ise tehtud efektiivne püsikiiruse hoidja

kui sa oled auto juures midagi ära teinud ja valmistanud sellest korraliku piltidega õpetuse siis jaga seda teistega siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

p2ka
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: E Aug 03, 2009 7:11 pm

ise tehtud efektiivne püsikiiruse hoidja

PostitusPostitas p2ka » T Aug 11, 2009 8:58 am

seda on lihtne ja odav teha ja sõidu mugavust tuleb ikka hulga juurde.
puurisin gaasipedaali üla otsa augu ( gaasi pedaalil peab olema kinnitus keskelet kui gaasi vajutad siis pedaali ülemine ots liigub salongi poole) ja panin sinna jalgratta käigu vaheti trossi otsa läbi ja stopri panin pedaali taha. nii et kui gaasi vajutad siis tross libiseb august edasi.käigu vahti kinnitasin istme kõrvale plastikute külge. trossi kõri panin rooli varda külge kinni. ja nüüd on nii et kui tõmban käiguvahetaja peale läheb gaasipedaal alla poole. asja miinus on see et kui pidurit või siduris vajutad jääb gaas peale aga ohtu korral ju pidur ja sidur töötavad lihtsalt pöörded jäävad peale.
Galant E/50

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » T Aug 11, 2009 11:14 am

selle vastu tee teist pidine sama süsteem. aint siduri pedaali külge.nii kui vajutad siis tirib käiguvahetit tagasi nulli poole.gaasi maha.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
zerowatt
liige
Postitusi: 168
Liitunud: R Okt 13, 2006 4:24 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas zerowatt » T Aug 11, 2009 2:00 pm

Pilte äkki?
Ärge uimerdage teel ees...

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » T Aug 11, 2009 2:09 pm

Tahaks ka seda mäkaiveri riistapuud näha huvi pärast :)

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

PostitusPostitas margusvk » T Aug 11, 2009 8:35 pm

See on umbes sama, kus üks mees tegi ärandamisvastase seade, ehk siis täpsemalt tähelepanu äratamise seade, kui keegi vööras autoga sõitma hakkab: Gaasi pedaaliga oli üheduses lüliti, mis pani auto helisignaali tööle, niiet kui sõidad, siis auto kogu aeg ja pidevalt tuututab. Võtad gaasi maha, siis on vait :D. Proovigu siis varas sellega sõita, kui auto kogu aeg lõugab :D
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

p2ka
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: E Aug 03, 2009 7:11 pm

:D

PostitusPostitas p2ka » K Aug 12, 2009 1:47 pm

pilte ma ei teinud siis kui seda külge panin aga ma võin nüüd teha ja mõni päev äkki üles panna ja ega seal suurt midagi näga ei ole lihtsalt jalgratta käiguvaheti ( mitte see mis on ümber leistang vaid see mis on toru peal) ja 10 cm trossi
Galant E/50

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

PostitusPostitas margusvk » K Aug 12, 2009 6:31 pm

See variant on kidńdlasti toimiv tasasel maal sõitmiseks. Vaevalt see asjandus tõusudel-langustel ühtlast kiirust hoiab. Aga noh, vast on abiks ikka.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

p2ka
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: E Aug 03, 2009 7:11 pm

:D

PostitusPostitas p2ka » N Aug 13, 2009 7:26 am

tõusudel ja langustel kõigub kiirus +- 5 KM/H
Galant E/50

Ise Tegi
Uus Kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: T Okt 09, 2007 9:14 pm
Asukoht: Võru

PostitusPostitas Ise Tegi » P Nov 08, 2009 8:54 pm

GAZ 66-l on ka midagi taolist, trossi ja kangikesega "püsikiiruse hoidja". :D :D

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » P Nov 08, 2009 9:32 pm

Ise Tegi kirjutas:GAZ 66-l on ka midagi taolist, trossi ja kangikesega "püsikiiruse hoidja". :D :D



Äkki on see pigem käsigaas?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
JanCoy
huviline
Postitusi: 71
Liitunud: T Mär 13, 2007 1:36 pm
Asukoht: Lõuna osariigid

PostitusPostitas JanCoy » R Nov 27, 2009 9:44 am

cartman kirjutas:
Ise Tegi kirjutas:GAZ 66-l on ka midagi taolist, trossi ja kangikesega "püsikiiruse hoidja". :D :D



Äkki on see pigem käsigaas?

ise tehtud - hästi tehtud :D
Mitsubishi Galanti 2.0 Wagon 98-
Klepsud: logod,lipud,sirmid - jancoy@hot.ee

ando
Uus Kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: T Sept 06, 2005 7:47 am
Asukoht: lõunaosariik

Re: ise tehtud efektiivne püsikiiruse hoidja

PostitusPostitas ando » E Mär 22, 2010 9:41 pm

Kas seda sinu trossi või pedaali miski elekronmagnet ei saa hoida.
Siis lisad paar tagastuslülitit piduri-siduri alla ja res nupu ka...


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist