Üldiselt on auto nii vastupidav kuidas omanik teda hoiab/hooldab. Ilmselt mõtled seda diislit
http://www.auto24.ee/used/1501187 alternatiivina vaataks ikka selle ka üle
http://www.auto24.ee/used/1503869 ei võta kütet palju rohkem kui 2.0, mootorit loetakse üldiselt vastupidavaks (kehtib minu esimene lause). Universaalist vaataks seda
http://www.auto24.ee/used/1507162 Enne kui üldse hakkad kohale minema vaata üle LKF.ee ja MNT.ee sõidukite andmed (õnnetused ja võimalikud piirangud), vaja VIN koodi. Omanikult uuri kas ja milliseid keretöid on tehtud. Vihmase ilmaga võib kõik ilus tunduda, kuid päikese käes on kehvasti tehtud tööd kohe näha (laigud, värvi erinevused).Mõne kuu möödudes lööb rooste välja kui on "müügiks tehtud". Põhja aluse kontrolliks kindlasti kanalit vaja. Panen sulle pildi saad ise otsustada mida kontrollida.
Soovitan kruvikeerajaga kontrollida sest kogu see jama võib olla mastiksiga kaetud.
Põhja all samuti kohad millele tuleb tähelepanu pöörata:
1. Tagumised karbid-üks on korralik (vaid pinnarooste) teine läbi mädanenud ja vajab lappimist
2. Pukseerimiskonksu ümbrusese on pinnarooste
3. Raami poolne, varda kinnituspesa võib halvemal juhul olla täiesti läbi mädanenud
4. Väga hullusti roostes koht- sealt augukestest eemaldub vesi
5. Tagumised liitekohad augulised
6. Küljekarpide alumised servad kaetud pinnaroostega
7. Jalge esistel läbivad augud
8. Koopaserva liite kohad on kaetud pinnaroostega
Punkt number 3 lähemalt, kui mustus eemaldatud.
Esimesed koopad, amordikannu ümbrus (esmasel pilgul võib märkamatuks jääda)
Koopad võivad alt muutuda selliseks isegi kui plekid on vahetatud:
Lisaks vaata üle kapoti alt amortide ümbrused, kui kobrutab siis rooste all.
Kokkuvõtteks: pinnarooste ei ole hull kui sellega kohe tegeleda, kuid läbiv nõuab juba keevitust. Loodan et järgmisetel huvilistel on sellest postitusest abi. Ei taha kedagi ära hirmutada aga nii need asjad paraku on.