Laadimise vool

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemi jms´ga.

Moderaatorid: Zafari, sasszz

vanameister
Tösine huviline
Postitusi: 109
Liitunud: K Mai 13, 2009 8:13 pm
Asukoht: Järvamaa

Laadimise vool

PostitusPostitas vanameister » P Nov 30, 2014 2:16 pm

Terviused.Tekkis selline olukord kus auto(98a dt galant)ei suvatsenud käima minna.Vaatasin aku silma, mis värvi muudab...see must ja nõuab lisalaadimist. Haarasin siis padavai tester-ampertangid ja peale seda kui olin akut laadinud ja auto tööle saanud mõõtsin ahelaid...Voldid aku klemmidel14,3-14,6V...aga vot ampreid....1,2-1.9A.Mõõtes aga otse geneka tagant10-13A. Mõtlesin et teen võrdlusmõõtmise oma tööbussiga.Sel voldid umbes samad aga laadimise vool nii geneka kui aku juurest mõõtes alguses miski13A ja tasapisi langes nii8-7A peale Siit ka küsimus kas kellegil veel sellist seisu olnud? Tuled põlevad kenasti,pane palju tahad tarbijaid järgi kõik ok.
Ise kahtlustan,et kuskil halb kontakt ,või pealaadimis ahelas miski kaitse äkki vahel,mis õhtal ja nüüd see tilgake laadimist tuleb kuskilt miskit muud ahelat kaudu...Äkki kellegil kogemust? :idea: :?:
Talvel karvane suvel sile! :-) Esineb kahte sorti arvamust...on minu arvamus ja valearvamus!

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Laadimise vool

PostitusPostitas Sander147 » P Nov 30, 2014 5:50 pm

Aku juures olevad pluss juhtmed, neid peaks olema 2 tki, eks?
Üks tuleb genekalt ja teine läheb kaitsmekarpi.
Kas mõõtsid mõlemad korrad ainult genekast tulevat juhet eraldi või geneka pool oli geneka juhe ning aku pool mõlemad plussjuhtmed?
Küsin, et ei tekiks situatsiooni, kus kaitsmekarpi minev vool on akust väljuv ning genekast tulev saabuv. Nende kahe vahe oleks sul hetkel 1.2-1.9A. Kus siis genekas laeb selle võrra enam, kui auto tarbib. Mis on normaalne nähe.

Tolle ajastu Galantide suurimad elektri mured on kehvad akuklemmid, ning kere-aku, aku-mootori ja kere-mootori vahelised massiühendused.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Laadimise vool

PostitusPostitas Aap » P Nov 30, 2014 10:05 pm

On sul aku klemmi küljes ka kaitsmed või mitte? Kontrolli kaitsmete ühenduspolte olemasolul, et seal all olevad kontaktid oleksid puhtad ja tihedad. Kas muidu voolu mõõtsid akuklemmi ja autopoolse plussklemmi vahel või võtsid genekast tuleva plussjuhtme eraldi lahti?

vanameister
Tösine huviline
Postitusi: 109
Liitunud: K Mai 13, 2009 8:13 pm
Asukoht: Järvamaa

Re: Laadimise vool

PostitusPostitas vanameister » E Dets 01, 2014 7:30 am

Nagu algul mainisin mõõtsin ampertangidega.Juhtmeid lahti ei ühendanud.Aku klemmid alles hiljuti puhastatud määritud....mõõtsin aku miinus juhet ja genekast väljuvat juhet,et mõõtsin täpselt sama moodi ka töö bussil, siis jäigi kahtlus,et ilmselt kuskil kontakt või miski selline kala,kuna tööbussil mõõtes aku sisenevat,ehk plussi mõõtes või siis miinust mõõtes tulemus ikka sama,,,ligikaudu 8A laadimisvoolu. Järgmise asjana proovin üles leida kereühendused ja need ära hooldada....eks näib siis....!
Talvel karvane suvel sile! :-) Esineb kahte sorti arvamust...on minu arvamus ja valearvamus!

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: Laadimise vool

PostitusPostitas Aap » E Dets 01, 2014 8:18 am

Metsas telefonist lugedes jäi ampertangide osa kahe silma vahele :D

Massiühendused on aku taga kaitsmekarbi all, käigukasti küljes. Akuklemmidest edasi kaitsmeklemmid ka puhtad ja hooldatud?

vanameister
Tösine huviline
Postitusi: 109
Liitunud: K Mai 13, 2009 8:13 pm
Asukoht: Järvamaa

Re: Laadimise vool

PostitusPostitas vanameister » E Dets 01, 2014 9:05 pm

Ehh kaitsme klemmid sellised nagu jumal nad sinna lõi...kui nv saabub,siis plaanin asjad üle kontrollida ja puhastada,määrida ja uued mõõtmised teha.
Talvel karvane suvel sile! :-) Esineb kahte sorti arvamust...on minu arvamus ja valearvamus!

vanameister
Tösine huviline
Postitusi: 109
Liitunud: K Mai 13, 2009 8:13 pm
Asukoht: Järvamaa

Re: Laadimise vool

PostitusPostitas vanameister » P Dets 14, 2014 2:30 am

Õhtut seltsimehed! Sai siis täna pool päeva kapoti all kaevatud ja hulga ühendusi haljaks ja värske määrdega taas kokku määrides tigedalt kinni keeratud. Laadimise vool ilmus tagasi,milline kontaktidest seda apsu põhjustas ei teagi öelda,sest lahti oli erinevaid klemme kümne ringis.Ise kahtlustan pea massi juhet,mis otse aku taga vastu lansekat on kruvitud...sel polt oli roostes, pluss ka plekk oli täiesti värvikihi all. Nüüd sain laadimise vooluks mõõtes 8-6A Lisaks puhastasin kaitsmetele minevad klemmid otsad,peamassi juhtme, mis mootori külge läheb ja nii igaks juhuks ka ülejäänud massi juhtme otsad, mis kerge vaevaga ja lihtsalt silma hakkasid.
Talvel karvane suvel sile! :-) Esineb kahte sorti arvamust...on minu arvamus ja valearvamus!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist

cron