PostitusPostitas Moger » N Sept 28, 2006 6:24 pm
Mina kl ei näe põhimõttelist probleemi, miks ei peaks saama akut pagassi panna. Raskemaid ülesandeid võib olla korraliku maanduse tekitamine aku "-" ja auto kere vahel. Duubeldatud ja korralikult tehtud ühendused on siin hädavajalikud, muidu hakkavad ühendused kas korrodeeruma või lähevad soojaks ja hakkavad sisuliselt su genekat koormama.
Lollikindlaim, aga vast ka natuke kilplaslik oleks ka "-" kaabel mootori ruumi ära vedada.
"+" juhe peaks aga olema kindlasti VÄHEMALT aku juures ühe suure kaitsmega eraldatud, kahjuks ei ole mul aimugi, kui suurt voolu auto tarbida võiks, nähtavasti on suurim käivitusvool, mille peaks teada saama uurides starterit. Natuke varu peale ning kaitsme suurus teada. See on selleks, et kui see kaabel sul seal autos nüüd vonkleb ja peaks hakkama vibratsiooni või jumal teab mille mõjul kaabli isolatsiooni närima, siis otsese lühise korral tõuseb voollutugevus selles kaablis tohutult suureks (seda aku väga väikese sisetakistuse tõttu - mäletad ohmuseadust: I=U/R, kui R läheneb nullile läheneb voolutugevus lõpmatuselle), et see sõrme jämedune kaabel hakkab helendama nagu säraküünal ja sinu auto põleb kiiremini maha kui sa suudad "appi" välja hääldada. Ja kuna pole mingit lisalülitit, siis ei suudaks ka keegi sind aidata! Niisiis, korralik kaitse VÄHEMALT aku juurde (nagu seda ka muusikavõimendite korral tehakse) ja igaks juhuks võib sama suure kaitsme ka kaabli teise otsa panna.
Ei, nohh, teoorias olen ma tugev