Mitsubishi Galant GLSI Automat 93

et, lihtsustada AUTO(mitsubishi) ostmist. Siia küsimused "mida arvate "sellest" autost, kumba valida?" jne. Kohustuslik on link mis viitab auto müügikuulutusele.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
djweix
Vana olija
Postitusi: 365
Liitunud: P Nov 30, 2008 9:58 am
Asukoht: Saaremaa/Välismaa

Mitsubishi Galant GLSI Automat 93

PostitusPostitas djweix » R Nov 04, 2011 9:35 pm

http://www.blocket.se/stockholm/Mitsubi ... ?ca=10&w=2
Tekkis huvi, et mis nupp on sellisel isendil käigukangi all ja tulede lüliti otsas. Muidugi on oodatud ka üldine arvamus selle auto kohta.
Elu läheb edasi vaikselt kuni leian uue .:MITSUBISHI:.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant GLSI Automat 93

PostitusPostitas Sander147 » R Nov 04, 2011 9:43 pm

Käigukangi all POWER-ECO peaks olema.
Ja kangi otsas esitulede pesur.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
djweix
Vana olija
Postitusi: 365
Liitunud: P Nov 30, 2008 9:58 am
Asukoht: Saaremaa/Välismaa

Re: Mitsubishi Galant GLSI Automat 93

PostitusPostitas djweix » R Nov 04, 2011 9:52 pm

Kas see POWER-ECO on ka abiks?
Elu läheb edasi vaikselt kuni leian uue .:MITSUBISHI:.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant GLSI Automat 93

PostitusPostitas Sander147 » R Nov 04, 2011 10:20 pm

Kommenteerib Zafari.

Peaks muutma käiguvahetust kas hilisemaks, või varasemaks.
Power-rohkem pööred, et kiirendada.
Eco, varasem käiguvahetus, et kütust kokku hoida liikluses uimerdades.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant GLSI Automat 93

PostitusPostitas Zafari » L Nov 05, 2011 8:31 am

see alumine nupp on HOLD ja tundub, et hoiab käike kauem sees vms. ise ei kasuta seda põhim.
Kui autol kere korras siis tasub sul kõrvale vabalt võtta, eriti kuna usaka jupid enamuses sobivad varuosadeks siis on endal ladu kohe käepärast :)
Hind on ka täitsa okei ju.

Kerel tähelepanu vajavad punktid:

Eest amordikannud ehk lanseronid.
Tagant küljekarpide viimane lõpp ja tagasilla ümbrus.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Galant GLSI Automat 93

PostitusPostitas Sander147 » L Nov 05, 2011 10:08 am

Vanadel oli just Power-Eco nupp sees.

Kas mitte kangi enda küljes see HOLD ei ole? Või Over drive ?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

Re: Mitsubishi Galant GLSI Automat 93

PostitusPostitas intu » L Nov 05, 2011 10:15 am

Vabandust et segan vahele.
Seda HOLD nuppu olen ka näinud uutel Mitsudel. Müügimees seleta midagi ristmikult ära mineku kohta et seal pidi abiks olema. Kuna aga prroviautodega sai sõitmas käidud paar aastat tagasi siis enam ei mäleta mis täpselt see nupp tegi. :oops:

Kasutaja avatar
djweix
Vana olija
Postitusi: 365
Liitunud: P Nov 30, 2008 9:58 am
Asukoht: Saaremaa/Välismaa

Re: Mitsubishi Galant GLSI Automat 93

PostitusPostitas djweix » L Nov 05, 2011 12:23 pm

jh enda plaan nägi ka ette seda, et vana küljest tulevad jupid eriti veel tagatuled :D aga nädala alguses lähen seda oma silmaga vaatama ja katsuma
Elu läheb edasi vaikselt kuni leian uue .:MITSUBISHI:.

Kasutaja avatar
Janx
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: K Mai 14, 2008 7:50 am
Asukoht: Tartu/Puurmani

Re: Mitsubishi Galant GLSI Automat 93

PostitusPostitas Janx » L Nov 05, 2011 5:29 pm

intu kirjutas:Vabandust et segan vahele.
Seda HOLD nuppu olen ka näinud uutel Mitsudel. Müügimees seleta midagi ristmikult ära mineku kohta et seal pidi abiks olema. Kuna aga prroviautodega sai sõitmas käidud paar aastat tagasi siis enam ei mäleta mis täpselt see nupp tegi. :oops:


mul 97 a galandil oli nii et kui hold peal siis saab rohkem pöördesse lasta masina ja vahetab käigu mingi üle 4000 pöörde juures alles.aga kui nupp maas siis vahetab nagu ikka 2500 juures

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Mitsubishi Galant GLSI Automat 93

PostitusPostitas SiimS » L Nov 05, 2011 5:42 pm

intu kirjutas:Vabandust et segan vahele.
Seda HOLD nuppu olen ka näinud uutel Mitsudel. Müügimees seleta midagi ristmikult ära mineku kohta et seal pidi abiks olema. Kuna aga prroviautodega sai sõitmas käidud paar aastat tagasi siis enam ei mäleta mis täpselt see nupp tegi. :oops:


HOLD on mõeldud lume ja libedaga sujuvalt kohalt startimiseks, pöörded tõusevad ja auto hakkab väga vaikselt liikuma. Kõik muud toimingud (käigivahetused) toimivad muutusteta.
Viimati muutis SiimS, P Okt 28, 2012 6:16 pm, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi Galant GLSI Automat 93

PostitusPostitas Zafari » L Nov 05, 2011 8:09 pm

no mul hold küll autot paigal ei hoia aga tühikäigupöörded on küll madalad. Kangi küljes on overdrive, mis siis ei lase kasutada neljandat käiku.
Paistab, et usa galantide omanikud ei saa euro versioonile ostes kuidagi üle usaka tagatuledest :D nagu ka mina :P
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist