Kõrguse reguleerimine esituledes

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Plenum
huviline
Postitusi: 73
Liitunud: K Jaan 03, 2007 8:57 pm
Asukoht: Tallinn

Kõrguse reguleerimine esituledes

PostitusPostitas Plenum » E Sept 10, 2007 9:10 am

Kunagi võtsin ühe esitule korraks välja ja nüüd siis märkasin et nad põlevad erinevatel kõrgustel. Kui keeran tulede kõrguse reguleerimise nuppu, siis ta käib üles-alla väga vähe ning ühele joonele ikka ei saa.....
Galant 2.0 100KW 97

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » T Sept 11, 2007 9:14 pm

Kontrolli kas pirn on ikka korektselt pesas, kui on siis käsitsi reguleerimine käib 2-hest kruvist ( võimalik et sise 6-kant peaga ), mis asuvad tule korpuse taga osas üks ühes-teine teises ääres ja on näha ülalt poolt vaadates.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
Plenum
huviline
Postitusi: 73
Liitunud: K Jaan 03, 2007 8:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Plenum » K Sept 12, 2007 6:30 pm

Mis asi seal teda üldse laseb üles-alla?
Galant 2.0 100KW 97

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » K Sept 12, 2007 7:15 pm

Kui nupust siis muidugi mikro mootor, kui mõtled manuaalselt siis keermega regulaator varras.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » K Sept 12, 2007 8:38 pm

endal on ka sarnane probla, auto kõrguseandurid on..., kuna ecs ei tööta siis on ta 0 punkti nii alla, millegipärast 5m peale umbes 30cm maapinnast

reguleerimiseks võiks mida teha? kellegil on ideid?, või kas keegi on kokku puutunud kuidas auto teeb kindlaks kui kõrgel tuled asuvad, mingid halliandurid???

või peaks lihtsalt mootorid ära kuidagi võtma ja ise talle oma nägemise järgi nullkohad panema?
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
Plenum
huviline
Postitusi: 73
Liitunud: K Jaan 03, 2007 8:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Plenum » N Sept 13, 2007 9:04 am

Mõtlesin et kui nupuga - siis ikka väike pöialpoisike jookseb ja liigutab neid üles! :wink:

Kus see mootor asub?
Galant 2.0 100KW 97

Galancer
liige
Postitusi: 594
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:00 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Galancer » N Sept 13, 2007 6:34 pm

Plenum kirjutas:Mõtlesin et kui nupuga - siis ikka väike pöialpoisike jookseb ja liigutab neid üles! :wink:

Kus see mootor asub?


Just just-väike neegripoisike seal mootoriruumis krutib neid...

Mootor asub tulekonsooli tagumisel küljel, ehk siis mootori poolses osas:-)
Ei pretendeeri absoluutsele tõele!!!:-)

Nüüd peres ainus mitsu : Lancer `94 1,6 AT
Minevikust veel:Galant 2,5 Wagon `01 Tiptronic, Lancer 1,3 `98 manual, Galant 1.8 `88 manual,Lancer 1,5 `91 manual jmt

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » N Sept 13, 2007 8:30 pm

Plenum kirjutas:Mõtlesin et kui nupuga - siis ikka väike pöialpoisike jookseb ja liigutab neid üles! :wink:

Kus see mootor asub?

TULE REGULAATORI MOOTOR ASUB TULE TAGA KÜLJES VÕI ON EHITATUD KORPUSESSE
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » N Sept 13, 2007 9:09 pm

Sigma kirjutas:endal on ka sarnane probla, auto kõrguseandurid on..., kuna ecs ei tööta siis on ta 0 punkti nii alla, millegipärast 5m peale umbes 30cm maapinnast

reguleerimiseks võiks mida teha? kellegil on ideid?, või kas keegi on kokku puutunud kuidas auto teeb kindlaks kui kõrgel tuled asuvad, mingid halliandurid???

või peaks lihtsalt mootorid ära kuidagi võtma ja ise talle oma nägemise järgi nullkohad panema?

Tulede reguleerimis süsteem on üles ehitatud nii et elektriline regulaator võimaldab muuta tulede kõrgust 0 -asend kõige kõrgem, 5 -asend kõige madalam. Regulaator on teadgi juhtudeks kui koormatud auto taga osa tõttu muutub kere kalle-seega ka tulede valgustus vihk mis tee asemel puude latvu valgustab. Teatavasti peab regulaator koormamata olema 0-ehk siis kõrgeimas reguleerimis asendis, et siis sõltuvalt kere kaldest (koorma raskusest) oleks võimalik valgus vihku alla poole tuua.
Alati on tuledel ka manuaalne reguleerimise võimalus, see on vajalik näiteks selleks et tulede kõrgused omavahel balanssi viia, külg nurka muuta, kompenseerida tulede kinnitustest sõltuvat võimalikku vale asendit- näiteks kinnitus punktide nihkumist avarii tagajärjel ja kuna iga MM.tule pirni hõõg niidi asendi muutust reflektori suhtes loeb siis ka selleks et erinevate tootjate pirnid ei peaks näitama eri ilma kaartes.
Seega reguleeritakse kõigepealt salongi regulaator asendisse 0 ning seejärel tehakse täpne reguleerimine tule regulaator kruvidest .

Eelnev jutt ei kehti vaid ksenoon ning veel mõnede üksikute vanema põlvkonna valgustus süsteemide kohta millede kõrgust jälgivad teatud sensorid-süsteemid, mis näiteks viivad valgus vihu automaatselt madalamaks vastu tuleva auto korral jne.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » P Sept 16, 2007 2:05 pm

jaan mmc kirjutas:Tulede reguleerimis süsteem on üles ehitatud nii et elektriline regulaator võimaldab muuta tulede kõrgust 0 -asend kõige kõrgem, 5 -asend kõige madalam. Regulaator on teadgi juhtudeks kui koormatud auto taga osa tõttu muutub kere kalle-seega ka tulede valgustus vihk mis tee asemel puude latvu valgustab. Teatavasti peab regulaator koormamata olema 0-ehk siis kõrgeimas reguleerimis asendis, et siis sõltuvalt kere kaldest (koorma raskusest) oleks võimalik valgus vihku alla poole tuua.
Alati on tuledel ka manuaalne reguleerimise võimalus, see on vajalik näiteks selleks et tulede kõrgused omavahel balanssi viia, külg nurka muuta, kompenseerida tulede kinnitustest sõltuvat võimalikku vale asendit- näiteks kinnitus punktide nihkumist avarii tagajärjel ja kuna iga MM.tule pirni hõõg niidi asendi muutust reflektori suhtes loeb siis ka selleks et erinevate tootjate pirnid ei peaks näitama eri ilma kaartes.
Seega reguleeritakse kõigepealt salongi regulaator asendisse 0 ning seejärel tehakse täpne reguleerimine tule regulaator kruvidest .

Eelnev jutt ei kehti vaid ksenoon ning veel mõnede üksikute vanema põlvkonna valgustus süsteemide kohta millede kõrgust jälgivad teatud sensorid-süsteemid, mis näiteks viivad valgus vihu automaatselt madalamaks vastu tuleva auto korral jne.


Mis sa sööd, et sa nii tark oled :D:D
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » E Sept 17, 2007 6:20 pm

Tänud muidugi ! Tavalist lukkseppa leiba, eks 15-aastaga ikka külge jääb kuidas tulesid õigeks keerata.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

boob
Uus Kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: T Dets 13, 2011 7:42 pm
Asukoht: Tapa 5013912
Kontakt:

Re: Kõrguse reguleerimine esituledes

PostitusPostitas boob » E Veebr 13, 2012 5:34 pm

Küsiks kiirelt, et kui 98a Galandil tahaks esitulede kõrgust reguleerida, siis kudapidi neid reguleerpoldikesi kruttida tuleks et tulesid kõrgemale saada? Spetsvõtmeid pole ja lehtvõtmega veidi aega kruttimist nagu tulemust ei andnud...

Kasutaja avatar
vkmka
klubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: E Aug 29, 2005 11:00 pm
Asukoht: Tapa

Re: Kõrguse reguleerimine esituledes

PostitusPostitas vkmka » E Veebr 13, 2012 5:49 pm

boob kirjutas:Küsiks kiirelt, et kui 98a Galandil tahaks esitulede kõrgust reguleerida, siis kudapidi neid reguleerpoldikesi kruttida tuleks et tulesid kõrgemale saada? Spetsvõtmeid pole ja lehtvõtmega veidi aega kruttimist nagu tulemust ei andnud...



Sama mure mul sama masinaga ülevaatusel öeldi et tuled liiga madalal ja see pandi ka veaks. hakkasin siis kodus vaatama ja natukene neid kruvisid kruttima kuid ei juhtunud midagi. kas on võimalik et juba on üleval lõppus ja keere maha keeratud või midagi sellist. kui alla poole keerasin siis nagu natukene liikus kuid mitte palju.
Nissan Qashqai +2 2011
R.I.P Mitsubishi Galant 1998 V6 2,5
R.I.PVaruosadeks Mitsubishi Eclipse 93.a 2.0 110kw
+37256280350

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kõrguse reguleerimine esituledes

PostitusPostitas Martinez » E Veebr 13, 2012 6:34 pm

kas ei saanud ülevaatust läbi ?

Kasutaja avatar
vkmka
klubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: E Aug 29, 2005 11:00 pm
Asukoht: Tapa

Re: Kõrguse reguleerimine esituledes

PostitusPostitas vkmka » E Veebr 13, 2012 6:37 pm

Martinez kirjutas:kas ei saanud ülevaatust läbi ?


ei saanud jah veel oli parempoolne rooli ots läbi mis juba vahetatud siis ei meeldinud. veel paar asja.
Nissan Qashqai +2 2011
R.I.P Mitsubishi Galant 1998 V6 2,5
R.I.PVaruosadeks Mitsubishi Eclipse 93.a 2.0 110kw
+37256280350

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kõrguse reguleerimine esituledes

PostitusPostitas Martinez » E Veebr 13, 2012 7:36 pm

selles mõttes, et ära kõiki ülevaatuse mehi kuula ka, mulle öeldi, et sigma ei tohi tänavatel sõitagi kui võõras kohas käisin, aga kui teises kohas käisin loeti poole vähem vigu üles. Ning seal esimeses kohas kästi maha tirida toonklaas kuigi ei olnud toonitud kilega vaid oli tehase toon. Aga jah, eks ta ole. Rooliotstes kolksu ei olnud ju. Vähemalt minu käes. Ja kõik muud puksid ja kondid ja asjad on ees vahetatud.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Kõrguse reguleerimine esituledes

PostitusPostitas Zafari » E Veebr 13, 2012 9:31 pm

heh, normaalsed ülevaatusemehed on mul alati tuled paika keeranud kui natuke paigast ära on, mitte koju saatnud.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: Kõrguse reguleerimine esituledes

PostitusPostitas SiimS » E Veebr 13, 2012 9:48 pm

vkmka kirjutas:
boob kirjutas:Küsiks kiirelt, et kui 98a Galandil tahaks esitulede kõrgust reguleerida, siis kudapidi neid reguleerpoldikesi kruttida tuleks et tulesid kõrgemale saada? Spetsvõtmeid pole ja lehtvõtmega veidi aega kruttimist nagu tulemust ei andnud...



Sama mure mul sama masinaga ülevaatusel öeldi et tuled liiga madalal ja see pandi ka veaks. hakkasin siis kodus vaatama ja natukene neid kruvisid kruttima kuid ei juhtunud midagi. kas on võimalik et juba on üleval lõppus ja keere maha keeratud või midagi sellist. kui alla poole keerasin siis nagu natukene liikus kuid mitte palju.


Sul xenon pirnid sees? Salongis kõrgusregulaator astmel 0 ja kas see töötab? Peaks ikka reguleerida saama, vist läks 8 padrun, kruvikaga mõtetu reguleerida, keerab plastikust hambad peesse lõpuks.

Kasutaja avatar
vkmka
klubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: E Aug 29, 2005 11:00 pm
Asukoht: Tapa

Re: Kõrguse reguleerimine esituledes

PostitusPostitas vkmka » T Veebr 14, 2012 7:00 am

SiimS kirjutas:
vkmka kirjutas:
boob kirjutas:Küsiks kiirelt, et kui 98a Galandil tahaks esitulede kõrgust reguleerida, siis kudapidi neid reguleerpoldikesi kruttida tuleks et tulesid kõrgemale saada? Spetsvõtmeid pole ja lehtvõtmega veidi aega kruttimist nagu tulemust ei andnud...



Sama mure mul sama masinaga ülevaatusel öeldi et tuled liiga madalal ja see pandi ka veaks. hakkasin siis kodus vaatama ja natukene neid kruvisid kruttima kuid ei juhtunud midagi. kas on võimalik et juba on üleval lõppus ja keere maha keeratud või midagi sellist. kui alla poole keerasin siis nagu natukene liikus kuid mitte palju.


Sul xenon pirnid sees? Salongis kõrgusregulaator astmel 0 ja kas see töötab? Peaks ikka reguleerida saama, vist läks 8 padrun, kruvikaga mõtetu reguleerida, keerab plastikust hambad peesse lõpuks.


pirnid on ikka tavalised sain need xenon kitid vahelt ära võetud. regulaator 0 ja jah 8 padruniga keeratud kui ei midagist.
Nissan Qashqai +2 2011
R.I.P Mitsubishi Galant 1998 V6 2,5
R.I.PVaruosadeks Mitsubishi Eclipse 93.a 2.0 110kw
+37256280350

boob
Uus Kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: T Dets 13, 2011 7:42 pm
Asukoht: Tapa 5013912
Kontakt:

Re: Kõrguse reguleerimine esituledes

PostitusPostitas boob » T Veebr 14, 2012 12:37 pm

SiimS kirjutas:
vkmka kirjutas:
boob kirjutas:Küsiks kiirelt, et kui 98a Galandil tahaks esitulede kõrgust reguleerida, siis kudapidi neid reguleerpoldikesi kruttida tuleks et tulesid kõrgemale saada? Spetsvõtmeid pole ja lehtvõtmega veidi aega kruttimist nagu tulemust ei andnud...



Sama mure mul sama masinaga ülevaatusel öeldi et tuled liiga madalal ja see pandi ka veaks. hakkasin siis kodus vaatama ja natukene neid kruvisid kruttima kuid ei juhtunud midagi. kas on võimalik et juba on üleval lõppus ja keere maha keeratud või midagi sellist. kui alla poole keerasin siis nagu natukene liikus kuid mitte palju.


Sul xenon pirnid sees? Salongis kõrgusregulaator astmel 0 ja kas see töötab? Peaks ikka reguleerida saama, vist läks 8 padrun, kruvikaga mõtetu reguleerida, keerab plastikust hambad peesse lõpuks.

Et siis ikkagi ei tea keegi, kuidas pidi poldikesi keerates valgusvihku kõrgemale saaks? Või ongi lihtsam minna ja anda kellegile raha selle liigutuse eest? :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist

cron