1G Eclipse veakoodid 13,21,25

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

1G Eclipse veakoodid 13,21,25

PostitusPostitas meelis11 » N Apr 16, 2009 10:01 pm

Tere,
et siis lugu selline, et mõni nädal tagasi viskas check engine tulukese peale. Vahel kustub ära ka aga enamasti käivitades kohe ei põle, süttib umbes minut peale käivitust ja peale ka jääb.
Lugesin siis veakoode ja sain kätte 13 ja 25. (siseneva õhu temperatuur ja õhurõhk atmosfääris). Aku juhtme eemaldamisel sai veakoodist lahti kuid see oli mõni minut peale käivitust tagasi, seega probleem on endiselt olemas.
Külmalt käivitades ei taha auto eriti käia, kuidagi puterdab, mõne aja pärast aga käib normaalselt.

Need 2 andurit asuvad õhufiltri kopsiku sees koos õhulugejaga, seega üritasin sede pistikut eemaldada ja puhastada, kasu ei midagi.
Seekord õnnestus saada 13, 21, 25 (lisandus jahutusvedeliku temperatuuri sensori viga), peale pistiku eemaldamist lisandus neile veakood 12 ehk õhulugeja, mis oli oodatav.

Jahutusvedelikku oli normi piires igatahes.

Oskab keegi midagi soovitada mis ette võtta?
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » N Apr 16, 2009 10:19 pm

Jahutusvedeliku andur asub termostaadi all, 2 klemmiga andur, taketis ca 300-. Kui see jamab siis auto ei taha kylmalt käivituda.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelis11 » N Apr 16, 2009 10:28 pm

Aga õhurõhu sensor ja õhutemperatuuri sensor - võivad need ka kuidagi läbi olla? ei tahaks uskuda et need korraga läbi läksid, usuks pigem mingit ühenduse probleemi.
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

Kasutaja avatar
entel
liige
Postitusi: 318
Liitunud: L Mai 28, 2005 10:48 am
Asukoht: Tallinn, Kadriorg

PostitusPostitas entel » N Apr 16, 2009 10:32 pm

Tavaliselt ussitavad ära kapotialused massiühendused. Keera järjekorras kõik massiühendused lahti, liivapaberiga haljaks ja vasemääret peale.
Galant 97 Wagon 2,5 V6

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » N Apr 16, 2009 10:34 pm

meelis11 kirjutas:Aga õhurõhu sensor ja õhutemperatuuri sensor - võivad need ka kuidagi läbi olla? ei tahaks uskuda et need korraga läbi läksid, usuks pigem mingit ühenduse probleemi.

Kui need on õhulugeja kyljes siis võta pistik järelt ja sõida siis.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelis11 » T Apr 21, 2009 9:39 pm

cartman kirjutas:
meelis11 kirjutas:Aga õhurõhu sensor ja õhutemperatuuri sensor - võivad need ka kuidagi läbi olla? ei tahaks uskuda et need korraga läbi läksid, usuks pigem mingit ühenduse probleemi.

Kui need on õhulugeja kyljes siis võta pistik järelt ja sõida siis.


Khm...kui ma selle pistiku ära tõmban, siis on lisaks ka õhulugeja ju rivist väljas. Siis hakkab mootor hoopis teist häält tegema ja ei käi enam korralikult. Praegu küttekulus vahet märganud pole, kuid kui õhulugeja ka ei tööta, siis ilmselt pannakse rikkamat segu ka ja küttekulu suureneb.

See massijuhtmete kontrollimine aga võib hea idee olla, mida entel pakkus
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » T Apr 21, 2009 10:34 pm

Kui need andurid on sul õhulugeja kyljes ja pistikut eemaldades auto enam ei käi siis nad peaxid ju toimima?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelis11 » K Apr 22, 2009 9:13 am

Pistiku eemaldamisega ühendad sa lahti 3 andurit - õhulugeja, siseneva õhu temperatuur, õhurõhu andur.
Kui neist õhulugeja töötab, siis pistiku eemaldamisega läheb ka see rivist välja ja sellel on ju kõige suurem mõju (need teised 2 natuke korrigeerivad õhu hulka küttesegu arvutuste jaoks, see on põhiline õhukoguse mõõtja)
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelis11 » P Mai 31, 2009 10:40 pm

Kirjutan siis selle teema jätkuks vahepeal.
No igatahes jupp aega tagasi sain massiühenduste lahti/kinni keeramisega ja igasugu pistikute loksutamisega asja niikaugele, et 3st veakoodist jäi alles 1. Tegin ka aju reseti ja pärast tagasi tuli üks veakood.
Praeguseks on aga asi sealmaal, et need 3 veakoodi on jälle tagasi ja nendele lisandus veel "throttle position sensor". Külma mootoriga auto igatahes täiega puterdab ja tuleb mitu korda käivitada et üldse käima jääks.

See oleks nagu loogiline, et see viga on kuskil ühenduses, sest ma ei tahaks uskuda et 4 sensorit enamvähem ühel ajal läbi lähevad. Soovitusi keegi?
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

PostitusPostitas muffik » E Juun 01, 2009 5:44 pm

proovi aju vahetada,võta laenuks kuskilt :lol: külmalt mul lollitas siis oli aju jama
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » E Juun 01, 2009 7:19 pm

See oleks nagu loogiline, et see viga on kuskil ühenduses, sest ma ei tahaks uskuda et 4 sensorit enamvähem ühel ajal läbi lähevad. Soovitusi keegi?

Võiks ju andurid ükshaaval ära testida.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

beasty
huviline
Postitusi: 71
Liitunud: K Mär 22, 2006 11:29 pm

PostitusPostitas beasty » T Juun 02, 2009 10:47 am

Kahtlustan aju 5V toite ahela probleemi.
Elektritööd, signad,autoelektroonika remont Tartus

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelis11 » T Aug 25, 2009 12:35 am

Nii, praeguseks on siis asi sealmaal, et andurid suht nagu läbi testitud ja diagnostis käidud - veakoodid sai seal välja loetud, kuid akujuhtme eemaldamisel ja aju resettimisel aga vigu enam tagasi ei tulnud, järgmisel päeval aga ilmus veakood 25 tagasi.
Mõni päev veel ja hommikul käivitamisega jälle probleem, ning jälle 4 veakoodi tagasi.

Otsustasin siis aju maha võtta et visuaalne kontroll teha ja kondensaatorid ära vahetada kasvõi profülaktika mõttes.
täpsemalt kirjutasin sellest vastavas teemas:
http://foorum.clubmitsubishi.ee/viewtop ... 5484#65484

Eks kisub lähipäevil konded maha, vaatab mis seis seal all on ja loodab et saab selle aju veel korda, kuna tegelikult see veel töötas ju, kuigi vahel jukerdas.
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist