89a Pajero 2.5 TDI 70kw

et, lihtsustada AUTO(mitsubishi) ostmist. Siia küsimused "mida arvate "sellest" autost, kumba valida?" jne. Kohustuslik on link mis viitab auto müügikuulutusele.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

89a Pajero 2.5 TDI 70kw

PostitusPostitas porku » E Aug 02, 2010 10:54 pm

Kuna tahaks tagasi mitsu ridadesse kobida ja hakkas huvitama selline isend, siis äkki keegi oskab mulle öelda sella auto kohta häid ja halbu sõnu.
Kuna omal pole sellise asjaga veel kogemusi olnud siis tahaks teada kui pommikindel see diisel mootor nt on,
kas tuleb iga 100km tagant midagi vahetada või ikka saab sõita ka :D.
ja lisaks mida vaadata täpsemalt kui ostma minna, ehk siis nn " tüüp vead ".

Suured tänud vastajatele.
Veojõu,-stabiilsus,- pidurduskontroll ning roolivõim asuvad rooli ja tooli vahel. ;)

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: 89a Pajero 2.5 TDI 70kw

PostitusPostitas taavik » T Aug 03, 2010 7:53 am

Mootor üldiselt kestab, ning normaalse hooldusega päris kaua. Kõige nõrgem koht on plokikaas. See ei kannata kuuma, läheb kõveraks.
Muus osas on lollikindel.
Tüüpvead - raami läbi roostetamine (võta väike haamer kaasa ning kolgi õrnalt raam üle), lekkiv roolikarp on tavaline (sõltuvalt kulumisest võib aidata kas alumise tihendi vahetus või terve karbi vahetus).
Kontrollima peaks kindlasti vahekasti keti toimimist, esisilla tööd.

Hetkel ei tule rohkem pähe neid asju. Alati võid ju tulla ja asja enne siin üle vaadata, siis saad teada, mis kõik vahetatud on ning kui palju need maksma on läinud.

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

Re: 89a Pajero 2.5 TDI 70kw

PostitusPostitas porku » T Aug 03, 2010 4:50 pm

taavik kirjutas:Mootor üldiselt kestab, ning normaalse hooldusega päris kaua. Kõige nõrgem koht on plokikaas. See ei kannata kuuma, läheb kõveraks.
Muus osas on lollikindel.
Tüüpvead - raami läbi roostetamine (võta väike haamer kaasa ning kolgi õrnalt raam üle), lekkiv roolikarp on tavaline (sõltuvalt kulumisest võib aidata kas alumise tihendi vahetus või terve karbi vahetus).
Kontrollima peaks kindlasti vahekasti keti toimimist, esisilla tööd.

Hetkel ei tule rohkem pähe neid asju. Alati võid ju tulla ja asja enne siin üle vaadata, siis saad teada, mis kõik vahetatud on ning kui palju need maksma on läinud.

Tänud heade vastuste eest :).
Vana auto, midagi nipet näpet lappima peab nagunii, peamine on see, et väga julmalt vastu pükse ei saaks.
Uurisin ka siin natukene, jupid ka väga ulmeliselt palju ei maksa.
Hakkas meeldima see pajero, peab ikka vist omale ära soetama :D.
Palju klubis neid vanu pajerosid on üldse ?
Veojõu,-stabiilsus,- pidurduskontroll ning roolivõim asuvad rooli ja tooli vahel. ;)

igiliikur

Re: 89a Pajero 2.5 TDI 70kw

PostitusPostitas igiliikur » T Aug 03, 2010 4:55 pm

taavik kirjutas:Mootor üldiselt kestab, ning normaalse hooldusega päris kaua. Kõige nõrgem koht on plokikaas. See ei kannata kuuma, läheb kõveraks.
Muus osas on lollikindel.
Tüüpvead - raami läbi roostetamine (võta väike haamer kaasa ning kolgi õrnalt raam üle), lekkiv roolikarp on tavaline (sõltuvalt kulumisest võib aidata kas alumise tihendi vahetus või terve karbi vahetus).
Kontrollima peaks kindlasti vahekasti keti toimimist, esisilla tööd.

Hetkel ei tule rohkem pähe neid asju. Alati võid ju tulla ja asja enne siin üle vaadata, siis saad teada, mis kõik vahetatud on ning kui palju need maksma on läinud.

Üldiselt on kõik öeldud jah: plokikaan,raami tagumised otsad ja roolikarp. Pole küll klubi liige (lihtsalt foorumi vaatleja), aga mul ´93 2,5TD

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

Re: 89a Pajero 2.5 TDI 70kw

PostitusPostitas porku » T Aug 03, 2010 4:57 pm

igiliikur kirjutas:
taavik kirjutas:Mootor üldiselt kestab, ning normaalse hooldusega päris kaua. Kõige nõrgem koht on plokikaas. See ei kannata kuuma, läheb kõveraks.
Muus osas on lollikindel.
Tüüpvead - raami läbi roostetamine (võta väike haamer kaasa ning kolgi õrnalt raam üle), lekkiv roolikarp on tavaline (sõltuvalt kulumisest võib aidata kas alumise tihendi vahetus või terve karbi vahetus).
Kontrollima peaks kindlasti vahekasti keti toimimist, esisilla tööd.

Hetkel ei tule rohkem pähe neid asju. Alati võid ju tulla ja asja enne siin üle vaadata, siis saad teada, mis kõik vahetatud on ning kui palju need maksma on läinud.

Üldiselt on kõik öeldud jah: plokikaan,raami tagumised otsad ja roolikarp. Pole küll klubi liige (lihtsalt foorumi vaatleja), aga mul ´93 2,5TD

Isegi lihtsalt liige, hetkel ei taha väga raha välja käija staatuse eest, aga kui mitsu ridadesse tagasi tulen siis maksan selle aastamaksu ka arvatavasti ära :D.
Veojõu,-stabiilsus,- pidurduskontroll ning roolivõim asuvad rooli ja tooli vahel. ;)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist