Mõned probleemid. eclipse '92

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

Mõned probleemid. eclipse '92

PostitusPostitas meelis11 » R Jaan 26, 2007 1:11 am

Tere,
toon siin välja 3 probleemi, mis on ilmnenud.

1) kui auto pole veel soojaks läinud siis veeremisel vabakäiguga kõiguvad pöörded 1500-2000 vahel, kui seisma jääda siis langevad 1000 kanti.

2) vahel ei taha auto nagu pöördesse minna - ei reageeri pedaali vajutusele. See pole otseselt seotud külma või sooja mootoriga. Lihtsalt vahel nagu ei taha edasi minna, teinekord läheb. Ilmselt seotud 1 punktiga ja mingi õhulugeja teema?

3) Mootor soojeneb liiga kaua, temp osuti seistes tõuseb, sõites külmade ilmadega nagu praegu kukub päris nulli. Samuti puhutav õhk läheb soojast leigeks. Tosooli taset vaatasin ja panin sinna ka juurde. Ilmselt on termostaat õhtal? Paar korda olen saanud ka check engine tulukese põlema, kui seisma jään siis kustub mõne aja pärast ära.
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » R Jaan 26, 2007 11:36 am

3) seal jah termostaadi viga on sellise kirjelduse juures.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

tommy-e
liige
Postitusi: 42
Liitunud: R Nov 17, 2006 11:25 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tommy-e » R Jaan 26, 2007 12:04 pm

1) see on normaalne (vähemalt manual väidab nii), endal 92 Galant sama asi

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelis11 » R Jaan 26, 2007 4:10 pm

tommy-e kirjutas:1) see on normaalne (vähemalt manual väidab nii), endal 92 Galant sama asi

Väga kahtlane, ei kõla küll normaalselt, pigem tundub et see mingi viga selle idle reziimis pöörete regulaatoriga.

Termostaat läheb ilmselt vahetusse aga küsimus 2 peale ei oska keegi midagi vastata? Võib see olla seotud kuidagi sellega, et kütuse pealeandmise süsteem jupsib? Elektroonikajama või pigem Õhufiltri/pensufiltri probleem?
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

tommy-e
liige
Postitusi: 42
Liitunud: R Nov 17, 2006 11:25 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tommy-e » R Jaan 26, 2007 5:52 pm

sa võid ju "probleemile" lahendust otsida, kuid sa ei leia seda, sest probleem pole mitte autos vaid sinu peas

manual väidab, et täiesti külm mootor peabki käima tühikäigul 2000 pöörde juures, langemise kiirus oleneb sellest kui külm või soe on väljas, suvel peaks praktiliselt kohe alla langema, kuid praegu ei ole suvi, väljas on -10~15 kraadi

võta manual lahti, seal lausa tabel olemas, mis temperatuuridel, mis pöörded olema peavad

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelis11 » R Jaan 26, 2007 7:02 pm

Probleemi ei näe ma kõrgetes pööretes vaid nende kõikumisel üles/alla. No see on ka asi mis eriline mure pole. Küsimus 2...anybody?
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

16klappi
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: E Jaan 16, 2006 9:32 pm
Asukoht: Põlva-Tartu

PostitusPostitas 16klappi » R Jaan 26, 2007 10:28 pm

Kõige lihtsam oleks veakoodid ajust välja lugeda. :wink:
Siis alles edasi vaadata.

nuclear2
liige
Postitusi: 389
Liitunud: K Apr 28, 2004 10:12 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nuclear2 » L Jaan 27, 2007 11:12 am

kas mootori vent käib kogu aeg ringi? külmalt tööle pannes ka?
silmad kardavad, käed teevad

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelis11 » L Jaan 27, 2007 2:51 pm

nuclear2 kirjutas:kas mootori vent käib kogu aeg ringi? külmalt tööle pannes ka?

Vent ei käi kogu aeg ringi.

Ja veakoode ju tõenäoliselt ei ole mida lugeda kui ükski tuluke vigadest märku ei anna.
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

nuclear2
liige
Postitusi: 389
Liitunud: K Apr 28, 2004 10:12 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nuclear2 » L Jaan 27, 2007 4:29 pm

nii ja naa. üle kontrollida võib ikka.
silmad kardavad, käed teevad

16klappi
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: E Jaan 16, 2006 9:32 pm
Asukoht: Põlva-Tartu

Re: Mõned probleemid. eclipse '92

PostitusPostitas 16klappi » E Jaan 29, 2007 2:31 pm

meelis11 kirjutas:...
Paar korda olen saanud ka check engine tulukese põlema, kui seisma jään siis kustub mõne aja pärast ära.


Veakoodid peaks ikkagi aju mälus olema! See aitaks palju.

galtz
Tösine huviline
Postitusi: 179
Liitunud: L Juul 22, 2006 1:59 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas galtz » P Veebr 04, 2007 1:12 am

Esiteks tunnen sulle kaasa.. Mul endalgi Eclipse ja kõik need seiklused läbi elatud..

See pöörete asi on nii, et 2000 on Eclipseil tegelikult täiesti normaalne, kui sportautole. Kui see bensiini laristamine häirib, siis valisid vale auto. Sest alla 2000 pöörete tulebki selline asi, et auto kuidagi ei lähe edasi ja nagu köhiks.. Kui nagu tasapisi see tuurinäidik tõuseb üle 2000, siis nagu pauhti auto hakkab korralikult tööle ja kiirendab edasi..

Aga tuuridest veel nii, et manualis oli veel kirjas, et kui kaua kohapeal tuure lasta, siis lõpuks nad jäävadki kõrgele.. Ära küsi miks, lihtsalt seal oli nii.. Seega kui ülevaatluses tuurid põhjas hoiti ja siis kahel korral testiga rappa pandi..oli lõpuks tuurid sellest pikast laskmisest laes ja ma sain pahandada.

Aga tuuride kõikumine võib tulla ükskõik millest. Üldiselt on nii, et kui Eclipse ostad, siis tuleks autole kaablid külge ajada ja arvutiga kõik elektrilised bug'id üles leida.. Ja mootori kap.remont ei oleks ka sugugi paha..

Selle autoga on probleemid tavalised.. Aga kaks head soovitust: Kõik mis teha vaja, lase proffidel ära teha. Ja avariisi väldi suure hoolega, sest osi sellele autole ei ole!

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelis11 » E Veebr 05, 2007 12:44 am

Nii, igatahes eelmisel nädalal vahetasin termostaadi ära a sellega kõik tipptopp - läheb kiiremini soojaks ja mootor ei jahtu sõites maha nagu enne.
Tundub, et see pöörete kõikumise asi on ka praktiliselt kadunud - ilmselt kuna mootor saavutab kiiremini kõrgema temperatuuri siis see külma mootoriga temperatuuri kõikumine on praktiliselt kadunud. Seekord sai 88 kraadine termostaat sisse, vana välja võttes selgus et see oli 82 kraadine veel. Lühidalt oli enamus neist probleemidest seotud mitte-töötemperatuuril töötava mootoriga.

Pööretega jah see asi et alla 2000p/min ma eriti ei sõidagi, linnas 60km/h on sees 4 käik mitte 5. Aga korralikum tõmme tuleb minuarust kuskil 3500p/min juures alles. (Mitte et ta 2000+ ei kiirendaks).

Muideks kõrgemad pöörded (näit 1800 vs 2400) ei pruugi veel suuremat kütusekulu tähendada - kui madalatel pööretel jõudu taga pole siis ei tööta ju mootor oma efektiivses vahemikus.
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

galtz
Tösine huviline
Postitusi: 179
Liitunud: L Juul 22, 2006 1:59 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas galtz » E Veebr 05, 2007 6:40 pm

Aga mina sain hea idee ja vahetan endal ka termostaadi ära..


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist