1. leht 1-st

Esimadaldus- Homemade

Postitatud: P Okt 18, 2009 3:19 pm
Postitas Sander147
Mõtlesin, et kirjutan siia,eelkõige teadmiseks teistele kellel võib samasugune idee tulla.

Nimelt mõtlesin ükspäev et tahaks esiotsa autol madalamaks saada. Rahadega on alati selline asi nagu on. Sai siis odav variant võetud, mille all mõtlen relakat.
Töö juurest tõin vedru tõmmitsad,võtsin esiamordid kogu kompotiga alt ära. vedrud tõmmitsatega natuke kokku,et saaks nad amortide käest kätte. Siis relakaga üks keerd maha lõigatud. Täpselt üks keerd. Lõigatud kohta natuke nurga alla tehtud,et terav nurk amordi taldrikut alt ära ei sööks.
Uuesti kõik kokku,ja alla.

Üks keerd maha andis u. 30mm madaldust. Rohkem ei saa võtta,kuna siis on amort põhjas.

Teadmiseks teistele: EI SOOVITA sellist teguviisi. Esialgu on uus ja huvitav,kuid hiljem saad aru et laus lollus.Esiteks hakkavad amordid põhja käima pidevalt,mis teeb haiget amordikannudele ja patjadele. Ning väga ebamugav on sõita nii. Lisaks keeras amordid suht tuksi.Kuna pidevalt all asendis. kuskilt vaikselt üle sõites on huvitav iseenesest see shh-shh hääl.Mida teevad ka uued amordid.Lõpuks hakkas auto õõtsuma ja juhitavus halvenes märgatavalt.

Vahetades kogu amordi komplekti teiste vastu,sain ka teada,et amordipadja laagrid on omadega peetis.Lõtk oli meeletu.

Kahjuks tööst pildi materjali pole. Loodan et keegi seda järgi tegma ei hakka :D :D

Autoks Galant 91- minu avatar

Postitatud: P Okt 18, 2009 3:27 pm
Postitas Janar
Auk idees tekibki selle koha peal, et vedru on mingi vastupidavusega just täis pikkuses. Kui vedrul 1 keerd maha lõigata, siis loomulikult ei muutu auto ainult madalamaks, vaid ka pehmemaks. Mis on just vastupidine efekt sportvedrudele, mis peaksid juhitavust parandama auto jäigemaks muutmisega.

Et, ärge nii tehke! :)

Postitatud: P Okt 18, 2009 6:14 pm
Postitas taavik
Njah, igasuguseid aretusi võib teha :roll:
Lõpuks oleks ikkagi taskukohasem hankida mõned kasutatud madaldusvedrud või coiloverid.
Aga positiivne on see, et keegi ka avalikult selle arteusega kaasnevast halvast kogemusest siin räägib.

Vigadest õpitaksegi kõige paremini, peaasi, et need vead tervisele kuidagi ei hakkaks.

Re:

Postitatud: P Apr 25, 2010 3:15 pm
Postitas Rock88
Janar kirjutas:Auk idees tekibki selle koha peal, et vedru on mingi vastupidavusega just täis pikkuses. Kui vedrul 1 keerd maha lõigata, siis loomulikult ei muutu auto ainult madalamaks, vaid ka pehmemaks. Mis on just vastupidine efekt sportvedrudele, mis peaksid juhitavust parandama auto jäigemaks muutmisega.

Et, ärge nii tehke! :)


Niisiis, nagu sinu jutust aru saan, muutub verdu keerme mahalõikamisel pehmemaks, mitte jäigemaks ?
Ise arvasin samamoodi, aga kindluse mõttes võib ju ikka üle küsida :)

Re: Esimadaldus- Homemade

Postitatud: P Apr 25, 2010 3:59 pm
Postitas Sander147
Täpselt. Muutub pehmemaks.

Re: Esimadaldus- Homemade

Postitatud: E Apr 26, 2010 8:04 pm
Postitas ökosohver
mitsude vedrud kui ma ei eksi on ju ni väheste keerdudega...et pehmemaks igal juhul... ainus mis haiget saab on amordid

Re: Esimadaldus- Homemade

Postitatud: P Juul 10, 2011 11:56 pm
Postitas tiitnato
ega vedru ei muutu iseeneset pehmemaks ! teda ei suruta lihtsalt piisava jõuga kokku mida on vaja vedru normaalseks tööks