Esimadaldus- Homemade

kui sa oled auto juures midagi ära teinud ja valmistanud sellest korraliku piltidega õpetuse siis jaga seda teistega siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Esimadaldus- Homemade

PostitusPostitas Sander147 » P Okt 18, 2009 3:19 pm

Mõtlesin, et kirjutan siia,eelkõige teadmiseks teistele kellel võib samasugune idee tulla.

Nimelt mõtlesin ükspäev et tahaks esiotsa autol madalamaks saada. Rahadega on alati selline asi nagu on. Sai siis odav variant võetud, mille all mõtlen relakat.
Töö juurest tõin vedru tõmmitsad,võtsin esiamordid kogu kompotiga alt ära. vedrud tõmmitsatega natuke kokku,et saaks nad amortide käest kätte. Siis relakaga üks keerd maha lõigatud. Täpselt üks keerd. Lõigatud kohta natuke nurga alla tehtud,et terav nurk amordi taldrikut alt ära ei sööks.
Uuesti kõik kokku,ja alla.

Üks keerd maha andis u. 30mm madaldust. Rohkem ei saa võtta,kuna siis on amort põhjas.

Teadmiseks teistele: EI SOOVITA sellist teguviisi. Esialgu on uus ja huvitav,kuid hiljem saad aru et laus lollus.Esiteks hakkavad amordid põhja käima pidevalt,mis teeb haiget amordikannudele ja patjadele. Ning väga ebamugav on sõita nii. Lisaks keeras amordid suht tuksi.Kuna pidevalt all asendis. kuskilt vaikselt üle sõites on huvitav iseenesest see shh-shh hääl.Mida teevad ka uued amordid.Lõpuks hakkas auto õõtsuma ja juhitavus halvenes märgatavalt.

Vahetades kogu amordi komplekti teiste vastu,sain ka teada,et amordipadja laagrid on omadega peetis.Lõtk oli meeletu.

Kahjuks tööst pildi materjali pole. Loodan et keegi seda järgi tegma ei hakka :D :D

Autoks Galant 91- minu avatar
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » P Okt 18, 2009 3:27 pm

Auk idees tekibki selle koha peal, et vedru on mingi vastupidavusega just täis pikkuses. Kui vedrul 1 keerd maha lõigata, siis loomulikult ei muutu auto ainult madalamaks, vaid ka pehmemaks. Mis on just vastupidine efekt sportvedrudele, mis peaksid juhitavust parandama auto jäigemaks muutmisega.

Et, ärge nii tehke! :)
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » P Okt 18, 2009 6:14 pm

Njah, igasuguseid aretusi võib teha :roll:
Lõpuks oleks ikkagi taskukohasem hankida mõned kasutatud madaldusvedrud või coiloverid.
Aga positiivne on see, et keegi ka avalikult selle arteusega kaasnevast halvast kogemusest siin räägib.

Vigadest õpitaksegi kõige paremini, peaasi, et need vead tervisele kuidagi ei hakkaks.

Kasutaja avatar
Rock88
Tösine huviline
Postitusi: 113
Liitunud: L Aug 30, 2008 7:53 pm
Asukoht: Tallinn/Läänemaa

Re:

PostitusPostitas Rock88 » P Apr 25, 2010 3:15 pm

Janar kirjutas:Auk idees tekibki selle koha peal, et vedru on mingi vastupidavusega just täis pikkuses. Kui vedrul 1 keerd maha lõigata, siis loomulikult ei muutu auto ainult madalamaks, vaid ka pehmemaks. Mis on just vastupidine efekt sportvedrudele, mis peaksid juhitavust parandama auto jäigemaks muutmisega.

Et, ärge nii tehke! :)


Niisiis, nagu sinu jutust aru saan, muutub verdu keerme mahalõikamisel pehmemaks, mitte jäigemaks ?
Ise arvasin samamoodi, aga kindluse mõttes võib ju ikka üle küsida :)
Lancer 1,6 83 kW, 1995 (oli)
Galant 2,0 100 kW, 1998 (on)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Esimadaldus- Homemade

PostitusPostitas Sander147 » P Apr 25, 2010 3:59 pm

Täpselt. Muutub pehmemaks.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Esimadaldus- Homemade

PostitusPostitas ökosohver » E Apr 26, 2010 8:04 pm

mitsude vedrud kui ma ei eksi on ju ni väheste keerdudega...et pehmemaks igal juhul... ainus mis haiget saab on amordid
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

tiitnato
Uus Kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: T Nov 08, 2005 8:03 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Esimadaldus- Homemade

PostitusPostitas tiitnato » P Juul 10, 2011 11:56 pm

ega vedru ei muutu iseeneset pehmemaks ! teda ei suruta lihtsalt piisava jõuga kokku mida on vaja vedru normaalseks tööks


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist

cron