Miks nii juhtus?

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

lihtsaltjanek
Uus Kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: E Jaan 04, 2016 1:05 pm

Miks nii juhtus?

PostitusPostitas lihtsaltjanek » R Jaan 08, 2016 7:15 pm

Mis selle paisumise põhjustas sűűtemoodulil. galant 100kw
Manused
P_20160108_191516_p.jpg
P_20160108_191516_p.jpg (208.08 KiB) Vaadatud 10940 korda

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Miks nii juhtus?

PostitusPostitas Sander147 » R Jaan 08, 2016 8:19 pm

Äkki väntv6ll.

Äkki syytepooli vanus?
Too poest uus ja saadki auto käima. Äkki.

Pole vaja sadat teemat teha, ega siis auto sellepärast rohkem käima ei hakka.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

lihtsaltjanek
Uus Kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: E Jaan 04, 2016 1:05 pm

Re: Miks nii juhtus?

PostitusPostitas lihtsaltjanek » L Jaan 09, 2016 11:32 am

Olidgi peaaegu uued

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Miks nii juhtus?

PostitusPostitas Aap » L Jaan 09, 2016 6:59 pm

Süütepooli korpusest on isolatsiooni läbilöök tekkinud. Kusjuures võib juhtuda ka, kui niiske tolm või õli näiteks satuvad pooli peale ja tekitavad lekkeraja massini. Kõrgepinge on natuke teine teema, kui ainult isoleeriga või termokahanevaga kinni mätsida. Kui mingi odavama otsa pool ka veel, siis ei imesta, et väliskest on nii sitast materjalist, et läbilöögikindlus on madal...


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist