K: Pajero 2.5D 87a

et, lihtsustada AUTO(mitsubishi) ostmist. Siia küsimused "mida arvate "sellest" autost, kumba valida?" jne. Kohustuslik on link mis viitab auto müügikuulutusele.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

K: Pajero 2.5D 87a

PostitusPostitas Sander147 » T Nov 27, 2012 9:54 pm

Põhimõtteliselt saia raha eest saadaval.
Seega küsiks targematelt nõu, nendelt, kes asjaga ka kursis.

Auto24 link: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1171268

Kas rahaauk või võib kerge näpuosavusega saada päris hea mudarallika ja kraavikaevaja???
Kasti järelturgu ja hinda alles uurin.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: K: Pajero 2.5D 87a

PostitusPostitas Sander147 » K Nov 28, 2012 10:28 am

Nii. Käigukast on saada 350 euro eest.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ksiiri
klubi liige
Postitusi: 320
Liitunud: E Jaan 23, 2012 7:50 pm

Re: K: Pajero 2.5D 87a

PostitusPostitas ksiiri » K Nov 28, 2012 12:16 pm

Tagant tuleks raam üle vaadata, meil enne raami uuesti ehitust üles tõstes kukkus raam koguni ise alt ära : )
Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
Anda rendile treilersaun ja/või kümblustünn Harjumaalt. +372 56 9I7 955

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: K: Pajero 2.5D 87a

PostitusPostitas jyrgen72 » K Nov 28, 2012 12:28 pm

No esmalt oleks vaja vaadata raami tervislikku seisukorda, muidu vóid saada oma näpuosavustele rahaaugu. Üldjoontes aga suht raputav ja müra rohke masin, pikka maad sóites suht väsitav. Linna liikluses päris janune isend. Hooldus välp, arvan et tead isegi, on tihedam kui tava sóidukal, nii et kui kasutad kalleid ólisid, siis money ikka kulub.

Ja kui tervet ja puhast taga iste tahad, siis mingi hetk minu masina salongist tuleb see välja ja vóime kauppa teha :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: K: Pajero 2.5D 87a

PostitusPostitas taavik » K Nov 28, 2012 6:30 pm

1. Raam. Kuulutuses on kirjas, et raamil ja kerel tõsised kahjjustused. Raamivahetus iseenesest ei ole mitte midagi keerulist - mootori juhtmed-voolikud lahti, käigukang maha, muud trossid ka lahti ning kuut pealt maha, siis juba mootor, käigu- ja vahekast (ühes tükis) maha ning ka sillad ära ning vastupidises järjekorras uuele raamile paika. Keerruliseks teeb asja see, et korralikku raami on raske leida ning teine probleem on selles, et Pajerol on vin kood raamile löödud umbes tagasilla juures. JA on kuulda olnud, et ülevaatusel on seda numbrit ka raami pealt taga otsitud ning kui need kokku ei lähe, siis on häda.
2. vahekast - palju juhtuda ei saa. Tüüpilised vead on, et kett viskab üle ning käimari ja vahekasti vaheline simmer on läbi omadega. keti kontrollimiseks kruusase pinna peal aeglusti sisse ning rattad välja keerata ja esimese käiguga veidi sõita. võib vähe äkilisemalt kohalt ära minna. Kui kett läbi siis hakkab üle viskama/kolksuma/ragisema.
Kui simmer läbi on, siis vahekastis on liiga palju õli ning selle võrra käigukastis vähem ja loogiliselt võttes jäävad käigukasti ülemised hammasrattad kuivale, sest pole õli mida sinna pilduda.
3. Roolikarp - roolikarbid on enamusel lõtkuga ning see kulutab ära tihendid all otsas, karbist väljuva võlli ümbert. Asenduse leidmine võib osutuda keeruliseks. Minagi otsisin seda päris pikalt ja juba siis olid need suht otsas.
4. Sellel isendil on esisillas automaatsed rummulukud, ka need on usinad otsa saama. Kui on läbi, siis pooltelg küll veab, kuid ratasi liigu ning väljast kuuled vaid kõrinat/raginat
5.Plokikaas - 4D56 mootori plokikaas on suht õrn. Korraks kuuma ja juba praod sees või kõver, ehk siis kontrolli jahutussärgi survet.

Rohkem ei tule hetkel meelde. Sander, sul number olemas, helista, kui veel küsimusi on.
Ah jaa, kütusetorustik on ka enamusel ära mädanenud. Polegi veel ühtegi näinud, millel see täitsa originaal on.

Mootori hooldusvälp peaks vist olema 8-10K kilomeetri tagant, sillad-kastid 40 000 km. Kui tagasillas on LSD, siis soovitaks kasutada ka selleks ettenähtud õli, mitte tavalist silla/transmissiooniõli.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: K: Pajero 2.5D 87a

PostitusPostitas jyrgen72 » K Nov 28, 2012 6:41 pm

Mootoril on norm tingimustes 7500 km järgi ja pideva koormuse e. siis maastikul mässates 5000 km järgi välbad. Nii on minu masina manuaalis kui ka kleepsud kapote all.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: K: Pajero 2.5D 87a

PostitusPostitas Sander147 » K Nov 28, 2012 8:55 pm

Leidsin ka juba 100€ ja 150€ eest käigukaste. Samuti väidetavalt heas korras. 40€ eest saaks ragiseva kasti. :)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ksiiri
klubi liige
Postitusi: 320
Liitunud: E Jaan 23, 2012 7:50 pm

Re: K: Pajero 2.5D 87a

PostitusPostitas ksiiri » E Juul 22, 2013 5:19 pm

Pole ilmselt väga aktuaalne teema enam hetkel, aga mõnele järgmisele edaspidi lugemiseks - sai enda I generatsiooni Pajerol käigu- ja vahekastid ära vahetatud (ostetud komplektina) ja oh ime! Pärast ei sobinud enam endine kardaan alla. Uurima hakates selgus, et käigu- ja vahekastid ei ole kõik päris samad - osadel on nuudi võlli läbimõõt 36 mm ja teistel 40 mm. Selle vahetuse tõttu pidime endale ka uue kardaani sebima (endise 36 mm asemel 40 mm, mida ei olnud üldsegi mitte kerge leida).
Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
Anda rendile treilersaun ja/või kümblustünn Harjumaalt. +372 56 9I7 955

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: K: Pajero 2.5D 87a

PostitusPostitas taavik » E Juul 22, 2013 8:23 pm

Jah, on erinevaid asju. Kui enda omal raami vahetasin, siis asenduseks hangitud raamil oli käigukasti alune tala hoopis teise kujuga ning käigukasti padja kinnitus ja vahekasti puks hoopis teistes kohtades. Õnneks oli käigukasti alune tala poltkinnitusega ning sai asendatud vana raami küljes olevaga. Vahekasti puksi lõikasin lahti ja keevitasin "õigesse" kohta. Näha oli, et asendusraamil oli käigukast pikem olnud.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist

cron