PostitusPostitas margusvk » T Okt 30, 2012 1:32 pm
Vot seda taustvalguse värki kliimaseadme paneelis tahaks isegi teada.
Temperatuuridega on aga nii, et kuna salongis on ka temperatuuri andurid, siis teatud aja järel, kui autosse on puhutud piisavalt sooja, siis temperatuuri andur tunneb selle ära ja rohkem ei puhu sooja juurde vaid hoiab seda vajaliku temperatuuri juures. Ja edasi on see isegi jahe õhk, mis soojendusavadest välja tuleb. Inimese keha on tunnetab natuke teisiti temperatuuri kõikumisi, kui elektroonika ja kliimaseadme andurid seda tunnevad. Et aru saada, kas tõesti on kliimaseadmes mingi "kala" sees, siis pane salongi, mitte päikese kätte ja soojendusavade ette üks täiesti iseseisev termomeeter. Hea oleks digitaalne, mille muutuseid on lihtsam lugeda, kui silm punnis kraadiklaasi jälgida. Pärast seda katset võid edasi juurelda, kas asi on nahkas või mitte. Kui selle iseiseisva termomeetri muutused on tuntavad/nähtavad, siis on jama jah. Aga lühikese sõiduga sa seda kindlaks ei tee eriti.
See oleks minu mõttekäik, kuidas asi peaks töötama, kui ta korras on.
Aga nüüd kui sinu postitust lugeda, siis tundub, et sooja puhumine algab alles 27 pealt ja jätkub 18-20 juures, kui soe õhk on max asendi pealt "kätte saadud".
Hetkel ei oska rohkem tarka öelda, kuna Galanti manuaali mul töö juures kaasas ei ole. Äkki keegi siin ütleb tõe otse välja või lisab ja täiendab mind
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)
Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)