autoks siis galant 96 aasta isend 2.0 101 kw
Pilte kahjuks ei teinud.
Auto ostes juba ei töötanud tulede pesurid.
Mingi päev polnud ajaga enam midagi peale hakkata, hakkasin siis uurima millest tingituna nad ei tööta.
Esimene asi kuulasin kas relee toimib, täitsa korras oli(klõpsis).
Siis otsisin ülesse pistiku(aknapesu vedeliku paagi juures) pistik lahti tester külge süüde siisse,tuled põlema ja teine kamraad vajutas nuppu vool täitsa olemas.
Siis selguski tõsiasi mootor tuksis.
Ei viitsinud aega raisata ja raha kulutada uue mootori otsimiseks kuna üldjuhul saab nad ikkagi tööle kui just maha pole põlenud.
Kõrvalistuja poolne esimene ratas alt ära, logar lahti ja seal ta pesitseski(pump).
Natukene rooste surma, et polt lahti tuleks aga ikkagi läks puruks(vitsaga peaks ettevaatlik olema suht habras teine roostes).
Pumpa sai veits meelitada ja natuke jõudu ka rakendada otse on vaja välja tõmmata.
Pump käes proovisin siis rootorit keerata näpitsatega ei midagi.
Hakkasin siis lammutama, seal pumbal on 3 kõrva need kruvikaga sirgeks ja sikutama umbes 45 min jamasin siis tuli lahti.
See mis sealt vastu vaatas oli puhas rooste.Rooste surm kätte(mitte tavaline aerosool seekord lahjendatud fosfor happe poes müügil)
pintsliga peale kui rooste enam vähem maha pestud siis liivapaberiga ka nats nühkida.(mingi 1-1,5 h läks puhastamiseks suht palju roostet ikka)
Harjad ja mingisugune kontakt ka puhtaks tehtud, siis sai kokku selle lappida.
Algul juhtmed taha ja pumpp vee topsi (0,5 l) toimis väikse ajaga oli tops tühi.
Siis kogu see krempel kokku tagasi keeratud ainult üks uus polt ja mutter koos seibidega läks, mille ma puruks olin keeranud.
Kulud: 3-3,5 h oma aega (hindamatu kuidas kellegile)
1 mutter 2 seibi 1 polt ( sahtlist 0 kr)
rooste surm oli olemas 0kr
0,5 liitrit vett ei oska öelda palju maksab igas regioonis erinev
plast tops mis oli jäänud viimasest õlle joomisest 0 kr
üks nupu vajutus sõbra poolt sain ühe õllega hakkama 12kr