Mõtlesin, et kirjutan siia,eelkõige teadmiseks teistele kellel võib samasugune idee tulla.
Nimelt mõtlesin ükspäev et tahaks esiotsa autol madalamaks saada. Rahadega on alati selline asi nagu on. Sai siis odav variant võetud, mille all mõtlen relakat.
Töö juurest tõin vedru tõmmitsad,võtsin esiamordid kogu kompotiga alt ära. vedrud tõmmitsatega natuke kokku,et saaks nad amortide käest kätte. Siis relakaga üks keerd maha lõigatud. Täpselt üks keerd. Lõigatud kohta natuke nurga alla tehtud,et terav nurk amordi taldrikut alt ära ei sööks.
Uuesti kõik kokku,ja alla.
Üks keerd maha andis u. 30mm madaldust. Rohkem ei saa võtta,kuna siis on amort põhjas.
Teadmiseks teistele: EI SOOVITA sellist teguviisi. Esialgu on uus ja huvitav,kuid hiljem saad aru et laus lollus.Esiteks hakkavad amordid põhja käima pidevalt,mis teeb haiget amordikannudele ja patjadele. Ning väga ebamugav on sõita nii. Lisaks keeras amordid suht tuksi.Kuna pidevalt all asendis. kuskilt vaikselt üle sõites on huvitav iseenesest see shh-shh hääl.Mida teevad ka uued amordid.Lõpuks hakkas auto õõtsuma ja juhitavus halvenes märgatavalt.
Vahetades kogu amordi komplekti teiste vastu,sain ka teada,et amordipadja laagrid on omadega peetis.Lõtk oli meeletu.
Kahjuks tööst pildi materjali pole. Loodan et keegi seda järgi tegma ei hakka
Autoks Galant 91- minu avatar