PostitusPostitas galtz » P Veebr 04, 2007 1:12 am
Esiteks tunnen sulle kaasa.. Mul endalgi Eclipse ja kõik need seiklused läbi elatud..
See pöörete asi on nii, et 2000 on Eclipseil tegelikult täiesti normaalne, kui sportautole. Kui see bensiini laristamine häirib, siis valisid vale auto. Sest alla 2000 pöörete tulebki selline asi, et auto kuidagi ei lähe edasi ja nagu köhiks.. Kui nagu tasapisi see tuurinäidik tõuseb üle 2000, siis nagu pauhti auto hakkab korralikult tööle ja kiirendab edasi..
Aga tuuridest veel nii, et manualis oli veel kirjas, et kui kaua kohapeal tuure lasta, siis lõpuks nad jäävadki kõrgele.. Ära küsi miks, lihtsalt seal oli nii.. Seega kui ülevaatluses tuurid põhjas hoiti ja siis kahel korral testiga rappa pandi..oli lõpuks tuurid sellest pikast laskmisest laes ja ma sain pahandada.
Aga tuuride kõikumine võib tulla ükskõik millest. Üldiselt on nii, et kui Eclipse ostad, siis tuleks autole kaablid külge ajada ja arvutiga kõik elektrilised bug'id üles leida.. Ja mootori kap.remont ei oleks ka sugugi paha..
Selle autoga on probleemid tavalised.. Aga kaks head soovitust: Kõik mis teha vaja, lase proffidel ära teha. Ja avariisi väldi suure hoolega, sest osi sellele autole ei ole!