Mitsubishi ajude ennetav remont

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » E Juul 05, 2004 7:24 am

elmetos kirjutas:Köigi mitsude kohta on netis kirjutatud,et asub keskmise konsooli taga! Ühel lehel oli isegi pilt, et asub tuhatoosi taga. Minu omad asusid ka keskel aga päris ees otsas. Oli ikka tükk tegu, et neid sealt kätte saada.


minu omal ka olid seal ees otsas mitte nagu pildil tuhatoosi taga kuigi jah pilt ei olnud galandi ajust vaid vist sigma omast.
Lahtivõtmine pole eriti hirmus, ilmaasjata sai lahtivõetud alguses juhipoolepealt kuigi sealt poleks üldse puutuda vaja olnud. Tuleb ära võtta ainult kundepoolne konsooli külje tükk see on kahe või kolme kruviga kinni siis saab juba ajule kallale.
Tihtipeale liiga kriitiline !

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » E Juul 05, 2004 7:34 am

elmetos kirjutas:Löppudlöpuks leidsin suure lammutuse peale oma aju üles! Üllatuseks oli neid veel kaks(täpselt ühesugused välimuselt) :?
Arvatavasti kuulub üks neist automaatkastile aga kirjas ei olnud midagi. Sisemus ei sarnanenud üldse nendele ajudele, mis pidid öhtale minema ja mingit löga ka kuskilt välja ei jooksnud. Spetsialist vaatas üle ja nurises ainult vähese korrosiooni üle, mis aja jooksul niiskusega trükiplaadile on tekkind. Muidu ok!
Vähemalt süda on rahul. :D

kas sa aga vaatasid lähemalt kondensaatorite jalgu olid need ikka puhtad
st. haljad või olid oksüdeerunud, see on esimene märguanne, ega löga ei peagi kohe sealt silmnähtavalt tulema. Kui juba löga tuleb siis on kondekaga vist lõpp.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » E Juul 05, 2004 4:15 pm

Midagi hullu küll silma ei hakanud. vähekene oli niiskusega terve plaadi joodistele tekkinud aga eks aeg teeb oma töö. Elektroonik kelle juures käisin ütles, et tänu korrosioonile vöivad jupid joodistest lahti tulema hakata kunagi tulevikus. praegu pidi köik ok olema! Ja üleüldse ei olnud minu ajul nii palju kondekaid kui tollel vahetusõpetusel oleval!
galant 94

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » E Juul 05, 2004 7:23 pm

elmetos kirjutas:Midagi hullu küll silma ei hakanud. vähekene oli niiskusega terve plaadi joodistele tekkinud aga eks aeg teeb oma töö. Elektroonik kelle juures käisin ütles, et tänu korrosioonile vöivad jupid joodistest lahti tulema hakata kunagi tulevikus. praegu pidi köik ok olema! Ja üleüldse ei olnud minu ajul nii palju kondekaid kui tollel vahetusõpetusel oleval!


Siis on kõik ok ! minu omal oli neid kondekaid ikka päris mitu asetsesid küll mitte päris nii kui pildil aga kondekaid jagus.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Talon91TSiAWD
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 23, 2004 5:25 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Talon91TSiAWD » P Juul 18, 2004 2:13 pm

Ise pole veel kuulnud, et transistorid ära surevad, küll aga tuleks kondekad üle vaadata. Kondekate eluiga autoajus olevat 7a (DSM-l). Oma autot ostes vilgutas ka Check Engine tuld aeg-ajalt. Kiskusin aju lahti ja vahetasin 3 elektolüütkondekat ära, nüüd rahu maa peal. Kogu lõbu läks vist 3.50 kui õieti mäletan. Tuleks osta kondekad, mis kannatavad 105 kraadi, see on peale märgitud. Ärge polaarsust segi ajage!!!
Vipp, DSM-e on Eesti küll, täpne ülevaade veel puudub aga pakun, et 100- kanti.
Jõudu
estDSMclub

Kasutaja avatar
Quest
Tösine huviline
Postitusi: 233
Liitunud: R Juul 30, 2004 11:29 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Quest » L Juul 31, 2004 3:15 am

mul ka lanceril aju läks nahka ja ei jäänud muud yle kui uus osta 2500.- sain kätte:) nyyd vana seisab ja tahaks korda teha.

Kasutaja avatar
outsider
Uus Kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: K Juul 21, 2004 9:37 pm

PostitusPostitas outsider » L Aug 14, 2004 3:27 am

eclipsel peaks ka siis vist ees keskkonsoolis see asuma, sest tuhatoosi taga on tühjus. Kas see probleem tuleneb ajust, kui sõidu ajal lööb CHECK ENGINE tuluke põlema ja kui tuurid üle 3,5k lähevad siis kustub ära. Kas on asi ajus või tuleb viga kuskilt mujalt otsida

Kasutaja avatar
Moger
klubi liige
Postitusi: 530
Liitunud: R Apr 23, 2004 1:48 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas Moger » L Aug 14, 2004 4:57 am

outsider kirjutas:Kas see probleem tuleneb ajust, kui sõidu ajal lööb CHECK ENGINE tuluke põlema ja kui tuurid üle 3,5k lähevad siis kustub ära. Kas on asi ajus või tuleb viga kuskilt mujalt otsida


See võib kurat teab millest olla. Diagnostika abiks.
Ei, nohh, teoorias olen ma tugev :P

Kasutaja avatar
galant_EXE
liige
Postitusi: 103
Liitunud: K Mai 19, 2004 8:24 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas galant_EXE » L Aug 14, 2004 6:17 pm

Mul sama viga, et vahete-vahel läheb CHECK ENGINE tuluke põlema ja ise kustub ka 5-30 sek. pärast ära.Diagnostikas öeldi mulle, et lamda andur hakkab ära minema, muud viga ei leitud.

apache

..

PostitusPostitas apache » R Sept 03, 2004 3:00 pm

see text on tartus asuva dia kohta.
aga need vennad on mega ülbe ellusuhtumisega-ise valivad kelle ÜLDSE
remonti võtavad...nii et edu:)

Kasutaja avatar
Moger
klubi liige
Postitusi: 530
Liitunud: R Apr 23, 2004 1:48 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: ..

PostitusPostitas Moger » R Sept 03, 2004 5:26 pm

apache kirjutas:see text on tartus asuva dia kohta.


DIAst öeldi mulle kunagi, et neil ei ole seadmeid Mitsu diagnostimiseks, nii ma käisin Mazda esinduses
Ei, nohh, teoorias olen ma tugev :P

apache

PostitusPostitas apache » R Sept 03, 2004 10:02 pm

mazda abis?

ma käisin oma hondaga dias-vennad irnusid ja saatsid pikalt.samamoodi ka mu sõbra mazda.mis teha kui vihm sajab ninast sisse juba...

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » T Dets 21, 2004 7:04 am

galant 94

Kasutaja avatar
Moger
klubi liige
Postitusi: 530
Liitunud: R Apr 23, 2004 1:48 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas Moger » T Dets 21, 2004 6:35 pm

elmetos kirjutas:http://www.diagnostika.ee/Mitsubishi.htm


500eek kondeka vahetamise eest? Päris hea äriplaan. Ja päris hea hirmutamise taktika.
Ei, nohh, teoorias olen ma tugev :P

Talon91TSiAWD
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 23, 2004 5:25 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Talon91TSiAWD » R Dets 24, 2004 1:03 am

Inimestele hell koht jah hirmutamiseks. Et kui 500eest ära ei vaheta siis ostad 15k eest uue. Kumma pakkumise poole kaaluksid?
Elektroonika remonti on üldse raske kontrollida eriti kui asja ei jaga. Elektroonikavend võib misiganes kokku leelotada et vahetas pool aju ära... jne.
Diagnostika ei pruugi ka sellisel juhul viga õieti näidata ning siis hakkad järjest igasuguseid andureid vahetama kuni lõpuks ehk selgubki et viga oli ajus. Või siis süüdistad aju aga mingi andur hoopis peetis, selline see elektroonika on kahjuks. Paraku on aga aju just see koht kuhu iga elektroonikamees ka ei julge kätt külge panna. Tegelikult pole seal hullu midagi kui kolb käes püsib ja peale nende kondekate muude juppide peal kätt harjutama ei hakka.
Kondekad olid mul vahetamise hetkel 14a. vanad, alt küll niisked aga mootori tööd nad küll (või siis veel) ei mõjutanud. Ja mõne krooni eest ei olnud see mingi vaev need ära ka vahetada.
Samas see aju jutt ei ole rusikareegel ja iga mees teab ise mis ja kuidas teeb. See, et piltidel on kõikvõimalikke erinevaid trükkplaate näha erineva arvu kondekate ja muuga, sõltub aju tüübist. Minu talonile näiteks pandi peale samal aastal 7 erinevat tüüpi ajusid.
estDSMclub

Kasutaja avatar
tom52
Tösine huviline
Postitusi: 209
Liitunud: P Mai 09, 2004 6:31 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas tom52 » L Dets 25, 2004 12:55 am

omal ka auto tõrkkus ja remondis öeldi, et aju viga. Ega kontrollida ka ju saa kui asjast eriti ei jaga. 1500.- eest "remontis" ära. Ega ma teagi kas viga ikka ajus oli.....
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience;To become old and wise you must first be young and stupid! Vaese mehe veojõukontroll on lahja mootor.

Kasutaja avatar
galant_EXE
liige
Postitusi: 103
Liitunud: K Mai 19, 2004 8:24 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas galant_EXE » L Jaan 08, 2005 4:42 am

No nii.Tegin selle asja ise ära(kondekate vahetuse) ja arvan, et tasus kindlasti ära, sest ühe kondeka jala juurest oli löga välja ajanud ning see sama löga oli kondeka jala trükiplaadi küljest peaaegu lahti söönud(väga nõrgalt oli kinni :shock: ).Kondekad ostsin Tevalo kauplusest(kokku 25eeq-kuidagi kallis 3 kondeka kohta).Aju otsimisega oli küll veits probleeme, aga kui silmad lahti ja lamp käes armatuuri alla ringi käia siis leiab ikka üles-ühesõnaga oli ta pardaktsioki taga paremal pool nurgas(auto kere küljes kinni 2 muttriga).Auto on 91 a. galant.ülejäänud 2 kondekt paistsid norm korras olevat(enam vähem).Sai vist kõik kirja, kui midagi arusaamatuks jäi -küsige!Põhjus miks hakkasin neid vahetama oli see, et aeg-ajalt Check Engine tuli vilkus ning pöörded olid ka natuke liiga madalad(siis kui külmalt käima paned ning umbes 5 min. pärast vajuvad pöörded 500 peale ning kui auto on töösoe siis jälle kõik norm).Eks siis nähe ole tulevikus("siis kui aju on sisse käinud") kas vead kaovad.

Süda väga rahul 8)
Viimati muutis galant_EXE, K Jaan 12, 2005 11:47 pm, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
drxl
liige
Postitusi: 238
Liitunud: N Mai 13, 2004 5:25 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas drxl » L Jaan 08, 2005 6:08 pm

kas kõikidel ajudel samad kondekad või sõltuvad millestki.kui samad siis mis tüüp neil on?(kuidas küsida neid st.)

Talon91TSiAWD
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 23, 2004 5:25 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Talon91TSiAWD » E Jaan 10, 2005 7:02 am

Ei pruugi olla samad, sõltub aju ehitusest ja silumispingete suurusest ning voolust... Ah, ei hakka keerulist juttu ajama. Ega sa enne kindlalt väita ei saagi kui ajul kaas maha võetud ja järgi vaadatud. Panen lingina ühe näite mitsu aju kondekate vahetusest:
http://www.tmo.com/howto/ecu1g/caps.htm
Need püstised silindrid on kõik vaja välja vahetada kui juba vahetamiseks läheb. Info saad vanade kondekate pealt, seal kõik kirjas. Ise ostsin Oomipoest. Mingil juhul ära vaheta väiksema pingega kondekate vastu, need ei pea kaua vastu.
PS! Löga kondeka all ei pruugi alati olla hape vaid vahel pannakse ka dielektrilist vaseliini taolist möginat elektrolüütkondekatele alla. Kui nad muidugi juba nadilt kinni on ja kahtlaselt liiguvad plaadi peal, siis on muidugi viimane aeg vahetuseks.
EXE, 25eeku on ikkagi tunduvalt odavam ju kui 500 või 1500... ;)
estDSMclub

Roll

PostitusPostitas Roll » E Jaan 10, 2005 6:02 pm

mine vahetasin ise, pole tegelt keerulist midagi, kokku läks 6krooni


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 68 külalist