1. leht 1-st

Galant 2.0

Postitatud: K Aug 21, 2013 11:02 am
Postitas Siimhrq
Tere!
Tahaks osta endale kaheksanda põlvkonna Galanti aga ei suuda otsustada kas peaks ostma bensiini või diisli. Auto võiks olla võimalikult ökonoomne, seega 2.0l ja manuaal tulevad kindlasti aga sõidurõõm on ka ju oluline. Seega palun jagage muljeid diisli Galanti omanikud. Hea oleks kui keegi, kes on mõlema varjandiga sõitnud, oskaks ka midagi öelda. Lisaks meeldib mulle kui autol on võimalikult palju lisasi. Tean, et enamasti on suurema mootoriga autodel neid rohkem aga kuidas diisliga on?

Re: Galant 2.0

Postitatud: K Aug 21, 2013 5:52 pm
Postitas Zafari
diislit pole sul eriti võtta ;)

Re: Galant 2.0

Postitatud: K Aug 21, 2013 6:50 pm
Postitas cool87
Zafari kirjutas:diislit pole sul eriti võtta ;)

Hetke seisuga auto24-s 4 diisel galanti.

Re: Galant 2.0

Postitatud: K Aug 21, 2013 7:02 pm
Postitas SiimS
Auto võiks olla suur aga üliöko, lisasid võiks olla võimalikult palju- elu nagu lill!. Leia kompromiss sest neid kõike koos sa ei saa- nõksa ökom on 2.0 bensiin koos manuaaliga, sellel on üldjuhul püsikas ja kliima olemas, v6-ga saab ka nahksisu. Hoopis keerulisemaks sellest küttekulust kujuneb heas korras kere leidmine (ka põhja alt).

Re: Galant 2.0

Postitatud: K Aug 21, 2013 9:33 pm
Postitas Zafari
cool87 kirjutas:
Zafari kirjutas:diislit pole sul eriti võtta ;)

Hetke seisuga auto24-s 4 diisel galanti.


ime on sündinud :)

Re: Galant 2.0

Postitatud: R Aug 23, 2013 12:23 pm
Postitas Siimhrq
Aitäh vastuste eest. Jah tean, et tahan natuke liiga palju :D Ilmselt tuleb kõige odavam otsida lihtsalt heas korras auto? Tõenäoliselt lasen enne ostu teha ka ülevaatuse.
Tegelt huvitas rohkem et 2.0 bensiin vs 2.0 diisel, kas diisel on tunduvalt uimasem? Kas tiheda liikluse korral vasakpööret raske sooritada ilma jalgu jäämatta :D

Re: Galant 2.0

Postitatud: R Aug 23, 2013 2:29 pm
Postitas SiimS
See kas sa jalgu jääd oleneb ikka sinu sõiduoskusest. Miks niiväga ihaled diislit? Linnas ei ole sellega midagi peale hakata kui just takso ei ole. Kui diislikauge inimene ka siis vana diislit küll ei ole mõtekas soetada- talvel ei pruugi käimagi minna.

Re: Galant 2.0

Postitatud: R Aug 23, 2013 4:44 pm
Postitas Siimhrq
Diisli peale mõtlen ikka ökonoomsuse pärast, vähemalt lubatakse temaga kõvasti madalamaid küttekulusi kui teistega.
Linnas rutiinsete sõitude jaoks kasutan tegelikult rohkem pargi ja reisi süsteemi, nädalas paar korda sõidan niisama ka muudel sõitudel. Iga nädal tuleb vähemalt korra ka maanteesõitu.
Ei ole aga midagi kuulnud nende vastupidavusest ehk keegi oskab midagi öelda? Tõenäoliselt samad asjad mis teistel Galantidel?
Diislikauge inimene olen tõesti, siiski tahaks rohkem 2.0 bensiini aga vähemalt praegu leiab diisleid rohkem.
Kui diisel, siis ehk eelsoojendusega mootor? See peaks talvel kindlalt käima minema? Nii spetsiifilist on aga raskem jälle leida, auto24-jas on üks aga hind ka krõbedam. Kindlalt tahan sedaani, seega pole universaalide hulgast vaadanudki.
Ehk oskate veel midagi diisli poolt/vastu öelda?

Re: Galant 2.0

Postitatud: R Aug 23, 2013 5:54 pm
Postitas Zafari
Korras diislil ei ole häda midagi tegelikult. Kui eelsüüteküünlad ja pihustid korras ning korralik aku peal siis peab käima ka. Sellel autol ei ole mingit ülimoodsat diislit ka veel peal õnneks.
Üldiselt on ka diisli hooldus kallim ja kui sul aastane läbisõit eriti suur ei ole siis soovitaks ikkagi bensiinimootorit.

Re: Galant 2.0

Postitatud: R Aug 23, 2013 6:16 pm
Postitas SiimS
Üldiselt on auto nii vastupidav kuidas omanik teda hoiab/hooldab. Ilmselt mõtled seda diislit http://www.auto24.ee/used/1501187 alternatiivina vaataks ikka selle ka üle http://www.auto24.ee/used/1503869 ei võta kütet palju rohkem kui 2.0, mootorit loetakse üldiselt vastupidavaks (kehtib minu esimene lause). Universaalist vaataks seda http://www.auto24.ee/used/1507162 Enne kui üldse hakkad kohale minema vaata üle LKF.ee ja MNT.ee sõidukite andmed (õnnetused ja võimalikud piirangud), vaja VIN koodi. Omanikult uuri kas ja milliseid keretöid on tehtud. Vihmase ilmaga võib kõik ilus tunduda, kuid päikese käes on kehvasti tehtud tööd kohe näha (laigud, värvi erinevused).Mõne kuu möödudes lööb rooste välja kui on "müügiks tehtud". Põhja aluse kontrolliks kindlasti kanalit vaja. Panen sulle pildi saad ise otsustada mida kontrollida.

Soovitan kruvikeerajaga kontrollida sest kogu see jama võib olla mastiksiga kaetud.
Põhja all samuti kohad millele tuleb tähelepanu pöörata:

1. Tagumised karbid-üks on korralik (vaid pinnarooste) teine läbi mädanenud ja vajab lappimist
2. Pukseerimiskonksu ümbrusese on pinnarooste
3. Raami poolne, varda kinnituspesa võib halvemal juhul olla täiesti läbi mädanenud
4. Väga hullusti roostes koht- sealt augukestest eemaldub vesi
5. Tagumised liitekohad augulised
6. Küljekarpide alumised servad kaetud pinnaroostega
7. Jalge esistel läbivad augud
8. Koopaserva liite kohad on kaetud pinnaroostega

Pilt


Punkt number 3 lähemalt, kui mustus eemaldatud.
Pilt

Esimesed koopad, amordikannu ümbrus (esmasel pilgul võib märkamatuks jääda)
Pilt

Koopad võivad alt muutuda selliseks isegi kui plekid on vahetatud:
Pilt

Lisaks vaata üle kapoti alt amortide ümbrused, kui kobrutab siis rooste all.

Kokkuvõtteks: pinnarooste ei ole hull kui sellega kohe tegeleda, kuid läbiv nõuab juba keevitust. Loodan et järgmisetel huvilistel on sellest postitusest abi. Ei taha kedagi ära hirmutada aga nii need asjad paraku on.

Re: Galant 2.0

Postitatud: E Aug 26, 2013 4:16 am
Postitas jyrgen72
Mina, kui diislip...e, julgen öelda, et pole see diiselmootoriga auto omamine mingi peavalu.
Kòik oleneb muidugi 100% mootori korras olekust. Kui silindrites ikka survet on, siis talveks pole muud vaja, kui korras pihustid ja eelsüüteküünlad, akut mis jòuab starterit vedada, täissünt òli ja talvist diiselkütust.
Kulu poole pealt siis nii, et kòik mis paaki paned, selle ta ära kulutab. Näiteks öko sòiduga 90% maanteel sain Carisma 1,9tdi 66kw mootoriga 56 liitriga 1068 kilomeetrit (mòòdetud gps seadmega). Talvisel ajal linna ummikutes vòi kaubaneuskeskuse parklas naist oodates, saad rahus istuda soojas autos, kuna tühikäigul kütust praktiliselt ei kulugi.
Ja jalgu ma pole ka veel kellegile jäänud.

Re: Galant 2.0

Postitatud: P Sept 01, 2013 10:31 pm
Postitas Aap
Lisaks SiimS-i postitusele veel, et tähelepanu peaks pöörama ka ninaraamile, kuna ka sealt ronib roosteuss neil Galantidel päris kiiresti läbivaks. Eriti kiirelt tahab minna õhutoru juurest ;)