Colt/Lancer 96-03 head ja vead

et, lihtsustada AUTO(mitsubishi) ostmist. Siia küsimused "mida arvate "sellest" autost, kumba valida?" jne. Kohustuslik on link mis viitab auto müügikuulutusele.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Colt/Lancer 96-03 head ja vead

PostitusPostitas Sander147 » K Dets 12, 2012 9:02 pm

Teeks kerge ülevaate antud aja masinate kohta.
Endal mõlematest üks, Lancer 1.3 98a ja Colt 1.6 99a.
Colt on nii kuival asfaltil, kui ka talvel lumistel teedel väga hästi juhitav, külg on kerge ette tulema ning saab ka sajandik sekundist hiljem otseks, kui vajadus. Tühikaalud on mõlemal 1050kg ja natuke peale, oleneb varustusest.
1.3 on foorist-foorini piisav liikumismasin, kui 4 inimest peal ja pagassis ka asju, siis lootusetu kiirelt liikuda ja ka kütusekulu kohe tõuseb märgatavalt.
1.6 on piisavalt kiire ka maanteele jõudes, kus kütusekulu jääb ka madalaks. Kui osata piisavalt kiirelt tallata ja käike vahetada, siis pole probleemi auto kerguse tõttu linnas nii mõnigi raskem ja suurema mootoriga masin ära lüpsta. Isiklikult suurim võit on 4.4i automaat X5. Ja seda päris mitu korda proovides. Aga mul pole ka enam 66kw :P

Lühitutvustus wikipedia abil.

Keretüüp:
2-ukseline kupee
3-ukseline luukpära (E-Euroopa)
4-ukseline sedaan (Euroopa)
Mootor:
1.3 L 4G13 I4 (B-bensiin) (E)
1.5 L 4G15 I4 B
1.6 L 4G92 I4 B (E)
1.8 L 4G93 I4 B
1.8 L 4G93 I4 turbo B
1.8 L 6A11 V6 B
2.0 L 4D68 I4 Diisel
Käigukast:
5-k manuaal
4-k automaat
Telgedevahe:
2,415 mm (kupee)
2,500 mm (sedaan)
Pikkus:
4,270 mm (kupee)
4,410 mm (sedaan)
Laius: 1,690 mm
Kõrgus:
1,305–1,360 mm (kupee)
1,335–1,390 mm (sedaan)

Head:
Veermik on väga lihtsa ehitusega, vastupidav ka Eesti logudel teedel. Kere on kerge, rool täpne, kergesti juhitav.
Hea ökoautost rakett linnavahel sõitmiseks ja ka maanteele. Välimus olenevalt maitsest parem, kui paljudel teistel tolleaja autodel.
Tagumised istmed on mõlemal allaklapitavad, esimesed istmed mitmes suunas reguleeritavad.
Võimalik oli tellida kliima, elektri aknad, esiistme soojendused, stangelisad, tuulesuunajad, udutuled jne.
Kütusekulu: 5.0/6.0 maantee/linn
Isiklikult: 4.5 maantee, 7.5 linn

Vead:
Kere vastupidavus meie kliimas on suuresti puudulik. Tähelepanu vajavad tagumised karbid ja tüüpilised stangede-tiibade üleminekud, nurkades. Piduritorud mädanevad, see eest vahetus on odav.
Pikemat kasvu inimesele on pikad sõidud väsitavad. Paremat põlve pole kuskile toetada (Galantidel ntx on armatuur väljaulatavam selleks). Uste lingid kipuvad kinni jääma, sees olev vedru on roostes, aitab määrimine ja puhastus.
Esituled on lahja võitu, kuid süüdi ka tuhmunud klaas, aitas tulede poleerimine ja korralikud pirnid.
1.3 mootorite puhul olen täheldanud 66%-l autodest, et mootoril väntvõlli rihmaratas loperdab. See oli ka põhjus, miks antud isendite ostmine väga keeruliseks muutus, kuna 1.6-sid oli väga vähe saadaval.


Hooldused-remondid.
Isiklikust vaatest.
Sai ostetud pm sama läbisõiduga, kus paari tuhande pärast oli hammasrihma vahetuse aeg (180 000km). Vahetatud piduritorud, kuna aeg polnud armuline ning ohutus ennekõike. Coltil ka esimesed kettad-klotsid. Mõlemal tehtud tavapärased hooldused- kõik õlid, filtrid, küünlad. Õlikulu c 0.5l 10 000km kohta, kaasa arvatud rajapäeval osavõtt ja igapäevased tallamised.

Levinumad varuosad:
Hammasrihma komplekt: c 75€
Veepump: c 35€
Filtrid: c 30€
Küünlad: c 15€
Piduritorud: c 40€
Esimesed pidurikettad-klotsid: c 50€
Tagumised trumlid-klotsid: c 75€
Esisilla sharniir: c 10€ tk
Esisilla stabikakont: c 8€ tk

Tuunimine-modifikatsioon:
Ebay ja ka Eesti tuuning poed annavad omajagu igasugu stangesid ja lisasid, mida külge kruvida.
Pildil nähtavad tuuning tuled on saadaval 250€ komplekt. Esistange lisa on originaal, kuid vähestel küljes.
Madaldusvedrusid vabalt poodidest saadaval -30mm.
Jaapani siseturu mootoriteks on 1.6 dohc 108kw, 1.6 MIVEC 128kw, 1.8 turbo 143kw, neljarattavedu jne.

Pilt:
Pilt

Video ühest Colt metslasest:
https://www.youtube.com/watch?v=ifTgojK9fdA
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist