Galantil kadus vool

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

etukas

Galantil kadus vool

PostitusPostitas etukas » E Okt 12, 2009 8:04 am

Selline juhtum siis et Galantil kadus sõidu ajal vool ära. Laadisime aku ära ja läheb käima, aga mootori pöörded on alguses 2500. Kas võib olla asi selles et genekas ei lae või on midagi muud?

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » E Okt 12, 2009 8:20 am

Võib olla sellest küll, et ei lae. Tester oleks siinkohal abiks, laadimine võiks olla 13-14V.

Võid proovida ka nii, et mootri käimise ajal 1 aku klemmidest korra maha võtta ... kui pill seisma jääb, siis on suht tõenäoline et genekast midagi ei tule.

Terv
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

etukas

PostitusPostitas etukas » E Okt 12, 2009 7:35 pm

jah, nii ongi, et genekas ei lae. seega oleks nüüd uut vaja. ootan pakkumisi

klv
liige
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 06, 2007 7:21 pm
Asukoht: tartu

PostitusPostitas klv » E Okt 12, 2009 10:09 pm

Rahu siis nüüd-ega sellepärast kohe uute genekat vaja ole... 8) Arvatavasti on sul lihtsalt harjad koos releega läbi... Ja genekat kontrollisid ikka testriga geneka enda tagant? mitte aku juhtmest? Võibolla andis vooluliini peal lihtsalt mingi ühendus otsad (kaitse,pistik?)...
galant 2,5 v6 :D

onuwoody
Uus Kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: K Juul 15, 2009 7:27 pm
Asukoht: Jõgevamaa

PostitusPostitas onuwoody » T Okt 13, 2009 12:27 am

Seisin just laupäeval sama probleemi ees- poe parklas auto ei käivitu, aku tühi. Testriga pisut mõõtmist, asi selge genekas ei lae.Ei jäänudki muud üle kui pühapäeva hommikul maapind härmas kortermaja hoovis muterdasin geneka maha, toas lammutasin algosadeks ja asi selge- harjad kulunud. Tuttava käest saadud kojameeste mootorist vms saadud harjadest viilisin paraja mõõduga harjad valmis, tinutasin külge, genekas kokku tagasi ja õhtul 21.30kottpimedas hoovis lõpetasin generaatori auto külge tagasi monteerimise. Nüüd laeb nagu vana mees, laadimispinge 14,2V. Elu esimene geneka lammutus, avastamisrõõmu ja närvikulu oi kui palju aga nüüd endal süda rahulet ei tormanud kohe uut ostma.
Loo moraal: kui pappi on, vea teenindusse kus tehakse korda. Kui raha vähe ja võimalust endal teha siis tasub kindlasti oma silmaga asi üle vaadata.

etukas

PostitusPostitas etukas » T Okt 13, 2009 7:18 am

:D ei no jah, eks ta saigi ikka lahti võetud ja siis selgus et ikka oleks uut vaja

onuwoody
Uus Kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: K Juul 15, 2009 7:27 pm
Asukoht: Jõgevamaa

PostitusPostitas onuwoody » T Okt 13, 2009 7:48 am

Jaga kogemusi, mis leidsid seest?

etukas

PostitusPostitas etukas » T Okt 13, 2009 8:16 am

pingeregulaator on õhtal, aga tõenäoliselt on ka dioodiplokk viga saanud ja seega tuleb odavam vahetada välja terve kupatus, sest nende remontimine läheb kalliks.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist

cron