PostitusPostitas Sander147 » E Veebr 23, 2015 8:12 pm
Kle, see, et sa soovid interneti teel autot remontima õppida-on meil kõigil selgeks saanud.
Kuid see, et sa soovid ka autot reaalselt korda saada, vot seda sa siin veel väljendanud ei ole !
Iga postitus viitab sellele, et sa avasid auto kapote esimest korda elus (palju-õnne siin kohal) ning näed igat seal olevat detaili samamoodi esimest korda.
Foorumis abi küsimine ei ole autoremont. Ainuke abiküsimise eesmärk oleks välja sõeluda sõiduki tüüpvead, mida eelnevad autoomanikud on kirjutanud ja kogenud. Ning kõik need on ka juba siin foorumis olemas. Abi küsimise vastu ei meil kellelgi siin midagi, küll aga saamatuse vastu.
Foorumi paremas ülemises nurgas on "OTSI". Seda kasutades saad 10 minutiga selgeks 93-96a Galanti tüüpvead ja esinenud probleemid. Säästad enda aega ja ka kõigi teiste vastajate oma.
Kui sa tood välja, et säde "on" olemas ning kollane, kuid samas küünlad on märjad, siis on pool probleemi ju leitud. Säde peab olema äikese sinine-tugev ning kui ta ka mootoris sama tugev on, siis ei saa küünal kindlasti märg olla. Küünla eesmärk on kütus põlema süüdata. Nõrk ja poolik säde seda aga ei tee.
Ära enne rohkem postita, kui oled leidnud antud kehva sädeme probleemi. Mina seda tean, nüüd mine tea sa ise ka !
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli