1. leht 1-st

SIGMA O/D ?

Postitatud: K Mär 30, 2016 9:57 am
Postitas Erkko
Tere

Sigmal siis selline asi nagu O/D (Over-Drive)
Küsimus selles, et kas hoida seda sees või väljas?
Linnakiirusel olen märganud, et kui O/D on sees siis pöörded on 50km/h juures umbes 1600-1700
kui O/D on off siis pöörded ca 2100.
Kumbat varianti kasutada? Netist lugedes ühed soovitavad ühte, teised teist.
Tegemist siis automaatkäigukastiga autoga.

Re: SIGMA O/D ?

Postitatud: K Mär 30, 2016 6:27 pm
Postitas Zafari
O/D reguleerib antud auto puhul viimase käigu lülitamist, ehk ülekiirendamise käigu lülitust. Selle kasutamine oleneb tegelikult täiesti auto kasutajast. Kui oled linnas järsema liikumismaneeriga siis hoia O/D offis ja kõrgematel pööretel on auto särtsakam ning janusem. O/D on annab eeldatavalt madalama kütusekulu ja katsub vähegi võimalikel momentidel kulgeda neljanda käiguga, kuid, kui kiirendada tahad siis mõtleb natuke aega, et käiku alla lülitada.

Re: SIGMA O/D ?

Postitatud: P Apr 03, 2016 10:18 pm
Postitas ökosohver
L=1 ,2=2 käik ,D+Od on=3 , D+od off=4 kaik. Linnas vahetan tihti käsitsi käike ja enamasti yle kolmanda ei lase... januse asja kohapealt kahjuks kylajutt..vahet pole kõik joob ära

Re: SIGMA O/D ?

Postitatud: P Apr 03, 2016 10:21 pm
Postitas ökosohver