Mitsubishi ajude ennetav remont

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Nusta
Tösine huviline
Postitusi: 245
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas Nusta » L Mai 29, 2010 10:19 pm

Ei ole veel kuulnud et diislite ajudel selline jama peaks olema, niiet et mina sinu asemel ei muretseks.
Parimat,
Raigo

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx
Kontakt:

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas cartman » P Mai 30, 2010 9:31 am

Kondekas on kondekas, olgu auto bensiini, diisel või raketi mootoriga. Pigem liigub diisleid lihtsalt vähe ringi protsentuaalselt bensukatega. Ma laseksm küll aju üle vaadata, isegi need probleemsed kondekad välja vahetada. See tööraha on mega väike ja kondekas võib olla ka nii läbi, et väliselt mingeid märke pole. (omad kogemused)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

OnuJack
huviline
Postitusi: 53
Liitunud: T Mai 25, 2010 4:04 pm
Asukoht: Taani, Eesti (Kuressaare, Viljandi, Tallinn, Tartu)
Kontakt:

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas OnuJack » P Mai 30, 2010 4:42 pm

selge siis - peab selle asja ära tegema siis :)

cartman kirjutas:Kondekas on kondekas, olgu auto bensiini, diisel või raketi mootoriga. Pigem liigub diisleid lihtsalt vähe ringi protsentuaalselt bensukatega. Ma laseksm küll aju üle vaadata, isegi need probleemsed kondekad välja vahetada. See tööraha on mega väike ja kondekas võib olla ka nii läbi, et väliselt mingeid märke pole. (omad kogemused)
kõik on mööduv ;)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4504
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas Zafari » P Mai 30, 2010 4:56 pm

kullakesed kus teie arvates 20 aastat vanal diislil see aju olema peaks?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Nusta
Tösine huviline
Postitusi: 245
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas Nusta » E Mai 31, 2010 12:06 am

Zafari kirjutas:kullakesed kus teie arvates 20 aastat vanal diislil see aju olema peaks?

Kui ma enda 89 aasta diislit lammutasin leidsin ma sellised juhtplokid. Mille jaoks neid vaja on, seda ma ei tea.
MD121767
K8T77571
9417
Pilt
ELC18DSNL
MD730765
X4T33172
9107
Pilt
Parimat,
Raigo

OnuJack
huviline
Postitusi: 53
Liitunud: T Mai 25, 2010 4:04 pm
Asukoht: Taani, Eesti (Kuressaare, Viljandi, Tallinn, Tartu)
Kontakt:

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas OnuJack » E Mai 31, 2010 11:12 am

Nusta info põhjal:

väike otsing netist andis tulemuseks:
MD121767 - CONTROL UNIT,GLOW PLUG (kuna juba 89a. masinal mingi plokk olemas, siis suure tõenäosusega on ka 93a masinal olemas ja vb olla midagi väheke keerulisemat juba - eks tuleb lammutada, et oletust kontrollida)

MD730765 - CONTROL UNIT,A/T (seda minu kärul vast ei ole, kuna oletan et see on automaatkastiga seotud)

Nusta kirjutas:
Zafari kirjutas:kullakesed kus teie arvates 20 aastat vanal diislil see aju olema peaks?

Kui ma enda 89 aasta diislit lammutasin leidsin ma sellised juhtplokid. Mille jaoks neid vaja on, seda ma ei tea.
kõik on mööduv ;)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4504
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas Zafari » E Mai 31, 2010 5:11 pm

CONTROL UNIT,GLOW PLUG juhib suure tõenäosusega lihtsalt eelsüüteküünalde tööd veidi vastavalt mootori temperatuurile jne. sellist pritse aju nagu väga uutel diislitel ei ole kohe kindlasti mitte.

control unit A/T on automaatkasti aju ja ei puutu mootorisse
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas MeelisV » E Mai 31, 2010 7:10 pm

zafari jutt õige - vanad diislid olid lihtsalt mehaanika peal - elektrooniliselt avati vaid kütuse klapp pumbas ja ülejäänud käis toore jõuga
on autosid kus on võimalik isegi aku maha keerata kui mootor töötab - sest tööks vajalik on vaid pisike vool pisikesele klapile mille genekas otse toodab ja ....
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
Judas Priest
Tösine huviline
Postitusi: 146
Liitunud: T Juun 20, 2006 7:27 pm
Asukoht: Pärnu, viimaselajal Võru.

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas Judas Priest » R Juun 17, 2011 7:17 pm

Nii vahetasin kondekad aga autole ei meeldi - plõks, plõks, plõks. Lasin aju vähe spetsimal üle vaadata ning uuesti teha aga ikka samas. Mis nüüd? :)

Ei aja mootorit ringi ka. Samas muidu süüte peal kõik asjad toimivad, kõik targad lambikesed mis midagi näitavad ei tee midagi iseäralikku.

Kas on mingi eriti kaval kaitse kuskil? Enamus vaatasin üle ning ainukesed kaitsmed mis märgistuse järgi kuidagi ignitioniga seotud olid olid aku juhtme küljes ning need korras.
Salongis ei ole üldse vist eriti tarku kaitsmeid, ainult wiperid, tuled, horn jne.

Kas "led diagnostika" võiks mulle midagi öelda?

Muidugi kõige hullem on see, et ma mitu nädalat ei sõitnud sellega ning enne inimkatseid ka ei proovinud kas töötab :?
Võibolla tasuks aku ka üle vaadata? Samas tuled ja tule klapid töötavad.

Kas aju metallist kest peaks ka massi ühendatud olema? Iga kord sinna auku toppida on väga keeruline ja praegu lihtsalt lebab vaiba peal.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx
Kontakt:

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas cartman » R Juun 17, 2011 8:02 pm

Kas vahetasid kõik kondekad ära? kas spetsil kondekate mahtu lasid mõõta? aju ei pea olema massis.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Sander147
klubi liige
Postitusi: 3714
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas Sander147 » R Juun 17, 2011 8:13 pm

Lugege ka mis inimene kirjutab.

Kui mootor ka ringi ei käi,siis pole asi üldse ajus. :shock: :shock: :shock: :shock:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
Judas Priest
Tösine huviline
Postitusi: 146
Liitunud: T Juun 20, 2006 7:27 pm
Asukoht: Pärnu, viimaselajal Võru.

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas Judas Priest » R Juun 17, 2011 8:13 pm

cartman kirjutas:Kas vahetasid kõik kondekad ära? kas spetsil kondekate mahtu lasid mõõta? aju ei pea olema massis.
Ei lasknüd mõõta. Ei usu, et 2 paari kondekaid järjest vale mahtuvusega on.
Muide see spets oli sinu vend 8)

Homme vaatan üle: aku juhtmed, kõik muud juhtmed mis seal ecu läheduses on, mõõdan voltmeetriga aku üle.
Sellesuhtes, et Check Engine tuli põles täiesti edukalt nagu ikka. Tavaliselt kui suurem cräpp elektrisüsteemiga on siis see peaks mitte põlema.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx
Kontakt:

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas cartman » R Juun 17, 2011 8:16 pm

Just rääkis jah ja ytles , et eks omad vitsad peksavad(vb keerasid ise oma targa peaga asja pe..e)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Judas Priest
Tösine huviline
Postitusi: 146
Liitunud: T Juun 20, 2006 7:27 pm
Asukoht: Pärnu, viimaselajal Võru.

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas Judas Priest » R Juun 17, 2011 8:25 pm

cartman kirjutas:Just rääkis jah ja ytles , et eks omad vitsad peksavad(vb keerasid ise oma targa peaga asja pe..e)
Eks see tarkus tule ikka tagant poolt.

Kasutaja avatar
addams
Uus Kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: T Jaan 26, 2010 10:48 pm
Asukoht: Jõhvi

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas addams » R Juun 17, 2011 10:50 pm

Sander147 kirjutas:Lugege ka mis inimene kirjutab.

Kui mootor ka ringi ei käi,siis pole asi üldse ajus. :shock: :shock: :shock: :shock:


Tundub ka mulle nii, alles täna veel jamasin sama asjaga. Ehk viga oli mul akus, aku juba omdaega läbi, minu käes kasutusel kuues aasta, kes teab palju varem töötanud oli. Kuid aku omadega läbi, tuled kõik lähevad ilusti põlema, aknad käivad üles alla,kuid starterit keerates ainult plõksub. No muidugi peale seda starteri keeramise mitte jaksamist hakkab ta mul aknaid kerima. Signa läks isegi selle peale lolliks ning korra isegi kui auto tööle sain, tühikäik oli kadunud, gaasi lahti lastes tahtis välja surra ja surigi. Aku vahetusega korras. Akus oli lühis sees ning iga kord kui laadisin, oli aku hommikuks jälle samasugune plõksutaja

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx
Kontakt:

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas cartman » L Juun 18, 2011 8:16 am

Aga kui yks kondekas oli juba väliselt sulanud siis teema algas sellest. Tyhi aku on vast täpp I-peal
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Judas Priest
Tösine huviline
Postitusi: 146
Liitunud: T Juun 20, 2006 7:27 pm
Asukoht: Pärnu, viimaselajal Võru.

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas Judas Priest » L Juun 18, 2011 11:21 am

Vaatasin aku pinge üle. Ühelt klemmilt teisele oli 9,39 ning plussist massi näitas 9,38. Märgin ära ka, et süüde polnud sees mõõtmise hetkel.
Samas eelnevalt mul on nii olnud kui aku ikka surnud on siis klõpsutab aga raadiost ja tuledest ei hakka rääkimagi, need ei tööta ammugi mitte. Samas ja aku on suhteliselt uus (max aasta) - see talv polnud ühtegi käivitus probleemi.

Proovisin ka ilma ajuta. Aju maha ning ainuke vahe oli, et ei näidanud Check Engine tuld aga klõpsutas sama moodi.

Kui asi starteris on siis ilmselt tõmmates/lükates peaks minema?

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx
Kontakt:

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas cartman » L Juun 18, 2011 1:32 pm

Jah, starteri puhul peaks minema(lykates, tõmmates).
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Sander147
klubi liige
Postitusi: 3714
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas Sander147 » L Juun 18, 2011 3:28 pm

Et siis jõuame teemaga ECU-st kaugemale???? :mrgreen:

Tublid!
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Kasutaja avatar
Judas Priest
Tösine huviline
Postitusi: 146
Liitunud: T Juun 20, 2006 7:27 pm
Asukoht: Pärnu, viimaselajal Võru.

Re: Mitsubishi ajude ennetav remont

PostitusPostitas Judas Priest » L Juun 18, 2011 4:57 pm

Jõudsin ka nii kaugele, et koodilugeja andis mulle 01010101 ehk siis kõik nagu vinksvonks. Kui oleks ECU metsa vahel siis oleks pidanud 01111111 olema :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist