Plenum kirjutas:Mõtlesin et kui nupuga - siis ikka väike pöialpoisike jookseb ja liigutab neid üles!
Kus see mootor asub?
Sigma kirjutas:endal on ka sarnane probla, auto kõrguseandurid on..., kuna ecs ei tööta siis on ta 0 punkti nii alla, millegipärast 5m peale umbes 30cm maapinnast
reguleerimiseks võiks mida teha? kellegil on ideid?, või kas keegi on kokku puutunud kuidas auto teeb kindlaks kui kõrgel tuled asuvad, mingid halliandurid???
või peaks lihtsalt mootorid ära kuidagi võtma ja ise talle oma nägemise järgi nullkohad panema?
jaan mmc kirjutas:Tulede reguleerimis süsteem on üles ehitatud nii et elektriline regulaator võimaldab muuta tulede kõrgust 0 -asend kõige kõrgem, 5 -asend kõige madalam. Regulaator on teadgi juhtudeks kui koormatud auto taga osa tõttu muutub kere kalle-seega ka tulede valgustus vihk mis tee asemel puude latvu valgustab. Teatavasti peab regulaator koormamata olema 0-ehk siis kõrgeimas reguleerimis asendis, et siis sõltuvalt kere kaldest (koorma raskusest) oleks võimalik valgus vihku alla poole tuua.
Alati on tuledel ka manuaalne reguleerimise võimalus, see on vajalik näiteks selleks et tulede kõrgused omavahel balanssi viia, külg nurka muuta, kompenseerida tulede kinnitustest sõltuvat võimalikku vale asendit- näiteks kinnitus punktide nihkumist avarii tagajärjel ja kuna iga MM.tule pirni hõõg niidi asendi muutust reflektori suhtes loeb siis ka selleks et erinevate tootjate pirnid ei peaks näitama eri ilma kaartes.
Seega reguleeritakse kõigepealt salongi regulaator asendisse 0 ning seejärel tehakse täpne reguleerimine tule regulaator kruvidest .
Eelnev jutt ei kehti vaid ksenoon ning veel mõnede üksikute vanema põlvkonna valgustus süsteemide kohta millede kõrgust jälgivad teatud sensorid-süsteemid, mis näiteks viivad valgus vihu automaatselt madalamaks vastu tuleva auto korral jne.
boob kirjutas:Küsiks kiirelt, et kui 98a Galandil tahaks esitulede kõrgust reguleerida, siis kudapidi neid reguleerpoldikesi kruttida tuleks et tulesid kõrgemale saada? Spetsvõtmeid pole ja lehtvõtmega veidi aega kruttimist nagu tulemust ei andnud...
Martinez kirjutas:kas ei saanud ülevaatust läbi ?
vkmka kirjutas:boob kirjutas:Küsiks kiirelt, et kui 98a Galandil tahaks esitulede kõrgust reguleerida, siis kudapidi neid reguleerpoldikesi kruttida tuleks et tulesid kõrgemale saada? Spetsvõtmeid pole ja lehtvõtmega veidi aega kruttimist nagu tulemust ei andnud...
Sama mure mul sama masinaga ülevaatusel öeldi et tuled liiga madalal ja see pandi ka veaks. hakkasin siis kodus vaatama ja natukene neid kruvisid kruttima kuid ei juhtunud midagi. kas on võimalik et juba on üleval lõppus ja keere maha keeratud või midagi sellist. kui alla poole keerasin siis nagu natukene liikus kuid mitte palju.
SiimS kirjutas:vkmka kirjutas:boob kirjutas:Küsiks kiirelt, et kui 98a Galandil tahaks esitulede kõrgust reguleerida, siis kudapidi neid reguleerpoldikesi kruttida tuleks et tulesid kõrgemale saada? Spetsvõtmeid pole ja lehtvõtmega veidi aega kruttimist nagu tulemust ei andnud...
Sama mure mul sama masinaga ülevaatusel öeldi et tuled liiga madalal ja see pandi ka veaks. hakkasin siis kodus vaatama ja natukene neid kruvisid kruttima kuid ei juhtunud midagi. kas on võimalik et juba on üleval lõppus ja keere maha keeratud või midagi sellist. kui alla poole keerasin siis nagu natukene liikus kuid mitte palju.
Sul xenon pirnid sees? Salongis kõrgusregulaator astmel 0 ja kas see töötab? Peaks ikka reguleerida saama, vist läks 8 padrun, kruvikaga mõtetu reguleerida, keerab plastikust hambad peesse lõpuks.
SiimS kirjutas:vkmka kirjutas:boob kirjutas:Küsiks kiirelt, et kui 98a Galandil tahaks esitulede kõrgust reguleerida, siis kudapidi neid reguleerpoldikesi kruttida tuleks et tulesid kõrgemale saada? Spetsvõtmeid pole ja lehtvõtmega veidi aega kruttimist nagu tulemust ei andnud...
Sama mure mul sama masinaga ülevaatusel öeldi et tuled liiga madalal ja see pandi ka veaks. hakkasin siis kodus vaatama ja natukene neid kruvisid kruttima kuid ei juhtunud midagi. kas on võimalik et juba on üleval lõppus ja keere maha keeratud või midagi sellist. kui alla poole keerasin siis nagu natukene liikus kuid mitte palju.
Sul xenon pirnid sees? Salongis kõrgusregulaator astmel 0 ja kas see töötab? Peaks ikka reguleerida saama, vist läks 8 padrun, kruvikaga mõtetu reguleerida, keerab plastikust hambad peesse lõpuks.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist