infected kirjutas:kas ma võin ka vastuse siit postidest leida?nimelt tühikäigul on kõik valgustus ja tuled 30% nõrgemad aga kui gaasi anda ja pöörded 1000-1100 jõuavad siis nagu keegi paneks plõksti tuled põlema.
akus ei tohiks probleem olla...kuu aega vana u..2,5 galant 120kw
. Mu soetatud isendil ka generaator oli laadimiseta...maha võttes ei tasux esimese hooga pingekat molekulideks kiskuda....,sest minu genekal oli hoopis diood läbi,aga ma jõudsin juba pingeregulaatorisse kruvika sisse lüüa...seetõttu olin sunnitud kogu systeemi ümber ehitama Ziguli pingeregulaatori peale...generaatori lahti lõhkumisel vaja kindlasti tinutuskolb ligi hoida ja mitte alla 100W,muidu ei jõua staatori mähise jämedaid traate üles soojendada! dioode sa seni mõõta ei saa kui oled otsad lahti eraldi painutanud.Mõõtes testriga ja piiksuvas asendis peax ühtpidi klemmidele asetades vaikus olema ja ühtpidi mingi näit olema,ning kui piiksub,siis on küpse diood,ehksiis lühises..nii harjad kui pingeregulaator on ühestükis korpuses.kättesaamine paras peavalu ja ettevõtmine kui enne teinud pole....aga...seni on eestimehed ikka oma käteosavust kasutanud...Edu nokitsemises!DnanT kirjutas:auto siis -92 a. galant 1.8 td , lõpetas mõni päev tagasi laadimise , vahepeal viskab geneka korraks taha ja asi sellega piirdubki , äkki keegi oskab aidata , sest endal ideed otsas
kas anomaalia algas hiljuti,või on see vaid auto käivitamisel...paljudel mudelitel jääbki genekas peale käivitamist mõneks ajaks ilma ergutuseta selleks,et külma mootorit vähem koormata,veidi käies või gaasi andes tuleb laadimine järgi...see just saksa autodel,vähemalt mersu,audi,ja volkar on sellised ... kui aga koguaeg kõigub iga gaasi andmisega,siis ilmselt vaja hakata sügavuti kaevuma.... kõik postitustes loetletud vead võivad seda põhjustada,lisaks veel geneka laagrid!infected kirjutas:kas ma võin ka vastuse siit postidest leida?nimelt tühikäigul on kõik valgustus ja tuled 30% nõrgemad aga kui gaasi anda ja pöörded 1000-1100 jõuavad siis nagu keegi paneks plõksti tuled põlema.
akus ei tohiks probleem olla...kuu aega vana u..2,5 galant 120kw
vanameister kirjutas:kas anomaalia algas hiljuti,või on see vaid auto käivitamisel...paljudel mudelitel jääbki genekas peale käivitamist mõneks ajaks ilma ergutuseta selleks,et külma mootorit vähem koormata,veidi käies või gaasi andes tuleb laadimine järgi...see just saksa autodel,vähemalt mersu,audi,ja volkar on sellised ... kui aga koguaeg kõigub iga gaasi andmisega,siis ilmselt vaja hakata sügavuti kaevuma.... kõik postitustes loetletud vead võivad seda põhjustada,lisaks veel geneka laagrid!infected kirjutas:kas ma võin ka vastuse siit postidest leida?nimelt tühikäigul on kõik valgustus ja tuled 30% nõrgemad aga kui gaasi anda ja pöörded 1000-1100 jõuavad siis nagu keegi paneks plõksti tuled põlema.
akus ei tohiks probleem olla...kuu aega vana u..2,5 galant 120kw
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist