marten001 kirjutas:Auto suri sõidupealt välja ja kõik rohkem tööle ei lähe. Süüte sisse keeramisel ei hakka lööma ehk siis ei löö survet üles. Pumba relee teeb klõpsu ära. Kui anda starterit siis hakkab pump tööle aga see ei jõua üles. Proovisin ka teise pumbaga aga ikka sama.
marten001 kirjutas:Galandil kapoti all olev filtri topsik oli tühi siis järeldus et ei jõua. Mina tean nii, et kui keerata süüde sisse siis ~3sek kui surve üleval jääb vait. Homme ühendan otse ja annan teada kas läks käima. Pm kui läheb otse käima siis peaks ikka relee olema õhtul?
Kui sul starterit andes pump tööle hakkab, siis ilmselgelt EI OLE asi relees. Ära anna ka otsevoolu kuskile paagi juures pumbale. Kapote all on eraldi FUEL PUMP POWER DIAGNOSE SOCKET selleks olemas.
See ei ole sul VW, Audi, Skoda ja mis iganes saksa auto, et süütega 3 sekundiks pump tööle pannakse. Ning sel autol ei ole mitte mingisugust rõhuandurit, mille baasil saab auto teada, et nüüd kütterõhk üleval ja lülitab pumba välja.
1. Kas starterit andes mootorit hakatakse ringi vedama starteri poolt?
2. Kas küünlal on säde?
3. Kas kõik juba lahti katkutud ja "üle käidud" pistikud on korralikult kinni?
4. Kas hammasrihma katte alla on vaadatud, kas rihm on terve ja kas rihmaajam käib ringi, kui starterit anda?
5. Mida tehti eelneva remondi käigus, pärast mida mootor välja suri?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli