Pajero 2,5td AT, 88a.

et, lihtsustada AUTO(mitsubishi) ostmist. Siia küsimused "mida arvate "sellest" autost, kumba valida?" jne. Kohustuslik on link mis viitab auto müügikuulutusele.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Pajero 2,5td AT, 88a.

PostitusPostitas jyrgen72 » E Mär 07, 2011 8:06 pm

Kuna suvi pole enam kaugel ja tekkis mõte soetada omale perre üks matka auto.
Tegin nati turuuuringut ja silma jäi selline isend:

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/3796268

Vabandan, et kuulutus on soome keelne, aga eesti lehtedelt ma midagi ei leidnud.
Kiidusõnu, tõsi küll mitte AT kohta, ma kuulsin talvepäevadel palju, aga leitke mulle 5 põhjust, et see mõte mul peast läheks. Aitab ka ühest, aga hästi mõjuvast põhjusest.
Kõige enam huvitab mind selle isendi AT kast, et kui reaalne see on, et see mind teeäärde võib jätta mingil hetkel :D

Ja siis veel selline küsimus, et hetkel on auto soomes arvel 2-e kohalisena. Kas eestisse ümber regades saab selle ikka 7-e kohalisena arvele võtta ja et kas peavad selleks ajaks juba kõik istmed ka sees olema, või võetakse VIN-koodi järgi istmekohtade tegelik arv välja ja et kas ülevaatusele minnes peavad ka istmed sees olema, või võib luisata, et hetkel lihtsalt välja võetud, kuna oli midagi suurt tarvis vedada :D

Avaldage siis arvamust ja rohkelt infot, et mida see isend just AT kastiga endast kujutab :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Pajero 2,5td AT, 88a.

PostitusPostitas taavik » E Mär 07, 2011 11:04 pm

Pajeo käigukastide kohta midagi halba kuulnud ei ole. Ka minu omal oli passis sees 7 kohta, kuid ülevaatuse ajal polnud seal kunagi tagumist istmerida sees. Pigem peituvad selle auto probleemid mujal. Kindlasti peaks enne ostmist üle kontrollima raami ning vahekasti. Kapoti all tunduvad ka juhtmed kuidagi kaootiliselt kulgevat. Ka automaatsed rummulukud võivad otsas olla. Samuti on sellel mootoril nõrgaks kohaks plokikaas. Pildilt paistab, et vähemalt ülemine jahutuslõdvik on mingi universaalse vastu vahetatud, mis võib olla tingitud originaali purunemisest, mis omakorda võib viia kiirelt kaane kõverdumise/pragunemiseni. Niimoodi pildi pealt tundub muidu peal sile ja enam-vähem masin. Kuid oma silm on siiski kuningas. Ilma korralikult asja üle vaatamata ei julgeks sellist masinat osta.
Aga loobumise põhjustest - krt, raske öelda. Kui rahakott õhuke, siis hoiaks eemale. Ülalpidamine suht kulukas. Osaliselt kütusekulu pärast, kuid see pole ka väga hull (korras mootoriga 9-11), õlid tahavad tihedalt vahetamist ning kui tagasillas on LSD, siis sinna läheb küllaltki kallis õli (vahetus iga 40 000 km järel või kord aastas - sildades, vahekastis)
Teine suurem probleem on see, et sellist autot omades on vähemalt minul suht raske mööda teid sõita. Ikka on vaja kuskil tee pealt maha keerata. Aga siis on silm ruutus ja jalg sirge ning enamasti hakkavad siis pilpad lendama, ehk siis jälle saab rahakott kannatada. Vaadates oma kahe viimase aasta statistikat, siis Pajero hoolduse ja remondi peale kulus u. 90 000 eeki ning läbisõiduks selle ajaga 110 000km, millest umbes pool oli sellist sõiduautoga normaalselt läbitavat teed, ülejäänu enam-vähem liigutav metsatee/põld ja kohad, kus maakera tahtis vägisi autot enda sisse imeda. Samas sai metsas ja mudas kogu raha eest lõutsetud - seega selle remondiraha pärast väga ei muretse.
Kui kodus jälle oled, siis võib pikemalt jutustada.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Pajero 2,5td AT, 88a.

PostitusPostitas jyrgen72 » K Mär 09, 2011 9:04 pm

Jah Taavi. Egas hetkel minulgi rohkem infot pole, kui pildilt vaatan ja kuulutusest loen.
See lõdvik ei paista uus olevat, no oma aasta kindlasti juba seal olnud ja loodan, et masinal pole seda kõverat plokikaant. Ise vaatan siin oma tarkusest, et pildid on tehtud 19. veebruar 2011, siis oli soomes mega külma laine. Autol tuled põlevad, järelikult mootor arvatavasti töötab, paksus lumes ei seisa, järelikult liigub omal jõul :D. Need on asjad mida kohe tähele panin.
Lihtsalt vaatama ja uurima minna, see teeks edasi-tagasi ca. 9 tundi auto sõitu ja nats üle 600 kildi. Kuna sa paha midagi järjekordselt ei öelnud sellise masina kohta, siis vist tuleb see kogus eurorublasi kokku ajada ja see matk ette võtta, eks siis hiljem on jälle mida kahetseda, kui asjaga ei õnnestu :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Pajero 2,5td AT, 88a.

PostitusPostitas taavik » K Mär 09, 2011 11:24 pm

Lähened asjale nagu mina - ostan ja kahetsen :D Ja kui juba ostetud on, siis peab ka korras olema. Nii see rahanatuke otsa saabki :P
Aga kui ikka ostma hakkad, siis kontrolli kindlasti raam, esisilla toimimine ja vahekast üle. Muus osas on selline tavaline ülevaatamine - õli ja kütuse lekked, vaata, et radiaatorist päris purskkaevu ei lendaks - kusjuures see mootor käib ja käivitub 28 kraadise külmaga ka katkise plokikaanega - kui see just päris pooleks pole. Vaata üle ka roolikarp, sest need kipuvad väsima ning võll hakkab sees loksuma. Esimesel korral aitab remondiks võibolla ka tihendite vahetamisest ning saab ka veidi peale keerata, hiljem tõenäoliselt mitte. Asenduse hankimine sellele võib osutuda suhteliselt keeruliseks, sest see on väga minev kaup ning lammutusest korralikku leida tihti ei õnnestu. Kere rooste on üldiselt kosmeetiline probleem, kui just raami ja kerevahelised kinnituskohad läbi pole mädanenud.
aga veelkord - raam kipub ära mädanema. Just vedrude esimesest kinnitusest tahapoole. Raami vahetus on suht problemaatiline nii oma töömahukuse, kui ka selle pärast, et raamile on löödud vin-kood. Viimasel ajal on kuulda olnud, et ülevaatusel üritavad kodanikud seda numbrit sealt leida.
Kui küsimusi on veel, siis helista.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Pajero 2,5td AT, 88a.

PostitusPostitas jyrgen72 » E Mär 14, 2011 5:09 pm

Sai siis nati uuritud selle masina korras olekut. Jah Taavi, sul oli märkus õige, raam läbi mädanenud. Aasta juba seisnud, aga muud agregaadid toimivad laitmatult.
Kui sa, Taavi, just ei suuda mind üllatada selle hinnaga, millega sa oma masinal raami uueks said tehtud, siis minu poolt jääb see masin vist sinna kus ta hetkel on :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Pajero 2,5td AT, 88a.

PostitusPostitas taavik » E Mär 14, 2011 5:33 pm

Kokku läks lõpuks umbes 22 000 eeku. Kui endal värvimise, keevituse ja liivapritsi võimalust ei ole, siis läheks kallimaks tõenäoliselt. Samas saab ka odavamalt teha - ma püüdsin võimalikult põhjalikult ja korralikult teha asja.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Pajero 2,5td AT, 88a.

PostitusPostitas jyrgen72 » E Mär 14, 2011 5:56 pm

Kuna see masin ikkagi kratsib mul hinge, siis äkki tahad sa sellest odavamast varjandist nati pikemalt rääkida :D.
Mul siin muidu paar isendit veel silmapiiril, aga need mõlemad madala kajutiga. Ma pikk poiss ei mahu sinna eriti ära, pärast pealagi kiilas :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Pajero 2,5td AT, 88a.

PostitusPostitas taavik » E Mär 14, 2011 6:43 pm

No ega see madal kuut nüüd nii madal ka ei ole. Ma kah pikemat sorti ning si saanud kordagi pead lakke, isegi mitte siis, kui autol rattad maast lahti käisid kuskil künaste otsas. Pigem lööd ennast vastu külgi.
Odavam oleks vast nii, et ei tee keretöid, jätad veermiksu ja mujal vidinad vahetamata. Alternatiivina võid vahetada ka ainult osa raamist või paikad ainult mädad kohad ära. Fantaasia seab piirid. Kui metalli töötlemist ei karda, siis peaks kõik tehtav olema.
Kui teha lasta, siis tõenäoliselt läheb töö kallimaks, kui auto turuväärtus on.
Kui teaks, kui mäda see asi on, siis oskaks paremini soovitada. Minul tegi asja kallimaks ka see, et vahetusse läksid kõik vedelikud, enam-vähem kõik puksid, mis veermikus olid ning lisaks uued amordid (Koni regullitavad gaasiamordid). Tegin asja siiski endale - ostsin lammarist raami, lasin selle liivapritsis puhtaks, paikasin roostes kohad, uuesti liivapritsis, veel üks ring keevitusega, liivaprits, siis värvimisse (alusvärv, vahevärv ja peale tööstuslik polüuretaanvärv) sama ooper ka muude metallosadega (rauad, kaitsmed, veljed jne), siis keretööd (tagant küljed, kuudi põhi keevitatud ning värv peale).
Mine loe auto teemat ning saad täpsemalt teada. Ma enam ei mäeltagi ausalt kõiki asju.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist