jama laadimisega :(

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

DnanT
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: L Jaan 03, 2009 7:40 pm
Asukoht: räpina

jama laadimisega :(

PostitusPostitas DnanT » K Mär 25, 2009 1:34 pm

auto siis -92 a. galant 1.8 td , lõpetas mõni päev tagasi laadimise , vahepeal viskab geneka korraks taha ja asi sellega piirdubki , äkki keegi oskab aidata , sest endal ideed otsas :(

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » K Mär 25, 2009 1:37 pm

Harjad vast ära.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » K Mär 25, 2009 3:42 pm

Tihtipeale kipub häda olema pingeregulaatoris ... aga see viga peaks ennast ilmutama ka aegajalt ülelaadimisega.
Muud ei oska soovitada, kui genekas maha ja kontrolli ... Kunagi maksin ise selle lõbu (regulaatori ja harjade vahetus) eest umbes 1200.-

Parimat!

DnanT
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: L Jaan 03, 2009 7:40 pm
Asukoht: räpina

PostitusPostitas DnanT » K Mär 25, 2009 7:31 pm

mnjh , eks ma kisun ta siis maha....

kurikala

PostitusPostitas kurikala » N Mär 26, 2009 4:56 pm

pingeregulator on neil mitsudel nõrk koht küll ja vahetus suht tülikas.

DnanT
Uus Kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: L Jaan 03, 2009 7:40 pm
Asukoht: räpina

PostitusPostitas DnanT » R Mär 27, 2009 12:01 pm

harjad läbi jh , kui kogemusi pole ei tasu genekat ise hakata lammutama , ilge jama , võib kergesti ää lõhkuda...

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

PostitusPostitas infected » E Okt 05, 2009 8:45 pm

kas ma võin ka vastuse siit postidest leida?nimelt tühikäigul on kõik valgustus ja tuled 30% nõrgemad aga kui gaasi anda ja pöörded 1000-1100 jõuavad siis nagu keegi paneks plõksti tuled põlema.
akus ei tohiks probleem olla...kuu aega vana u..2,5 galant 120kw

ruukki

PostitusPostitas ruukki » T Okt 06, 2009 9:40 am

infected kirjutas:kas ma võin ka vastuse siit postidest leida?nimelt tühikäigul on kõik valgustus ja tuled 30% nõrgemad aga kui gaasi anda ja pöörded 1000-1100 jõuavad siis nagu keegi paneks plõksti tuled põlema.
akus ei tohiks probleem olla...kuu aega vana u..2,5 galant 120kw


ma olen enam kui kindel et pingeregulaator läbi

Kasutaja avatar
kaitsik
huviline
Postitusi: 83
Liitunud: N Dets 18, 2008 10:36 pm
Asukoht: Tallinn/Nõmme

PostitusPostitas kaitsik » T Okt 06, 2009 2:32 pm

ma ei hakanud uut teemat tegema et mul on ka midagi sinna kanti anomaaliad, et genekas küll nagu laeks koguaeg 14,xx volti aga kui muusikat kõvemini kuulata või rohkem tarbijaid järgi panna siis hakkab aku tuli vilkuma et milles võiks see jama seisneda?? Samas pinge väga ei kõigu kuigi vahest on tunne et nagu pinge oleks olemas aga voolutugevust ei ole.
Oskab keegi midagi sellepeale kosta??

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » K Okt 07, 2009 11:07 am

äkki aku läbi ja genekas lihtsalt ei jõua suurt tarbimist väga ära toita.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
maxxl
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: N Mär 27, 2008 7:37 pm
Asukoht: Keila,Tallinn

genekas

PostitusPostitas maxxl » P Okt 18, 2009 11:23 am

Mul Galandil sama jama vist 2,4 bensiin 2000 a. et kui kõik tuled ja makk on sees siis tühikäigul lähevad tuled tuhmiks ja kui gaasi anda siis järsku välgust heledad. kas siis pingeregulaator läbi jah? Ja palju Geneka harjad võivad maksta ? kas neid japanpartsis kah müüa või ainult silberis? :?:

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » P Okt 18, 2009 11:34 am

aga härrased ja prouad,enne kui hakkate genekaid laiali lammutama ,kontrollige igaksjuhuks üle geneka ja mootori vaheline massi juhe,kui mass on nõrk,siis suurema voolu tootmiseks jääb seda vajaka ja samuti tuleks ka ülevaadata mootori ja kere vaheline mass,aga tavaliselt hakkab see nõrk ühendus ennast ilmutama juba starteri andmise ajal.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

vanameister
Tösine huviline
Postitusi: 109
Liitunud: K Mai 13, 2009 8:13 pm
Asukoht: Järvamaa

Re: jama laadimisega :(

PostitusPostitas vanameister » E Nov 16, 2009 6:54 pm

DnanT kirjutas:auto siis -92 a. galant 1.8 td , lõpetas mõni päev tagasi laadimise , vahepeal viskab geneka korraks taha ja asi sellega piirdubki , äkki keegi oskab aidata , sest endal ideed otsas :(
. Mu soetatud isendil ka generaator oli laadimiseta...maha võttes ei tasux esimese hooga pingekat molekulideks kiskuda....,sest minu genekal oli hoopis diood läbi,aga ma jõudsin juba pingeregulaatorisse kruvika sisse lüüa...seetõttu olin sunnitud kogu systeemi ümber ehitama Ziguli pingeregulaatori peale...generaatori lahti lõhkumisel vaja kindlasti tinutuskolb ligi hoida ja mitte alla 100W,muidu ei jõua staatori mähise jämedaid traate üles soojendada! dioode sa seni mõõta ei saa kui oled otsad lahti eraldi painutanud.Mõõtes testriga ja piiksuvas asendis peax ühtpidi klemmidele asetades vaikus olema ja ühtpidi mingi näit olema,ning kui piiksub,siis on küpse diood,ehksiis lühises..nii harjad kui pingeregulaator on ühestükis korpuses.kättesaamine paras peavalu ja ettevõtmine kui enne teinud pole....aga...seni on eestimehed ikka oma käteosavust kasutanud...Edu nokitsemises!
Talvel karvane suvel sile! :-) Esineb kahte sorti arvamust...on minu arvamus ja valearvamus!

vanameister
Tösine huviline
Postitusi: 109
Liitunud: K Mai 13, 2009 8:13 pm
Asukoht: Järvamaa

PostitusPostitas vanameister » E Nov 16, 2009 7:10 pm

infected kirjutas:kas ma võin ka vastuse siit postidest leida?nimelt tühikäigul on kõik valgustus ja tuled 30% nõrgemad aga kui gaasi anda ja pöörded 1000-1100 jõuavad siis nagu keegi paneks plõksti tuled põlema.
akus ei tohiks probleem olla...kuu aega vana u..2,5 galant 120kw
kas anomaalia algas hiljuti,või on see vaid auto käivitamisel...paljudel mudelitel jääbki genekas peale käivitamist mõneks ajaks ilma ergutuseta selleks,et külma mootorit vähem koormata,veidi käies või gaasi andes tuleb laadimine järgi...see just saksa autodel,vähemalt mersu,audi,ja volkar on sellised ... kui aga koguaeg kõigub iga gaasi andmisega,siis ilmselt vaja hakata sügavuti kaevuma.... :roll: kõik postitustes loetletud vead võivad seda põhjustada,lisaks veel geneka laagrid!
Talvel karvane suvel sile! :-) Esineb kahte sorti arvamust...on minu arvamus ja valearvamus!

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

PostitusPostitas infected » E Nov 16, 2009 11:56 pm

vanameister kirjutas:
infected kirjutas:kas ma võin ka vastuse siit postidest leida?nimelt tühikäigul on kõik valgustus ja tuled 30% nõrgemad aga kui gaasi anda ja pöörded 1000-1100 jõuavad siis nagu keegi paneks plõksti tuled põlema.
akus ei tohiks probleem olla...kuu aega vana u..2,5 galant 120kw
kas anomaalia algas hiljuti,või on see vaid auto käivitamisel...paljudel mudelitel jääbki genekas peale käivitamist mõneks ajaks ilma ergutuseta selleks,et külma mootorit vähem koormata,veidi käies või gaasi andes tuleb laadimine järgi...see just saksa autodel,vähemalt mersu,audi,ja volkar on sellised ... kui aga koguaeg kõigub iga gaasi andmisega,siis ilmselt vaja hakata sügavuti kaevuma.... :roll: kõik postitustes loetletud vead võivad seda põhjustada,lisaks veel geneka laagrid!


ta ikka igal ajal annab teada endast.90-100 sõites võtan gaasi maha kellegi selja taga pimedas metsavahel sõites...siis on tiba piinlik küll,et ees sõitjat vilgutavate tuledega häirin :oops: :lol:
Galant 2,pool 120 kaavet

priidik

Re: jama laadimisega :(

PostitusPostitas priidik » T Dets 20, 2011 10:08 am

oled sa sellele probleemile lahenduse leidnud? mul kummitab sama probleem? kas on võimalik, et viga auto ajus?

kivilo1
Tösine huviline
Postitusi: 179
Liitunud: K Dets 31, 2008 3:23 pm
Asukoht: Tapa

Re: jama laadimisega :(

PostitusPostitas kivilo1 » N Dets 29, 2011 10:54 am

See et kerge voolu kõikumine tühikäigul ja pööretega on normaalne.
Aga et tuled päris palju vilguvad, siis asi tõesti kahtlane. Kontrollida testriga aku pealt ja siis geneka pealt.
Mitsubishi Galant 1.8 (1991)

jaan31

Re: jama laadimisega :(

PostitusPostitas jaan31 » N Jaan 12, 2012 5:19 pm

Tere
mul oleks mure selline et ükspäev läksin autosse läks kuidagi käima aga peale väikest sõitu oli pm aku tühi. Et jätsin auto seisma ja uuesti käivitades enam ei läinud siis panin teise aku pealt auto käima, ehk siis genekas peaks laadima kuna töötava mootoriga võib aku juhtmed maha võta ja ei sure välja. Ja kui sai teise akuga käima pantud ja oma akuga koju sõidetud ja proovitud käivitada siis oli ikka aku tühi. Et siis kas äkki viga akus?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist