signa

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

kreevu

signa

PostitusPostitas kreevu » E Sept 11, 2006 2:00 pm

Kuna olen suht võhik autode alal siis oma esimest autot ostes (Carisma) sain vist kohe ka petta.
Öeldi, et signa ka peal. No krt, otsi palju sa otsid üles ei leia, löö palju sa lööd ratast, tööle ei hakka.
Ehk oskab keegi öelda kus võiksid asuda signa detailid ? Kust vaadata?
:(

taliz
liige
Postitusi: 123
Liitunud: K Juun 01, 2005 1:59 pm
Asukoht: elva

PostitusPostitas taliz » E Sept 11, 2006 2:10 pm

pult on olemas? lukku/maha läheb puldist?
selleks, et vastu ratast lüües alarm tööle hakkaks on vaja löögiandurit..äkki sinu signal seda pole.
Galant 2.0 -97 Wagon (müüdud)
Galant 2.0 -91 luukpära (müüdud)

kreevu

PostitusPostitas kreevu » E Sept 11, 2006 2:13 pm

puldist lukku/maha läheb kesklukk!
Võimalik tõesti et löögiandurit pole! Aga ksut võiskid asuda signa aju jms?

insener
liige
Postitusi: 217
Liitunud: K Apr 13, 2005 9:03 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas insener » E Sept 11, 2006 2:22 pm

Minul on signa kapoti all mootori ja salongi vaheseina küljes paremal pool. Kus ta sul täpselt asub ei oska öelda aga üldiselt ikka kapoti all. Aju peaks olema pasunaga ühes tükis, mingitel vanematel ja/või odavamatel võib olla ka eraldi.
Minu signa ei tee ka häält, kuna pasun lihtsalt ära mädanenud ja lagunenud, vaata et sul terve oleks.

taliz
liige
Postitusi: 123
Liitunud: K Juun 01, 2005 1:59 pm
Asukoht: elva

PostitusPostitas taliz » E Sept 11, 2006 2:22 pm

aju peaks asuma kuskil armatuuri all, kaitsmeploki läheduses. vähemalt enamasti on ta seal.

kas mahuandurid on olemas?
Galant 2.0 -97 Wagon (müüdud)

Galant 2.0 -91 luukpära (müüdud)

insener
liige
Postitusi: 217
Liitunud: K Apr 13, 2005 9:03 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas insener » E Sept 11, 2006 2:24 pm

taliz kirjutas:aju peaks asuma kuskil armatuuri all, kaitsmeploki läheduses. vähemalt enamasti on ta seal.

kas mahuandurid on olemas?


Ah või et armatuuri all? Eks otsi siis sealt kah.

taliz
liige
Postitusi: 123
Liitunud: K Juun 01, 2005 1:59 pm
Asukoht: elva

PostitusPostitas taliz » E Sept 11, 2006 2:25 pm

PS: neid alarme on erinevaid ja ei ole midagi vanematel ainult aju eraldi, pigem see lisabki turvalisust kui aju ei asu signa pasunaga koos.


Insenri jutu järgi tundub, et mu 2 kuud vana 4000 maksnud alarm on kuskil 1990 a mudel? :D
Viimati muutis taliz, E Sept 11, 2006 2:32 pm, muudetud 1 kord kokku.
Galant 2.0 -97 Wagon (müüdud)

Galant 2.0 -91 luukpära (müüdud)

kreevu

PostitusPostitas kreevu » E Sept 11, 2006 2:26 pm

tänud ! Püüan olla Watson ja leida kadunud signa üles! Tänudveelkord

insener
liige
Postitusi: 217
Liitunud: K Apr 13, 2005 9:03 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas insener » E Sept 11, 2006 2:43 pm

taliz kirjutas:PS: neid alarme on erinevaid ja ei ole midagi vanematel ainult aju eraldi, pigem see lisabki turvalisust kui aju ei asu signa pasunaga koos.


Kunagi aastaid tagasi oli peres üks scorpio, millele sai peale pandud mingi signa junn, selle juhtmed oli otse ühenduses auto signaali pasunaga. Sellest tulenevalt väitsin ka et vanematel või odavamatel on pasunad eraldi. Signa aju oli armatuuri taga küll ja loogiliselt võttes peakski sel juhul pasun eraldi olema.

Turvalisuse kohapealt julgen kahelda, sest enamus autosid varastatakse siiski kas auto võtmeid varastades, mingite nn. koodipüüdiate vms. abil. Pole vist just eriti sagedased juhtumid, kus autovargad püüaksid pasuna juhtmeid läbi lõikuda. Sellest poleks ka erilist kasu, kuna immo (juhul kui on olemas) töötab ikka edasi.

vihmabuss
liige
Postitusi: 188
Liitunud: P Aug 20, 2006 12:17 pm
Asukoht: Loo

PostitusPostitas vihmabuss » E Sept 11, 2006 6:09 pm

kõige lihtsam kontrollida et paned alarmi peale ja keerad nt pagassi või ukse võtmega lahti.

Kasutaja avatar
Gala
Tösine huviline
Postitusi: 201
Liitunud: R Nov 12, 2004 3:59 am
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Gala » T Sept 12, 2006 6:48 am

vihmabuss kirjutas:kõige lihtsam kontrollida et paned alarmi peale ja keerad nt pagassi või ukse võtmega lahti.


Tehasealarmi keerab võtmest maha.

Kasutaja avatar
Moger
klubi liige
Postitusi: 530
Liitunud: R Apr 23, 2004 1:48 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas Moger » T Sept 12, 2006 8:55 am

Gala kirjutas:
vihmabuss kirjutas:kõige lihtsam kontrollida et paned alarmi peale ja keerad nt pagassi või ukse võtmega lahti.


Tehasealarmi keerab võtmest maha.


No siis jäta aken lahti, pista pea sisse ja saadki teada, kas mahuandurid on/töötavad. Siis saad ka ukse seest lahti teha ja proovida, aga mõned alarmid ongi kesklukuga seotud, et kui lukk kinni, siis alarm peal ja vastupidi ... samas hakkan mõtlema, et ka autoga sõites võib ju uksed lukku panna, huvitav, kas siis sõidadki aktiivse alarmiga ringi :roll:
Ei, nohh, teoorias olen ma tugev :P

kalantt
Uus Kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: P Juul 23, 2006 7:58 pm
Asukoht: planeet MAA

PostitusPostitas kalantt » T Sept 12, 2006 5:06 pm

Tehasealarmi keerab võtmest maha.[/quote]

siis peaks võtmel mingi immo olema. muidu teen traadiga ukse lahti (pooltel autodest kulub selleks alla 10sek :twisted: ) ja ongi alarma maas :shock:

Kasutaja avatar
Gala
Tösine huviline
Postitusi: 201
Liitunud: R Nov 12, 2004 3:59 am
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Gala » T Sept 12, 2006 6:06 pm

kalantt kirjutas:Tehasealarmi keerab võtmest maha.


siis peaks võtmel mingi immo olema. muidu teen traadiga ukse lahti (pooltel autodest kulub selleks alla 10sek :twisted: ) ja ongi alarma maas :shock:[/quote]

Ma arvan, et võtme sees ongi mingi immo. Sest kui ma võtme vastu süütelukku panen siis hakkab armatuuris mingi jura pinisema.

kurbpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: L Aug 20, 2005 12:32 pm
Asukoht: Nõmme

PostitusPostitas kurbpoiss » T Sept 12, 2006 8:58 pm

võid ka nii proovida et autol peaks sul olema mingi kummist nupp mis paneb autos lae tule põlema kui see alla vajutada näpuga siis on nagu uks kinni, siis aga lükka signa peale oota nii 1min ja lase lahti siis peaks ka karjuma hakkama. sai veits segane aga ehk said aru. muidugi on ka selline nupp kapotiall ka seda võid otsida ja proovida kui uste nuppe üles ei leia. muidugi oleneb mis auto sul on kuna mul endal oli 91a mitsu sellel veel olid need nupud.

Galancer
liige
Postitusi: 594
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:00 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Galancer » K Sept 13, 2006 7:06 pm

kurbpoiss kirjutas:võid ka nii proovida et autol peaks sul olema mingi kummist nupp mis paneb autos lae tule põlema kui see alla vajutada näpuga siis on nagu uks kinni, siis aga lükka signa peale oota nii 1min ja lase lahti siis peaks ka karjuma hakkama. sai veits segane aga ehk said aru. muidugi on ka selline nupp kapotiall ka seda võid otsida ja proovida kui uste nuppe üles ei leia. muidugi oleneb mis auto sul on kuna mul endal oli 91a mitsu sellel veel olid need nupud.


Kokkuvõtvalt tahtis Kurbpoiss öelda, et kontrolli ukse andureid
Ei pretendeeri absoluutsele tõele!!!:-)

Nüüd peres ainus mitsu : Lancer `94 1,6 AT
Minevikust veel:Galant 2,5 Wagon `01 Tiptronic, Lancer 1,3 `98 manual, Galant 1.8 `88 manual,Lancer 1,5 `91 manual jmt

Kasutaja avatar
ylts
huviline
Postitusi: 87
Liitunud: T Sept 26, 2006 8:09 pm
Asukoht: tallinn:nõmme

PostitusPostitas ylts » E Okt 09, 2006 8:08 pm

mine autosse, pane (oma arust) signa puldist peale. kükita minutikene, siis lükka juhiuks lahti, jätagi see nii ja välju autost siis kaasistuja ukse kaudu. jookse nagu väike räpane vargapoiss autost kümme sammu eemale ja kuulata siis. kui piniseb, on signa olemas, kui on vaikus siis said ilmselt tõesti petta.
(tegelt võib teatraalsuse muidugi ka kõrvale jätta ja lihtsalt seestpoolt ukse avada. kuuldes juttu mingist tehasealarmi mahakeeramisest võtmega, tundub kirjeldatu ikkagi kõige kindlama variandina (minu autol töötas.))
95' lancer 1.6 83kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist