Galant 88-92 head ja vead

et, lihtsustada AUTO(mitsubishi) ostmist. Siia küsimused "mida arvate "sellest" autost, kumba valida?" jne. Kohustuslik on link mis viitab auto müügikuulutusele.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Galant 88-92 head ja vead

PostitusPostitas Sander147 » R Mär 05, 2010 12:02 am

Toote valikus oli omal ajal:

1.6 bensiin 59kw FWD-Euroopas vähe levinud,veel eriti Eestis. 4G32
1.8 bensiin 63-66kw FWD 4G37
1.8 turbodiisel 55kw FWD 4D65T
2.0 bensiin 80kw FWD ja AWD 4G63 OHC
2.0 bensiin 106kw FWD ja AWD, (USA-s FWD turbo 147kw ja AWD turbo 147kw) 4G63 DOHC

Kõikidele on pakutud MT ja AT käigukaste.
Kered sedaan ja luukpära.

2.0 mootoriga isenditel on 4x ketaspidurid standard. 4x el aknad standard.
1.6 ja 1.8 on ees ketaspidurid ja taga trummelpidurid. El aknad olid lisavalikus.
Eesmised pidurid on ventileeritavad.
Esisilla vedrustus on MacPherson http://en.wikipedia.org/wiki/MacPherson_strut
Tagasild on FWD-l sõltuv ehk ühise tagasilla talaga. AWD on sõltumatu.
Võimendiga roolivõim on enamustel olemas. Tagaistme peatoed standard-omal ajal vähestel.
Erinevate mootorite detaile on võimalik edukalt omavahel ristata. Kere detailid sobivad 97%.

Varustus klassid: GL, GLS, GLSi, EXE, GTI ja GSX
Nendest pikemalt ei räägi hetkel.

Pm kokku on saada 88-92 Galandil: 4x el aknad, esi-taga udukad, el katuseluuk, el peeglid, el esiistmesoojendid, püsikiirusehoidja, ABS, 4WS, kesklukk. Paljud asjad, mis teistel autotootjatel veel ei olnud.

HEAD: Mugav ja kasutaja sõbralik auto. Varuosasid on hulganisti saada üle Eesti, hinnaklass keskmine. Istmed on pikkadeks sõitudeks pehmed,mitmeti reguleeritavad, külgtugedega. Vastupidav paljudeks elujuhtumiteks. Väga harva jätab tee peale(kui jätab-siis kasutaja poolsest lohakusest). Veermiku osad kestavad päris hästi. Tüüpvigu kui selliseid polegi.
Mootorid on pommikindlad. Hammasrihma purunemisel jäävad enamasti klapid terveks. Ka remondikulud pole üle jõu käivad.

VEAD: Kere kipub roostetama tagant karpidest-kui neid ette ei võta esimese aastaga,siis enam head nahka ei saa. Läheb edasi mööda põhja. Hooldusi õigel ajal mitte tehes tuleb leppida ka tagajärgedega- ntx filtreid ja õlisid mitte vahetades,hakkavad kuluma mootori osad,suureneb küttekulu,kasvab koormus teistele elektrilistele detailidele.
Nn levinumad probleemid omanikult omanikule- katkine hammasrihm, igivanad küünlad ja muud süüte osad, vahetamata kasti ja mootori õli,roostetõrje tegemata, pidurid hooldamata.

Raskesti leitavad detailid: AT käigukast, ECU, genekas, plastik stanged, 2.0 106kw mootor, veel raskem AWD ja 4WS.

Ostmisel tasub kontrollida: Tagakarpe, põhja alust, mootori õlilekkeid, külmkäivitust ja kuumkäivitust, maximum pöördeid, käikude vahetust, 20a vanal autol rooli kulumist usaldada või jälgida??? Ei anna tarkust juurde. Tasub ÜV punkti minna ja lõtke kontrollida, eriti tagasilla reaktiivvarda kinnitust kere küljes. Omaniku jutt on alati roosiline. Sn 150 000 Km ei ole reaalne.
Tasub ostmisel kaasa võtta keegi,kel on kogemusi ja teadmisi antud mudeli või margiga.

Mõningased kuludetailide hinnad:
Sarniir 200.-tk
Süüteküünal 45.- tk
Õlifilter 50.-
Õhufilter 130.-
Esi piduriketas 300.-
Taga piduriketas 230.-
Esi rattalaager 500.-
Rooliots sisemine 250.-
Rooliots välimine 150.-
Piduriklotside komplekt ees 260.-, taga 200.-
Esi õõtsapuks tagu 190.- ja esi 60.-
Esiamort 1300.-
Tagaamort 700.-
Sidurikomplekt 2300.-

Tagasillas kuludetaile pm ei ole- peale klotside ja ketaste(trumlite)
Hinnad on võetud keskmised. Oleneb poest ja tingimisoskustest.

Edu ostmisel-müümisel
Viimati muutis Sander147, T Mär 09, 2010 7:47 pm, muudetud 1 kord kokku.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

Re: Galant 88-92 head ja vead

PostitusPostitas Nusta » R Mär 05, 2010 10:49 pm

Sander147 kirjutas:Toote valikus oli omal ajal:
Ostmisel tasub kontrollida: Tagakarpe, põhja alust, mootori õlilekkeid, külmkäivitust ja kuumkäivitust, maximum pöördeid, käikude vahetust, 20a vanal autol rooli kulumist usaldada või jälgida??? Ei anna tarkust juurde. Tasub ÜV punkti minna ja lõtke kontrollida, eriti tagasilla reaktiivvarda kinnitust kere küljes. Omaniku jutt on alati roosiline. Sn 150 000 Km ei ole reaalne.


Soovitan ka pagassi koopa katete alla piiluda, ehk siis võib tekkida üllatus kui äkki auto kaldus ja amort salongis.
Tegelikult roostetab pea iga auto eesti teedel, kuna soola vastu ikka ei saa!

Diisli (55kW) ostu puhul tuleks kindlasti veenduda et mootor õli ei võtaks, ja kontrollida ka turbo lõtku(tõmba eemale külm koja lõdvik ja loksuta õrnalt võlli).


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron