PostitusPostitas erku » R Nov 01, 2013 9:59 pm
Üks komplekt kaitsmeid on ees kapoti all ja teine juhi ees armatuuri all; arvatavalt vasakul pool nurgas.
Tal on mootoril elektrilise ja mehaanilise ajamiga pump, ehk kui juba käib, siis välja ta ei tohiks surra.
Üks pump on paagis ja teine mootori küljel (see suur koblakas). Paagi pump käivitub reeglina süüte sisse keeramisel vaid korraks (ca 1-2sek), kuniks lõõb rõhu üles.
Kui isegi paagipump ei võta järgi, süüte sissekeeramisel, siis juba töötanud mootoril kohe taaskäivitades läheb masin uuesti käima ja töötab korralikult.
Kui masin on seisnud ja paagipump ei lähe tööle, siis mootor tahab hulga käiamist, ennem kui käivitub. Paagipumba relee on standardil kusagil keskel, armatuuri all (tuhatoos, sigaretisüütaja.. nende all, vist üks kolmest releest). Kui süüte sisse keerad, peaks olema ka kuulda, mitu releed lülitus sisse ja üks lülitus taas välja.
Kui tööle ei jäänud ja paagipump ei lõõ, siis arvatavalt elektriline viga on, aga kus konkreetselt on katkestus, ei oska pakkuda; tuleb kõik kaitsmed üle käia ja siis ka juhtmestik.