Nonii... lugu sai siis alguse sellest, kui avastasin, et punnil tagaluugi lukku väljast avada ei õnnestu - võti lihtsalt ei keera lukku ning ka peale luku laialilammutamist, määrimist ja puhastamist tuli lihtsalt konstanteerida fakti, et tegu on lihtsalt augutäitega.
Kuna ainult seest trossist tirimist ei usalda, siis tekkis mõte süsteem dubleerida ning elegantne oli seda teha elektriga. Algul tekkis mõte kasutada lihtsalt kesklukumootorit, aga kuna sellele oleks vaja olnud pisike juhtplokk ehitada, siis langes valik vanale heale ja läbiproovitud solenoidile.
Pisut ebay-s ringi kondamist ja 24$ vaesemaks jäämist ning ca. nädalake ootamist hiljem oli kõik vajalik olemas ning nädalavahetusel sai ka külge kruvitud. Ehk siis kogu protsess - tuleb välja raalida, kuidas lukk toimib, paigaldada lähedusse solenoid, kinnitada tross luku külge, vedada solenoidi miinus kerre, teine juhe lülitini, lülitist juhe edasi kaitsmeplokki ja nautida töötavat lahendust. Ainus peavalu oligi solenoidi kinnitamine, aga Coldil on õnneks tagapaneelis isegi sobiv auk juba tehase poolt olemas - vaja oli ainult kummipuksi, mille vahendusel solenoid kinnitada kere külge ja leida õige asend, et tross sirgelt jookseks. Hetkel on võetud vool ajutiselt sigaretisüütaja kaitsme alt, ehk siis luugi elektriga avamiseks peab süütevõtme nõksu sisse keerama. Lähiajal teen selle süsteemi ümber, võtan voolu mõnelt püsivalt voolu all olevalt ahelalt (ideid, peale raadio mälutoite?) ja lülitiga paralleeli läheb ka relee, mille saab alarmi väljundisse ühendada, ehk siis luugi lukk peaks hakkama avanema ka puldist.
Pilti kahjuks ei tulnud pähe paigaldamise hetkel teha, aga kui mingil põhjusel pean polstri maha uuesti võtma, siis luban, et saate ka pilte