1. leht 1-st

uurimine 2 gen outlander 2007+

Postitatud: T Veebr 04, 2014 3:17 am
Postitas cool87
Tekkinud kahtlane huvi siis outlanderi vastu, nimelt siis outlander 2 generatsiooni vastu. Kuna vajadus aeg ajalt vedada rohkem inimesi ja maal sõida, siis tuleks 7 kohta ja nelikvedu kasuks ja ei soovi päris bussi muretseda.
Seega sooviks vahekene tausta infot kes on sellega kokku puudunud. Head ja ei vead. Kuidas ülal pidamine ka on ja vastu pidavus, hoolduse, jne jne jne. Ehk kõik mis võib puuduta andud isendit.
Ettetänades.

Re: uurimine 2 gen outlander 2007+

Postitatud: T Veebr 04, 2014 8:20 am
Postitas Zafari

Re: uurimine 2 gen outlander 2007+

Postitatud: T Veebr 04, 2014 8:23 am
Postitas Martinez
Peretuttaval on see. Osteti 2010 Soome Silberist, siiani on käinud ainult korralistel hooldustel ja anomaaliaid ei esine. Täiesti arvestatav maastur. Ainuke miinus pool on varustus, selle hinnaga mis neid müüakse saaks parema varustusega masinaid. Soovi korral saaks näitamise organiseerida.

Re: uurimine 2 gen outlander 2007+

Postitatud: T Veebr 04, 2014 4:17 pm
Postitas cool87
Zafari kirjutas:http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2319

Lugesin läbi. Midagi väga hirmutavad ei olnud. Nagu iga tavaline sõituk. Praegusel galantil pea samad hooldus hinnad.
Silma on jäänud 2.4 cvt automaatkastiga või siis manuaal.
Martinez kirjutas:Peretuttaval on see. Osteti 2010 Soome Silberist, siiani on käinud ainult korralistel hooldustel ja anomaaliaid ei esine. Täiesti arvestatav maastur. Ainuke miinus pool on varustus, selle hinnaga mis neid müüakse saaks parema varustusega masinaid. Soovi korral saaks näitamise organiseerida.

Varustusest mis kindel on võiks olla nahk sisu ja 7 kohta.
Ostmiseks läheb sobivuse korral alles pool aasta pärast.hetkel uurin taustasi, et teha õige valik.

Re: uurimine 2 gen outlander 2007+

Postitatud: R Veebr 07, 2014 2:12 pm
Postitas olc
Zafari kirjutas:http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2319


Otsin ka omale sellist masinat. C-Crosseriga sõitsin, manual diisel. Väga mõnu tunne jäi igatahes.
Samas sooviks nagu automaati, aga selle kasti õli vahetus 30k järel +500 ja üle euri maksta iga aasta?? Loodetavasti siis ikka kestab ka? Või minna lihtsalt manuali teed.

Mootorid 103kW, 115kW ja 130kW. On neil midagi väga põhimõttelist ka vahet? Või oskab keegi kohe öelda, et 103 on kehv või 130 on kehv?

Re: uurimine 2 gen outlander 2007+

Postitatud: R Veebr 07, 2014 3:55 pm
Postitas cool87
olc kirjutas:
Zafari kirjutas:http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2319


Otsin ka omale sellist masinat. C-Crosseriga sõitsin, manual diisel. Väga mõnu tunne jäi igatahes.
Samas sooviks nagu automaati, aga selle kasti õli vahetus 30k järel +500 ja üle euri maksta iga aasta?? Loodetavasti siis ikka kestab ka? Või minna lihtsalt manuali teed.

Mootorid 103kW, 115kW ja 130kW. On neil midagi väga põhimõttelist ka vahet? Või oskab keegi kohe öelda, et 103 on kehv või 130 on kehv?

See tihe õli vahetus on vist ainult peugeot 2.2 DID DCS käigu kastiga, tavalise automaadiga ja ma CVT kastiga loodetavasti pole see ni hull. Mitsubishil on mootorid 2.0l 103kw ja 2.2l 115kw diislid ja ma 2,4l 125kw bensiin mootor CVT või manuaal kast.
Seda ei tea kas mitsubishi on ka DCS käigukast diislil.

Re: uurimine 2 gen outlander 2007+

Postitatud: R Veebr 07, 2014 4:13 pm
Postitas olc
TC-SST on mitsu kasti nimi vist. Ehk siis Twin Clutch.
Netiavarustest võib lugeda, et lubab 60000 miili sõita. Aga seda peetakse liiga pikaks
Soovitavad 30 tuhat miili. Meil on kilomeeter käibel, seega numbet sama, aga km:)

Re: uurimine 2 gen outlander 2007+

Postitatud: L Veebr 08, 2014 8:11 am
Postitas jyrgen72
Eh matemaatikud :D
30000 miili on ju 48000 km, 60000 miili - 96000 km

Re: uurimine 2 gen outlander 2007+

Postitatud: L Veebr 08, 2014 12:35 pm
Postitas cool87
jyrgen72 kirjutas:Eh matemaatikud :D
30000 miili on ju 48000 km, 60000 miili - 96000 km

Ehk siis mitsu kast vastupidavat ja odavam ülal pidada. Ise siiski kaldun CVT või manuaal kasti poole kuna pole diisli inimene veel.

Ehk keegi teab veel silla vastupidavuse ja mootori hooltusest. Nii kallituse poolest kui ka kuidas vastu peab.

Re: uurimine 2 gen outlander 2007+

Postitatud: L Veebr 08, 2014 10:44 pm
Postitas olc
cool87 kirjutas:
jyrgen72 kirjutas:Eh matemaatikud :D
30000 miili on ju 48000 km, 60000 miili - 96000 km

Ehk siis mitsu kast vastupidavat ja odavam ülal pidada. Ise siiski kaldun CVT või manuaal kasti poole kuna pole diisli inimene veel.

Ehk keegi teab veel silla vastupidavuse ja mootori hooltusest. Nii kallituse poolest kui ka kuidas vastu peab.


Manual ilmselt kindlam valik. Kui lähebki sidur peesse, siis vahetad ära ja edasi ise tead, kuidas sõidad. Ühekordne kulu võrreldes selle automaat kasti õlivahetusega, mis on 2/3 siduri vahetuse hinnast. CVT kast on suht uimane ilmselt? Subaru CVT vähemalt oli. Tallad küll, aga midagi nagu ei tundu juhtuvat.

Hetkel pole eesti eriti valida outlandereid ja crossereid :?

Re: uurimine 2 gen outlander 2007+

Postitatud: T Veebr 11, 2014 4:09 pm
Postitas MikkM
olc kirjutas:
cool87 kirjutas:
jyrgen72 kirjutas:Eh matemaatikud :D
30000 miili on ju 48000 km, 60000 miili - 96000 km

Ehk siis mitsu kast vastupidavat ja odavam ülal pidada. Ise siiski kaldun CVT või manuaal kasti poole kuna pole diisli inimene veel.

Ehk keegi teab veel silla vastupidavuse ja mootori hooltusest. Nii kallituse poolest kui ka kuidas vastu peab.


Manual ilmselt kindlam valik. Kui lähebki sidur peesse, siis vahetad ära ja edasi ise tead, kuidas sõidad. Ühekordne kulu võrreldes selle automaat kasti õlivahetusega, mis on 2/3 siduri vahetuse hinnast. CVT kast on suht uimane ilmselt? Subaru CVT vähemalt oli. Tallad küll, aga midagi nagu ei tundu juhtuvat.

Hetkel pole eesti eriti valida outlandereid ja crossereid :?


Mul lanceril CVT , kiirendama pole mõtet minna, aga kuskil jalgu ka ei jää ja samas saab sportronic seadistuses "käike" vahetada ja mootorist viimast võtta kui huvi, ise kruiisin enamusajast ikka drive peal ja neid kujutletavaid käike vahetada ei viitsi :)

Edit: Kütusekulule paneb see CVT muidugi põntsu, aga noh mugavus ei peagi odav olema :)