Jaan Tatikas soovitab.

kui sa oled auto juures midagi ära teinud ja valmistanud sellest korraliku piltidega õpetuse siis jaga seda teistega siin.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Jaan Tatikas soovitab.

PostitusPostitas Sigma » E Dets 06, 2010 9:04 pm

Sander147 kirjutas:Eks igaüks teab ise kuidas oma autot korras hoida ja hooldada. Kui üldse hooldada. Enamus siiski lükkavad heal juhul klaasidelt lume maha ja siis lendavad liiklusesse teistele sisse sõitma, kuna kahjuks-kahjuks ei näe ju klaasidest välja, pidurid külmunud ning on lihtsalt idioodid. Kõik on hommikust õhtuni väga hästi aru saada.

Minu pidurid ei külmu kinni, kuna viskasin ikkagi tosooli peale. EI KÄI IGAS PARKLAS JA TANKLAS PEALE VISKAMAS :mrgreen: :mrgreen: Kõigest kord nädalas töökojas.

Lihtsalt väike soovitus, et pärast mitte nutta, kui ta peaks mu autole tagant sisse sõitma :evil:


ot misasja, pidurid külmunud :lol: :D , räägi kuidas see puht teoreetiliselt juhtuda saab näiteks ketaspiduritega autol, see on täiesti võimatu, mis sa räägid et kolvid külmuvad oma pesadesse ära, naljatilk või siis kettad külmuvad ära :D :lol: ?????

nad saavad kinni jääda aa see pole otseselt külmumisega seotud, talvel pole eriti pidurdusjõudu vaja
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Jaan Tatikas soovitab.

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 06, 2010 9:25 pm

Ära hakka jälle oma teooriat siin jahuma.

Kui sa võtad oma auto garaažist, siis muidugi ei tea millest jutt käib.
Loogish, et pidurivedelik ei külmu meie kliimas ära. Kinni jäämine on ka teine asi, siis kui kolb ei liigu ei edasi ega tagasi rooste ja hooldamatuse taga järjel.

Edasine arutelu on ka pointless, pigem tao peaga vastu seina. On ka rohkem kasu. :mrgreen:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Jaan Tatikas soovitab.

PostitusPostitas jyrgen72 » T Dets 07, 2010 11:21 am

Kuna me teame, et tosoolil on ka määrdeomadused ja nii piduriketas kui ka piduriklotsid peavad olema efektiivsema toimimise tagamiseks puhtad igasugustest õlidest ja rasvadest, siis sellest ka ainult üks küsimus:
et kui nüüd talv otsa neid pidureid tosooliga määrida, siis kuidas me hakkame saama seda autot pidama, kui lumi läind on ja pidurdusjõudu suuremat on vaja???
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Jaan Tatikas soovitab.

PostitusPostitas jackpuuk » T Dets 07, 2010 12:06 pm

jyrgen72 kirjutas:Kuna me teame, et tosoolil on ka määrdeomadused ja nii piduriketas kui ka piduriklotsid peavad olema efektiivsema toimimise tagamiseks puhtad igasugustest õlidest ja rasvadest, siis sellest ka ainult üks küsimus:
et kui nüüd talv otsa neid pidureid tosooliga määrida, siis kuidas me hakkame saama seda autot pidama, kui lumi läind on ja pidurdusjõudu suuremat on vaja???

Päris pikalt ootasin seda küsimust :twisted:.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Jaan Tatikas soovitab.

PostitusPostitas jyrgen72 » T Dets 07, 2010 12:22 pm

jackpuuk kirjutas:
jyrgen72 kirjutas:Kuna me teame, et tosoolil on ka määrdeomadused ja nii piduriketas kui ka piduriklotsid peavad olema efektiivsema toimimise tagamiseks puhtad igasugustest õlidest ja rasvadest, siis sellest ka ainult üks küsimus:
et kui nüüd talv otsa neid pidureid tosooliga määrida, siis kuidas me hakkame saama seda autot pidama, kui lumi läind on ja pidurdusjõudu suuremat on vaja???

Päris pikalt ootasin seda küsimust :twisted:.


No üks loll ju peab ikka olema kah, kes tahab nagu targemaks saada :D, st. et mina :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Jaan Tatikas soovitab.

PostitusPostitas jackpuuk » T Dets 07, 2010 3:06 pm

Sandril on siiski mõnes mõttes õigus, külmaga liikuma hakates on auto ikka suht "kange", pidurid on uimasemad, siduripedaal tükib kah venima, roolivõim on kah natuke kehvema toimimisega, käigud ei lähe nii lõdva randmega sisse. Automaadi puhul on vahetused järsemad, ega taha alati korrektselt toimida (see on küll tavaliselt hoolduse viga :wink:).
Auto korrapärane hooldus pole priiskamine, nagu pole koonerdamine kokkuhoid.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Jaan Tatikas soovitab.

PostitusPostitas Sander147 » T Dets 07, 2010 7:16 pm

Ega sa siis kettale ja klotsile ei pea seda peale loopima.
Hetkel tosoolitamisest möödas 10 päeva. Veljed puhtad, pidama saab ka ilusti.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: Jaan Tatikas soovitab.

PostitusPostitas jyrgen72 » T Dets 07, 2010 11:00 pm

Sander147 kirjutas:Üks soovitus, kui ei taha, et pidurid kinni jääksid, ära külmuksid ja veljed lund paksult täis oleksid, mis pärast sõites vibratsiooni tekitaks.

Visake tosooli velgedele ja suportidele. Muidugi mitte maja ees, vaid betoon põrandal, kust liigne pärast kokku korjata.

Aga kuidas annab niimoodi supordile tosooli visata, et see klotsideni ei jõua??? Ja ka ketas nagu läheb supordi vahelt läbi ju.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Jaan Tatikas soovitab.

PostitusPostitas Sander147 » K Dets 08, 2010 8:27 am

Oh teid teoreetikuid.
Kõige pealt proovige, siis küsige. Ega keegi ei sunni teid. Võite ju pärast brake cleaniga puhtaks pesta, kui läks kuskile kuhu ei sobinud.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Jaan Tatikas soovitab.

PostitusPostitas jaan mmc » R Dets 10, 2010 9:21 pm

Kõhualune, seal vaadake üle piduri-kütusetorud ja katke need mingi paksema ollusega(hetkel ei tea ise kah, mis see täpsemalt olema peaks, vanu asju enam pole, uute suhtes peab uurima). Tõmmake kasvõi mingi paksema õliga kokku, vältige kummikaitsete mäkerdamist.

Hoiatus kummikaitsete määrdekartlikusest on vale. Väga suur osa piduri kolbide, liugurite kinniroostetamistest ja sarniiride hävimisest leiab aset korosiooni tekimisest tihendite/metallosade puute/töö pinnale. Veermiku jms. pidevalt veega kokkupuutuvatele tihenditele ja nendega kokkupuutuvatele metallosadele tulevad määrdeained vaid kasuks. Soovitaks enne määrdeaine pealekandmist veenduda, selle kummi mitte kahjustavates omadustes, sest no uste tihendid tõesti suvalist õli ei talu.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Jaan Tatikas soovitab.

PostitusPostitas ökosohver » N Mär 03, 2011 11:59 pm

nagu iga kevad mehed teevad.kisut k6ik pulkadeks ja määrid yle... veits kilplase töö on aga ise teen iga kevad väikse laialilammutuse enne ylevaatust, on tolku olnud.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

Re: Jaan Tatikas soovitab.

PostitusPostitas muffik » R Mär 04, 2011 10:02 am

tosooli supordile-sai ise proovitud kuna 1 tagumine rattas keeldus ringi käimast ,vedades lahti ei kangutanud,sai surgitud korralikult lumest ja jääst,oli juba selline tunne et hakka rattast ää keerama.siis tuli meelde see tosooli teema,coca pudelisse auk korki ja pritsisin vahele ----5 minuti pärast ma sõitsin ringi :lol: kuigi eelnevalt olin pool tundi jamanud.
loo moraal tehke mis tahate :lol:
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist

cron