Aku ümbertõstmine?

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

rockrapdude

Aku ümbertõstmine?

PostitusPostitas rockrapdude » K Sept 27, 2006 9:03 pm

Kas keegi küllalt tark saax mind aidata aku ümbertõstmisega pagassi.Ise ei tea mitte kui midagi elektroonikast.Tahax ka nii teha et olex võimalik kinni keerata elekter et mootor edasi ei töötax ning ka et aku ei töötax(mõlemad eraldi et kui peax õnnetus olema siis panna nupust akujuhe/mootori (see mis annab küünaldele toidet))toitejuhe kinni).Masin on Mitsubishi Galant 2.5 1993.Skeeme?Abi?Olen küll lugenud netist selle kohta aga täpselt ei tea mida kuhu ühendada ja kuidas.

kalantt
Uus Kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: P Juul 23, 2006 7:58 pm
Asukoht: planeet MAA

PostitusPostitas kalantt » K Sept 27, 2006 9:38 pm

mis nüüd, kardad et auto läheb põlema?
pole mõtet , palju tõenäolisem on kodus tuleroaks langeda, :twisted: kui autos

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » K Sept 27, 2006 9:41 pm

kas tahad ühest lülitist kõik?
või kahest sobib ka?
kahega oleks nii et paned aku + klemmi vahele lüliti
ja samas paned lüliti ka jagajale vahele sellele juhtmele mis jagajale voolu annab ja siis teed mingi katte et kui vajutad lülitab mõlemad välja.


miks sul seda üldse vaja on?

rockrapdude

PostitusPostitas rockrapdude » K Sept 27, 2006 10:15 pm

mõtlesin et kahe lülitiga.sest kunagi tea kui matsu paneb kuskil võistlusel siis selline asi kohe handy.

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » N Sept 28, 2006 8:16 am

julm juhtme vedamine aga nii saab :wink:

rockrapdude

PostitusPostitas rockrapdude » N Sept 28, 2006 2:28 pm

eino tahax aku ümber tõsta sest siis on veidi rohkem ruumi et oma turboga seal tegeleda.siis saax põmst nii teha et kiirenduse ajax võtta parem esituli ära et kogu õhk rändax sealt sisse ning sealt omakorda vahejahuti peale.või lähen ma liiga extreemsex?

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » N Sept 28, 2006 3:01 pm

ei lähe, tee täpselt nii nagu soovid see on igaühe asi mis tema teha tahab 8)

rockrapdude

PostitusPostitas rockrapdude » N Sept 28, 2006 5:14 pm

eino ise nägin esimest korda aku ümbertõstmist http://www.homemadeturbo.com/ ja sealt edasi http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/battery_relocation/

Kasutaja avatar
Moger
klubi liige
Postitusi: 530
Liitunud: R Apr 23, 2004 1:48 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas Moger » N Sept 28, 2006 6:24 pm

Mina kl ei näe põhimõttelist probleemi, miks ei peaks saama akut pagassi panna. Raskemaid ülesandeid võib olla korraliku maanduse tekitamine aku "-" ja auto kere vahel. Duubeldatud ja korralikult tehtud ühendused on siin hädavajalikud, muidu hakkavad ühendused kas korrodeeruma või lähevad soojaks ja hakkavad sisuliselt su genekat koormama.
Lollikindlaim, aga vast ka natuke kilplaslik oleks ka "-" kaabel mootori ruumi ära vedada.

"+" juhe peaks aga olema kindlasti VÄHEMALT aku juures ühe suure kaitsmega eraldatud, kahjuks ei ole mul aimugi, kui suurt voolu auto tarbida võiks, nähtavasti on suurim käivitusvool, mille peaks teada saama uurides starterit. Natuke varu peale ning kaitsme suurus teada. See on selleks, et kui see kaabel sul seal autos nüüd vonkleb ja peaks hakkama vibratsiooni või jumal teab mille mõjul kaabli isolatsiooni närima, siis otsese lühise korral tõuseb voollutugevus selles kaablis tohutult suureks (seda aku väga väikese sisetakistuse tõttu - mäletad ohmuseadust: I=U/R, kui R läheneb nullile läheneb voolutugevus lõpmatuselle), et see sõrme jämedune kaabel hakkab helendama nagu säraküünal ja sinu auto põleb kiiremini maha kui sa suudad "appi" välja hääldada. Ja kuna pole mingit lisalülitit, siis ei suudaks ka keegi sind aidata! Niisiis, korralik kaitse VÄHEMALT aku juurde (nagu seda ka muusikavõimendite korral tehakse) ja igaks juhuks võib sama suure kaitsme ka kaabli teise otsa panna.
Ei, nohh, teoorias olen ma tugev :P

rockrapdude

PostitusPostitas rockrapdude » N Sept 28, 2006 6:26 pm

et siis kõik korralikult ära maandada kaitsmed asjad külge ning korralik isolatsioon on märksõnad.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » N Sept 28, 2006 7:53 pm

kui aku pagassi saad ja toimima anna teada kuidas mis jne . mul omal samad mõtted pikemat aega et saada ruumi kapoti alla-
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist

cron