taavik kirjutas:Mootor üldiselt kestab, ning normaalse hooldusega päris kaua. Kõige nõrgem koht on plokikaas. See ei kannata kuuma, läheb kõveraks.
Muus osas on lollikindel.
Tüüpvead - raami läbi roostetamine (võta väike haamer kaasa ning kolgi õrnalt raam üle), lekkiv roolikarp on tavaline (sõltuvalt kulumisest võib aidata kas alumise tihendi vahetus või terve karbi vahetus).
Kontrollima peaks kindlasti vahekasti keti toimimist, esisilla tööd.
Hetkel ei tule rohkem pähe neid asju. Alati võid ju tulla ja asja enne siin üle vaadata, siis saad teada, mis kõik vahetatud on ning kui palju need maksma on läinud.
Tänud heade vastuste eest
.
Vana auto, midagi nipet näpet lappima peab nagunii, peamine on see, et väga julmalt vastu pükse ei saaks.
Uurisin ka siin natukene, jupid ka väga ulmeliselt palju ei maksa.
Hakkas meeldima see pajero, peab ikka vist omale ära soetama
.
Palju klubis neid vanu pajerosid on üldse ?