ei aita just müügile kaasa. Hetkeseisuga aga tähendaks selle 1000 eurile lisaks ca 300 euri liigutamine ja arvelevõtt ning Mitsufänni jaoks korraliku varustusega doonori juurdeostmine. Soomes liiguvad sellised hea joppamise puhul 300 (reaalsemalt 500) ja üles euriga, lisaks toomine. Paneme juurde keretööd + silla ja pidurite korrastamine, siis sellise auto hinnaks kujuneks heal juhul ca 3000 .... 5000 euri (ütleme keskmiselt 4000) + oma töötunnid. Seda eelsusel, et tehnika ja muu ei vaja ulme remonti. Kõike ise tehes tuleks nats odavam. Kui nüüd võtta aga see ca 4000 euri ja vaadata ringi, siis sele raha ees saab nii mõndagi, mis on sellest Mitsust enamike jaoks tunduvalt väärtuslikum ja lihtsam remontida. Lihtne näide, pane ebay-sse sisse Galant E10 ja vaata palju tuleb vastuseid, korda sama näiteks golf2-ga.

Aga, et teemasse ka, siis kui soov on raha teenida, siis mõistlikum on kahjuks vedada eestisse A6-si ja passateid. Hobiauto turg on Eestis väike ja piirid kõikidele lahti. Need kellel on raha, valivad väga mida osta ja need kellel on tahtmine - nende ostujõud on nagu sa juba mainisid. Tasub tuua põhimõtteliselt siis, kui kindel ostja olemas. Muul juhul võib osutuda, et see esmalt 700-ne naeruväärne pakkumine osutub hiljem selliseks, mida taga hakkad igatsema. Seda siis ärilisest vaatenurgast. Endale aga tasub tuua seda, mis meeldib, selle jaoks ei ole vaja teha turuuringuid. Ühte aga pean ma ütlema, et alati leidub mõni järgmine, mis väga meeldib, see mida nappima kipub on mõneti raha, veelgi enam aga aeg - lõpuks ka hoiukohtade arv, kui just 10 hektarit põldu pole, kus neid lageda taeva all mädandada. Reaalsuses kipub hobiautondus koosnema auto ostust, lammutamisest ja siis huvi lõppemisest, seejärel uue ja huvitavama auto ostust ja kordub sama ring. Hobiauto juures kõige odavam algne toorik ja kõige kergem selle tooriku ostmine. Seega soovitus, kui raha on, koht kus hoida on ja nedale meeldib, siis too ära. Teine tarkusetera - auto kordategemise eest teenivad kasumit reeglina ainult remonditöökojad. Autosid, mille restaureerimisjärgselt kasumiga saab maha müüa on Eestis väga vähe.

Jants1
Uus Kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: P Nov 03, 2013 10:33 pm

Re: Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas Jants1 » R Mär 21, 2014 8:21 pm

No Escordiga päris kõrvutada seda autot ei saa ja samas 70 ndate pille on isegi rohkem pakkumises. Eks mingi lõbu peab olema, aga tõsi ta on et Eestis selliseid sõidukeid ei realiseeri. Liiga väike rahvus ja enamusel aega ka napib. Mis puutub kirjeldusse siis igal pool olen märkinud ära, et mootor, kast ja sillad on täiesti normaalselt toimetavad ja kere on käest ära. Millele ka juppe otsisin. Milleks reklaamida asja paremas valguses kui ta on. Selle pika kirjutise mõtteterad on kahjuks meile kõigile juba aastaid teada olnud, aga ikka me lubame omale seda lõbu, et mõni selline murelaps osta. Kui Eestis inimesed ei peaks hommikust õhtuni rabelema siis küll ka ehitajaid oleks. 25 aastat tagasi oleks see Galant juba mul juba tehtud olnud, praegu kahjuks teen siis kui aega jagub.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas SiimS » R Mär 21, 2014 11:39 pm

Tegelikult on väga keeruline saada varuosi nii vanale masinale. Juba 8-gen Galandule on pisidetailide saadavus pisut komplitseeritud. Nõustun arvamusega et Eesel rahavs võtab pigem sakslase.

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant Sigma 1979.a. 2,0 man.

PostitusPostitas Martinez » P Mär 23, 2014 2:31 pm

Pilt

Ja nii lihtne see ongi. Kõike saab kui tahta. Raha saab alati juurde teenida ja asju saab alati taastada või järgi teha kui kohe üldse saada pole. Kõik on tahtmises kinni.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist

cron