PostitusPostitas taavik » K Nov 28, 2012 6:30 pm
1. Raam. Kuulutuses on kirjas, et raamil ja kerel tõsised kahjjustused. Raamivahetus iseenesest ei ole mitte midagi keerulist - mootori juhtmed-voolikud lahti, käigukang maha, muud trossid ka lahti ning kuut pealt maha, siis juba mootor, käigu- ja vahekast (ühes tükis) maha ning ka sillad ära ning vastupidises järjekorras uuele raamile paika. Keerruliseks teeb asja see, et korralikku raami on raske leida ning teine probleem on selles, et Pajerol on vin kood raamile löödud umbes tagasilla juures. JA on kuulda olnud, et ülevaatusel on seda numbrit ka raami pealt taga otsitud ning kui need kokku ei lähe, siis on häda.
2. vahekast - palju juhtuda ei saa. Tüüpilised vead on, et kett viskab üle ning käimari ja vahekasti vaheline simmer on läbi omadega. keti kontrollimiseks kruusase pinna peal aeglusti sisse ning rattad välja keerata ja esimese käiguga veidi sõita. võib vähe äkilisemalt kohalt ära minna. Kui kett läbi siis hakkab üle viskama/kolksuma/ragisema.
Kui simmer läbi on, siis vahekastis on liiga palju õli ning selle võrra käigukastis vähem ja loogiliselt võttes jäävad käigukasti ülemised hammasrattad kuivale, sest pole õli mida sinna pilduda.
3. Roolikarp - roolikarbid on enamusel lõtkuga ning see kulutab ära tihendid all otsas, karbist väljuva võlli ümbert. Asenduse leidmine võib osutuda keeruliseks. Minagi otsisin seda päris pikalt ja juba siis olid need suht otsas.
4. Sellel isendil on esisillas automaatsed rummulukud, ka need on usinad otsa saama. Kui on läbi, siis pooltelg küll veab, kuid ratasi liigu ning väljast kuuled vaid kõrinat/raginat
5.Plokikaas - 4D56 mootori plokikaas on suht õrn. Korraks kuuma ja juba praod sees või kõver, ehk siis kontrolli jahutussärgi survet.
Rohkem ei tule hetkel meelde. Sander, sul number olemas, helista, kui veel küsimusi on.
Ah jaa, kütusetorustik on ka enamusel ära mädanenud. Polegi veel ühtegi näinud, millel see täitsa originaal on.
Mootori hooldusvälp peaks vist olema 8-10K kilomeetri tagant, sillad-kastid 40 000 km. Kui tagasillas on LSD, siis soovitaks kasutada ka selleks ettenähtud õli, mitte tavalist silla/transmissiooniõli.