Automaat tuled ?

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » T Sept 23, 2008 8:16 am

no siin enne oli ea idee, et otsid sellise relee, või siis 2 tk, et üks mis lühistab siis kui voolu pole(mootori rõhutuli kustub ) ja teine relee järgi mis on kasvõi otse sigarisüütajast

ja sul on 2 tingimust mille korral tuled põlema lähevad, esiteks kui mootor töötab ja teine kui sigarisüütest tuleb voolu

see teine relee on seetõttu vajalik, et muidu põleksid tuled koguaeg, isegi kui auto seisab, sest kui süüde väljas see tüli ei mõle ja kui süüde sisse panna hakkab rõhutuli põlema ja sigarisüütesse tuleb vool, tingimus 2 täidetud ja kui mootor töötab tingimus 1 ka täidetud
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » T Sept 23, 2008 8:41 am

ettevaatust mehed
vaadke, et nii ei juhtu

Pilt
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

PostitusPostitas margusvk » T Sept 23, 2008 8:58 am

Pedaal kirjutas:ettevaatust mehed
vaadke, et nii ei juhtu

Pilt


Oi sinder!!! Selle lahendamiseks vist skeemist enam ei aita. Selleks läheb vist kahe pooleliitrise Viru Valge abi vaja :)
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas porku » T Sept 23, 2008 9:06 am

Pedaal kirjutas:ettevaatust mehed
vaadke, et nii ei juhtu

Pilt
Orginaalne lahendus :D

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » T Sept 23, 2008 9:19 am

aga kujutage ette et keegi hakkab kunagi Teie tehtud el. skeemi arutama

mure - tuled ei tööta, nuta või naera

kukil on üks relee siis teine relee, juhtmed tulevad kapoti alt ja sigari süütajast mingi signaal on võetud siit teine sealt.

ehk kui teete, tehke korralikult, oli selle eelmise asja mõte
ärge hakake aretama ise midagi
a´la kui ühel releel pole piisavalt klemme paneme teise relee veel paralleelselt

olen õppinud ja ka töödanud automaatika alal - kõige hullem on olnud kellegi "samodelkinit" kilbis harutada - näed, et skeemil käib nii aga tegalikus on teisiti
kõige naljakam on olnud siis kui tegija ~1a. pärast ise kah ei mõista mis kilbis toimub.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas porku » T Sept 23, 2008 9:22 am

Pedaal kirjutas:aga kujutage ette et keegi hakkab kunagi Teie tehtud el. skeemi arutama

mure - tuled ei tööta, nuta või naera

kukil on üks relee siis teine relee, juhtmed tulevad kapoti alt ja sigari süütajast mingi signaal on võetud siit teine sealt.

ehk kui teete, tehke korralikult, oli selle eelmise asja mõte
ärge hakake aretama ise midagi
a´la kui ühel releel pole piisavalt klemme paneme teise relee veel paralleelselt

olen õppinud ja ka töödanud automaatika alal - kõige hullem on olnud kellegi "samodelkinit" kilbis harutada - näed, et skeemil käib nii aga tegalikus on teisiti
kõige naljakam on olnud siis kui tegija ~1a. pärast ise kah ei mõista mis kilbis toimub.
Siaamaani olen ma kõigist oma süsteemidest aru saanud, sest mul on hea mälu ja kui vaja võin igaksjuhuks ka mingi joonise teha :D Tavaliselt ma teen asja lihtsalt, aga ootame blue pildikesed ära ja siis vaatame mis edasi teen :D

Kasutaja avatar
-V-
liige
Postitusi: 309
Liitunud: R Veebr 02, 2007 9:49 pm
Asukoht: Kuressaare 5268900

PostitusPostitas -V- » T Sept 23, 2008 1:38 pm

skeem ja idee on iseenesest väga lihtne..
tegin kiiruga ühe..
Pilt

see Õlituli võib vabalt olla mistahes tuluke armatuuris, mis kustub peale mootori käivitust..
Releed võiksid olla vähemalt 20A
Ja ei pea vist meelde tuletama, et juhtmeid vedades, pead lohistama Ainult + juhtmeid, sest - saad autos suvalisest kerega ühenduses olevast metall osast :wink:
Search Is Your Friend !

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » T Sept 23, 2008 6:31 pm

porkule siis :lol:
mitsubishi galant 88-89 0riginaal tulede automaat lülituse releede paigaldus :wink:

Pilt
Tulede ühendus pistik asub siis juhipoolses esiratta logari all :wink:
kõigepealt tõstad auto tungrauaga üles et paremini ligi pääseda siis eemaldad mootori poolt 3polti mis oiavad logari äärt kinni :wink:

Pilt
kui logari äär lahti kruvitud paistab selline pistik mis on tulede pistik mis tuleb siis salongist armatuuri alt olevast kaitsme plokkist mis hargneb armatuuri all edasi tulede lüliti alla ja osa armatuuri all olevatesse releedesse :wink:


Pilt

nüüd sellel pildil on toodud siis automaat tulede releede pistikud releed asetsevad ise kapoti all aga otsad on toodud spets avast kuss on kõigil vanematel galantidel kummi kate see ongi selle jaoks et saad lisana panna peale automaat releed :wink:

Pilt

nüüd siin on siis pistik lahti võetud miss enne oli kinni et sinna otsa panna nüüd lisana automaat lülitus relee :wink:


Pilt

kui pistikud kõik avatud siis ei jää muud üle kui kõik uuesti kokku panna ja lisatud releede otsad panna nüüd vahele ehk tekib ring läbi lisatud automaat tulede lülitus releeede :wink:
seda on võimatu valesti kokku panna et ei tekiks kahtlust kas pistik ei lähe tagurpidi ,pistikutel on sooned sees ja tagurpidi ei lähe ta kokku

Pilt
pistikutte kokkupanemini nüüd on näha et ring tekib vahele
:wink:
Pilt
kapoti alt mootori salongis on näha siis 2 pisikest releed mis on ühendatud omavahel ja suur pearelee mis omakorda tuleb kokku panna et asi toimiks :wink:

Pilt
siin siis pearelee ühendatud kahe väikese ja ratta koopst tulnud juhtme pistikuga :wink:
näha on ka paremal kummi kate kust siis relee pistikud läbi viisin ratta koopasse logari alla :wink:

Pilt

nüüd siis kõik ühendatud ja peaks toimima selline peaks siis need välja nägema ja galantidel 88-89a. omadel asuvad ned releed täpselt seal kohas kus sellel pildilgi :wink:

Pilt
väike katse tuled põlevad ACC astmes :wink:
süütelukus näeb asi nii välja siis et LOCK asendis ei põle tuled :D
keerad satme edasi ACC hakkavad tuled põlema :wink:
keerad võtit edasi ON astmesse kustuvad tuled :lol:
siis keerad START on tuled ikka kustu ja kui auto käivitub muudab relee oma asendit ja tuled põlevad ka ON astme pealt :lol:
ehk siis käivitamisel tuled lülitab relee välja ja kui mootor käima läks automaatselt põlevad siis pole muud kui head sõitmist :wink:
loodan et saite aru :roll:
ja ei mingeid tobedaid juhtme vedamisi ega otsimist kust vedada ja mis relee :lol: lihtsalt ühendad pistikud ja asi korras 15 minti tõõd :wink:

vaatan et mu rattakoopad tahavad masiksit :lol:

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas porku » T Sept 23, 2008 9:04 pm

Nüüd releesid otsima :D

klv
liige
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 06, 2007 7:21 pm
Asukoht: tartu

PostitusPostitas klv » R Sept 26, 2008 10:27 am

anna siis teada kuda läks omal ka väike huvi
galant 2,5 v6 :D

sass125
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: T Juul 29, 2008 5:27 pm
Asukoht: jõhvi

PostitusPostitas sass125 » R Sept 26, 2008 11:31 am

Küsimus tekkis kas 96-nda aasta galandil ka ming taoline süsteem juba olemas??
Või peab ise mingid juhtmed vedama??
Galant 16v 101kw 2.0 glsi

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » R Sept 26, 2008 8:46 pm

sass125 kirjutas:Küsimus tekkis kas 96-nda aasta galandil ka ming taoline süsteem juba olemas??
Või peab ise mingid juhtmed vedama??


sellisel versjoonil 96a.peaks ka olema kui 89 aasta omal juba on :wink:

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » R Sept 26, 2008 9:04 pm

blue deamon kirjutas:
sass125 kirjutas:Küsimus tekkis kas 96-nda aasta galandil ka ming taoline süsteem juba olemas??
Või peab ise mingid juhtmed vedama??


sellisel versjoonil 96a.peaks ka olema kui 89 aasta omal juba on :wink:


krt peab sigmat ka uurima, praegu lülitab automaatselt peatuled/kaugtuled välja kui võtme eest tõmbad, pargid ja tagumised jäävad põlema

keegi öelda ei oska?

sest siis ei peaks eriti võimlema hakkama

et mugav süsteem ju :roll:
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

sass125
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: T Juul 29, 2008 5:27 pm
Asukoht: jõhvi

PostitusPostitas sass125 » L Sept 27, 2008 7:53 am

blue deamon kirjutas:
sass125 kirjutas:Küsimus tekkis kas 96-nda aasta galandil ka ming taoline süsteem juba olemas??
Või peab ise mingid juhtmed vedama??


sellisel versjoonil 96a.peaks ka olema kui 89 aasta omal juba on :wink:

Uurisen ratta koopast mina sealt küll mingeid juhtmeid ei leidnud.
Galant 16v 101kw 2.0 glsi

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » L Sept 27, 2008 9:23 am

sass125 kirjutas:
blue deamon kirjutas:
sass125 kirjutas:Küsimus tekkis kas 96-nda aasta galandil ka ming taoline süsteem juba olemas??
Või peab ise mingid juhtmed vedama??


sellisel versjoonil 96a.peaks ka olema kui 89 aasta omal juba on :wink:

Uurisen ratta koopast mina sealt küll mingeid juhtmeid ei leidnud.


need võivad teise kohapeal olla

sigmal on need kõrvalistuja poolse esitiiva sees(kapoti alt saab ligi kui õhusüseem maha kitkuda (kaasaarvatud õhutoru mis jookseb mööda külge)
aa pole jõudnud veel täpsemalt uurida, kuhu ja mis juhe läheb
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

sass125
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: T Juul 29, 2008 5:27 pm
Asukoht: jõhvi

PostitusPostitas sass125 » L Sept 27, 2008 10:21 am

Tulede kohta üks väike küsimus autoks ikka galant 96a.
Kui kaug tuled peale lükata kas siis peavadki kõigis 4-jas reflektoris pirnid põlema? Sisemised on kauged seda ma tean aga kas äärmised lähituled peavad ka ümber lülituma kaugeteks, minul lülituvad vähemalt.
Lähituledes h4 ja kaugetes h7 vist siis sees. Midagi on keegi seal kunagi soperdatud juhtmetega aru pole veel mina sellest saanud.
Aga ok kui nüüd kokku kõik liita h4kauge 2x60w+h7 2x55w=230w veitsa palju vist???
Galant 16v 101kw 2.0 glsi

porku
liige
Postitusi: 257
Liitunud: E Juun 23, 2008 9:22 am
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas porku » L Sept 27, 2008 3:47 pm

sass125 kirjutas:Tulede kohta üks väike küsimus autoks ikka galant 96a.
Kui kaug tuled peale lükata kas siis peavadki kõigis 4-jas reflektoris pirnid põlema? Sisemised on kauged seda ma tean aga kas äärmised lähituled peavad ka ümber lülituma kaugeteks, minul lülituvad vähemalt.
Lähituledes h4 ja kaugetes h7 vist siis sees. Midagi on keegi seal kunagi soperdatud juhtmetega aru pole veel mina sellest saanud.
Aga ok kui nüüd kokku kõik liita h4kauge 2x60w+h7 2x55w=230w veitsa palju vist???

Ühes peaks olema kahe niidiga pirnid... vähemalt mul on sedasi :)

Kasutaja avatar
blue deamon
liige
Postitusi: 1015
Liitunud: N Aug 10, 2006 10:28 pm
Asukoht: RAPLA
Kontakt:

PostitusPostitas blue deamon » L Sept 27, 2008 6:32 pm

sass125 kirjutas:Tulede kohta üks väike küsimus autoks ikka galant 96a.
Kui kaug tuled peale lükata kas siis peavadki kõigis 4-jas reflektoris pirnid põlema? Sisemised on kauged seda ma tean aga kas äärmised lähituled peavad ka ümber lülituma kaugeteks, minul lülituvad vähemalt.
Lähituledes h4 ja kaugetes h7 vist siis sees. Midagi on keegi seal kunagi soperdatud juhtmetega aru pole veel mina sellest saanud.
Aga ok kui nüüd kokku kõik liita h4kauge 2x60w+h7 2x55w=230w veitsa palju vist???


sull toimib nii nagu peab :wink:

sellest sinu liitmisest ma küll aru ei saa et mida palju watte :lol:

seda valgem on 8)

Kasutaja avatar
maxxl
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: N Mär 27, 2008 7:37 pm
Asukoht: Keila,Tallinn

Galant 2,4 GDI 2000a.

PostitusPostitas maxxl » E Jaan 05, 2009 9:05 pm

Kas 2000 a galant 2,4 on kah võimalik panna releed vahele? Või paljudel juba on? mul vähemalt ei ole või releed ei tööta? kui käima panen siis armatuuris hakkavad küll tuled põlema aga tuled mitte 0 asendis.

Kasutaja avatar
maxxl
Uus Kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: N Mär 27, 2008 7:37 pm
Asukoht: Keila,Tallinn

PostitusPostitas maxxl » T Jaan 06, 2009 2:27 pm

paistab et ei tea keegi sellest margist midagi :(


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist

cron