5. leht 8-st

Postitatud: R Juun 01, 2007 2:24 pm
Postitas Judas Priest
Sama lõhn oli nagu vanal Radiotehnika võimul kui see lahti muukida. Kõik vanad elektroonika seadmed ajavad sellist hõngu, erilist mädanenud raibet sealt ei tule.

Postitatud: R Juun 01, 2007 2:30 pm
Postitas Bullet
Judas Priest kirjutas:Ma ikka uurisin ja puurisin, ning ei märganud kuskil mingit löga ega paisumist.
Kondekad ostsin Pärnu Tevalo esindusest.


aga äkki on su autol olnud tore eelmine omanik kes on sul need kondekad juba ära vahetanud????
ei või ju kunagi teada tegelikult.

Postitatud: R Juun 01, 2007 3:09 pm
Postitas galtz
bullet kirjutas:
Judas Priest kirjutas:Ma ikka uurisin ja puurisin, ning ei märganud kuskil mingit löga ega paisumist.
Kondekad ostsin Pärnu Tevalo esindusest.


aga äkki on su autol olnud tore eelmine omanik kes on sul need kondekad juba ära vahetanud????
ei või ju kunagi teada tegelikult.


Good thinking. Ei jah, tegelikult on nii, et see kondede vahetus teema tuli ameerikast, kus tänu kliimale autod peavad kauem vastu, ehk siis talve nii väga ei ole.. Ja seal need autod ikkagi saavad jälle rohkem kuumust jne jne. Ja neil siis vast rohkem need ajud läbi läinud, üldiselt jah paanikaks pole põhjust, kuid ära vahetamine ei killi ju ka tegelt:P

Seega 50:50 värk:P

Postitatud: R Juun 01, 2007 3:52 pm
Postitas morgan
Sama meelt et, enne ikka vahetada kui mitte vahetada kuna rahaliselt on see tühiasi aga kusagile teele jääda pole just tühi asi.

Postitatud: R Juun 01, 2007 3:54 pm
Postitas galtz
morgan kirjutas:Sama meelt et, enne ikka vahetada kui mitte vahetada kuna rahaliselt on see tühiasi aga kusagile teele jääda pole just tühi asi.


Pluss siis veel, et kui kondede pärast teele jääd, tuleb otsida uus aju, mis ei pruugi sugugi lihtne olla :(

Postitatud: R Juun 01, 2007 4:07 pm
Postitas Judas Priest
bullet kirjutas:
Judas Priest kirjutas:Ma ikka uurisin ja puurisin, ning ei märganud kuskil mingit löga ega paisumist.
Kondekad ostsin Pärnu Tevalo esindusest.


aga äkki on su autol olnud tore eelmine omanik kes on sul need kondekad juba ära vahetanud????
ei või ju kunagi teada tegelikult.

Pealtnäha täiesti originaal.
Kui ta just osav maskeerija polnud ,et oskas kõik jäljed eemaldada.

Postitatud: R Juun 01, 2007 10:05 pm
Postitas Bullet
Judas Priest kirjutas:
bullet kirjutas:
Judas Priest kirjutas:Ma ikka uurisin ja puurisin, ning ei märganud kuskil mingit löga ega paisumist.
Kondekad ostsin Pärnu Tevalo esindusest.


aga äkki on su autol olnud tore eelmine omanik kes on sul need kondekad juba ära vahetanud????
ei või ju kunagi teada tegelikult.

Pealtnäha täiesti originaal.
Kui ta just osav maskeerija polnud ,et oskas kõik jäljed eemaldada.


äkki ostsid auto MacGaiveri käest..... see mees teeb ju tati, ajalehe ja tahtejõuga imesid :lol:

Postitatud: R Juun 01, 2007 10:09 pm
Postitas Bullet
kuulge tegelikult te hirmutasite mind nii ära selle jutuga, et keps väriseb preagu ja öösel näen ka täna kindlasti horrorit :D
mul ju USA galant (väisite et need põlevad veel eriti ilusa leegiga) ja ka need kondekad vahetamatta..... et küsimus siis selles kas nad võivad siis ka läbi kärsata kui auto seisab (aku ju on peal ja vool on autos sees),
või läheb siis ainult põlema kui sõidad????

Postitatud: R Juun 01, 2007 11:16 pm
Postitas galtz
bullet kirjutas:äkki ostsid auto MacGaiveri käest..... see mees teeb ju tati, ajalehe ja tahtejõuga imesid :lol:


Krt, see nädalakild :lol: :lol: :lol: http://kopli.pri.ee/failid/img_44441d3f4764e.jpg

Postitatud: R Juun 01, 2007 11:19 pm
Postitas galtz
bullet kirjutas:kuulge tegelikult te hirmutasite mind nii ära selle jutuga, et keps väriseb preagu ja öösel näen ka täna kindlasti horrorit :D
mul ju USA galant (väisite et need põlevad veel eriti ilusa leegiga) ja ka need kondekad vahetamatta..... et küsimus siis selles kas nad võivad siis ka läbi kärsata kui auto seisab (aku ju on peal ja vool on autos sees),
või läheb siis ainult põlema kui sõidad????


EI :D põlema nad ei lähe, nimelt kondede sees hape ja kui nad ära küpsevad, siis hakkavad tilkuma su boardi peale, ehk siis sul kiip ära sulab + mõned kontaktid lühisesse ajab, nii et hommikul sul auto haiseb surnud kala järgi ja siis käivitub nii, et kojamehed käima lähevad :evil:
Aga, noh üldiselt kordan, et suht väga väga hull teema pole.. Vana su auto üldse on? Sest nagu mis tüüpi aju sul üldse on, kusagil teema alguses peaks olema, et mis ajud täpsemalt pidid fufflid olema.. Aga nu, kui autost hoolid, siis võid ju ikkagi nad ära vahetada:P Korralikul tüübil seda teha lased, siis pole mitte midagi kaotada ju ka:P

Postitatud: R Juun 01, 2007 11:59 pm
Postitas Bullet
galtz kirjutas:
bullet kirjutas:kuulge tegelikult te hirmutasite mind nii ära selle jutuga, et keps väriseb preagu ja öösel näen ka täna kindlasti horrorit :D
mul ju USA galant (väisite et need põlevad veel eriti ilusa leegiga) ja ka need kondekad vahetamatta..... et küsimus siis selles kas nad võivad siis ka läbi kärsata kui auto seisab (aku ju on peal ja vool on autos sees),
või läheb siis ainult põlema kui sõidad????


EI :D põlema nad ei lähe, nimelt kondede sees hape ja kui nad ära küpsevad, siis hakkavad tilkuma su boardi peale, ehk siis sul kiip ära sulab + mõned kontaktid lühisesse ajab, nii et hommikul sul auto haiseb surnud kala järgi ja siis käivitub nii, et kojamehed käima lähevad :evil:
Aga, noh üldiselt kordan, et suht väga väga hull teema pole.. Vana su auto üldse on? Sest nagu mis tüüpi aju sul üldse on, kusagil teema alguses peaks olema, et mis ajud täpsemalt pidid fufflid olema.. Aga nu, kui autost hoolid, siis võid ju ikkagi nad ära vahetada:P Korralikul tüübil seda teha lased, siis pole mitte midagi kaotada ju ka:P



Auto on 95 aastast DSM Galant 2,4 ES.... mis tüübi aju on seda ei tea... selline mis seda 2,4 liitrist uskat edasi ajab :D
ja autost hoolin väga kohe nii väga et olen sinna juba ca. 65 kilo sisse matnud ja mingi ca. 250 kilo läheb veel ;) kui piss peast ära ei lähe juhuslikult :D

aga seistes siis ei lähe nad hapuks kalaks seal või??? vat se aju asi on ainuke nõrk koht mul mitsude juures :)

Postitatud: L Juun 02, 2007 7:33 am
Postitas galtz
Tead, sulle soovitaks kohe hoopis mingi progretav aju, et saad paar kw ehk juurde + ei oleks autoaju see kõige nõrgem koht :wink:

Aga, nende kondede jama pidavat tulema, kas liiga külmas kliimas või liiga kuumas kliimas. Kõige hullem just siis, kui mõlemat saab(vägagi Eesti selleks loodud, kus suvel palav ja talvel väga külm).

Aga ajudega oli nii, et siin lehel oli ennem sellest nagu teemat: Siit. Kuid enam seda seal pole ja endal vist koopiat ka ei ole :(

Aga! Kui vaadata teemas veidi tagasi, näiteks nagu seda kõige esimest posti:D
tegemist siis teada tuntud mitsu ajudega (Galant, Lancer ...) kuni 1994 aasta, mis kõik on määratud surmale kui neid ümber ei ehita

Et kui sul 1995, siis äkki jääb ellu :wink:

Postitatud: P Dets 02, 2007 8:14 pm
Postitas tonis0107
Lugesin põhjalikult selle teema läbi ja olen ka sama portsu otsa sattunud vist.Aga mul väljendub asi vähe teisiti. Tegemist on 1991 aasta lancer GTI-ga.Muidu auto isenesest töötab aga paneb kütet toplet peale. kütuse kulu on ikka meeletu. Sain koolis juhuslikult diagnostikas käidud ja veaks arvata ka aju olevat. Sai siis aju maha võetud ja tuli välja et kondensaatorid olid juba vahetatud aga vist vähe väiksed pandud .Kas keegi oskab öelda kas on need kondekad on ka seotud kütusekuluga. isenesest poleks paha need ära vahetada aga kas viga seal ikka peitub. Kui äkki keegi teab öelda kui suured seal käivad endal skeemi pole kahjuks.

Postitatud: T Aug 18, 2009 2:55 pm
Postitas VRK
Juba vana teema aga abiks ikka. Oli kah probleeme pajero ajuga. Lihtsalt üks hetk enam ei käivitunud. Sai uuritud ja puuritud ning selgus, et aju enam ei tee seda mida peab. Sai käidud erinevate spetside juures. Kes ei leidnud viga ja kes küsis hinge hinda. Lõpuks lugesin seda teemat ja viisin aju elektroonikute (üks tore koht kus parandatakse telekaid ja muud sellist tehnikat) kätte. Seletasin veel, et kontrollige neid kondekaid. Tulemus oligi, et kondekal mahlad väljas ja rajad läbi söövitatud. Väliselt ei paistnud midagi silma aga puruks nad olid. Küsisid 520.- eeku ja asi nagu uus. Ärge tormake kohe raha raiskama. Mõõtke kondekad üle ja võite pääseda vähemaga.

Tänud!

Postitatud: T Aug 18, 2009 3:41 pm
Postitas cartman
Väike reklaam a siinsete heaolu nimel(loodan et ei kustuta mu posti). Mul vend, tartus, võib seda tööd vabalt teha. Minu autode ajud kõik yle käinud ja paaril tuttavalgi(just see mitsu tyypviga, kondekad). Ex kui kellegil huvi kysige kontakti

Postitatud: T Aug 18, 2009 6:52 pm
Postitas jaan mmc
cartman kirjutas:Väike reklaam a siinsete heaolu nimel(loodan et ei kustuta mu posti). Mul vend, tartus, võib seda tööd vabalt teha. Minu autode ajud kõik yle käinud ja paaril tuttavalgi(just see mitsu tyypviga, kondekad). Ex kui kellegil huvi kysige kontakti


Kas lõppnud ajule kah eluvaimu sisse oskab puhuda ?

Postitatud: T Aug 18, 2009 8:21 pm
Postitas cartman
Ta tglt ei tegele ajudega, ta muu peene elektronika mees(mitte auto). Aga kuna ma teda enda muredega tyydanud siis minu asju ta on teinud. Jaan, räägi lähemalt , mis murex . Edastan ja vaatan , mis ytleb/räägib.

Postitatud: T Aug 25, 2009 12:28 am
Postitas meelis11
Ma kiskusin ka ECU maha, kuna ebaloogiliselt tulevad veakoodid panid kahtlema aju seisukorras.

Mis ma siis nägin? Täpselt sama jupp on kärsanud, nagu siingi jutuks
http://www.dsmtalk.com/forums/showthread.php?t=197278

Siin üks soomekeelne link ka aju kärssamise ja kondeda vahetuse teemal:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/wi ... n_toiminta

Sümtomid aga sellised nagu siin lehel:
http://motoguys.com/symptoms/

Huvitav on aga see, et mul ju vabalthingav, seega seda driver kiipi ei peaks seal üldse olema. (või siis on peal aga ei kasutata?)
IC106 is Boost Control and Fuel Pressure solenoids(turbo only)

Kondesaatorite alla ei ole veel pilku heitnud, kuid nende ümbruses suuri lekkeid ei paistnud igatahes. Ka selle kiibi alune ei ole eriti hullult kärsanud, trükkplaadi tagaküljelt ainult ühe jala ümbrus on pruunikas. Auto andis aga errori tulukest ja külmast peast ei taha vahel käivituda.

Kas kellelgi on üle tuksis aju, mille pealt mõistliku hinna/õllede eest saaks võtta selle M5269L driver chipi?

Postitatud: T Aug 25, 2009 6:32 pm
Postitas jaan mmc
cartman kirjutas:Ta tglt ei tegele ajudega, ta muu peene elektronika mees(mitte auto). Aga kuna ma teda enda muredega tyydanud siis minu asju ta on teinud. Jaan, räägi lähemalt , mis murex . Edastan ja vaatan , mis ytleb/räägib.


Mure on lihtne nimelt mul seisab töö juures paar vanema Lanceri aju milledest on teada vaid seda et need ei toimi aga kuna neid lammutustes napib oleks vaja kedagi kes suudaks katkiseid parandada, olgu või osaliseltki st. lihtsamaid vigu kõrvaldada või diagnoosida. Pärnu elektroonika firmadest paraku sellele probleemile lahendusi ei pakuta :x

Postitatud: K Sept 02, 2009 10:04 pm
Postitas andu123
Kui kondekad on juba lekkind ja neid vahetama hakata siis kuidas saaks seda mõksi eemaldada mis trükiplaadile on immitsend?Ja kui komponentide vahetamiseks läheb siis kuidas ma saaks teada nende andmeid.